חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בטיימס סקוור

מלונות מומלצים בטיימס סקוור ניו יורק

ניו יורק, עיר החלומות שכל אחד רוצה לבקר בה ויכול למצוא את הפינה המיוחדת שלו, מה אין לעיר הזו להציע לכם- מועדונים, אטרקציות מיוחדות, מסעדות בשפע, שווקים אך בעיקר מלונות מצוינים מהשורה הראשונה.

אם אתם מתכננים טיול בעיר הגדולה ניו יורק אתם תצטרכו לסגור לכם מלון מומלץ מבין מבחר המלונות הגדול שיש לעיר להציע, כי לעיר מבחר מלונות גדול מה שמקשה על הבחירה ומבלבל תיירים רבים לפני ביקור בעיר.

אז לפני שתלכו לאיבוד בין מגוון המלונות בעיר ואולי תסגרו מלון לא איכותי שתצטערו על כך ויהרוס לכם את הטיול המושלם בעיר, צירפנו לכם מספר מלונות בניו יורק טיימס סקוור המומלצים ביותר, אלו מלונות מומלצים באזור כיכר טיימס סקוור, הכיכר המרכזית והמפורסמת של העיר שפועלת סביב השעון 24/7 ובכל שעה ביום תמצאו מה לעשות בה, אה וכמובן שאם אתם מגיעים עם ילדים האזור הזה מעולה ונוח מאוד, בחירה באחד ממלונות אלו יהפכו את החוויה שלכם למושלמת, מניסיון.

למה לקחת מלון בטיימס סקוור?

למי שלא מכיר, כיכר הטיימס סקוור הוא איזור מרכזי ומבוקש מאוד, בקרבת תחנות אוטובוס ומטרו ודרכו ניתן לטייל ולהגיע בקלות לכל מקום בעיר. בנוסף, האיזור הזה הוא איזור ללא הפסקה, כך שלא משנה מתי לצאו לטייל באיזור הטיימס סקוור תמיד יהיה לכם מה לעשות.

7 מלונות מומלצים בטיימס סקוור ניו יורק:

כדי לעזור לכם בבחירת מלון בניו יורק מנהטן בקלות וכך למצוא מלון איכותי, מומלץ ומהנה צירפנו לנוחיותכם 6 מלונות בטיימס סקוור ניו יורק אותם בחרנו בקפידה בתור המלונות המומלצים בניו יורק, לפי דרגות מחיר שונות, אבזור, נוחות,המלצות וכל מה שחשוב בבחירת מלון איכותי בעיר, בואו נתחיל:

1. Pod Times Square – מלון זול ונעים בטיימס סקוור ניו יורק

המלון הראשון עליו אנחנו ממליצים בבחירת מלון במנהטן טיימס סקוור הוא המלון Pod Times Square.

מדובר על מלון בוטיקי ומיוחד בניו יורק שנמצא ברחוב 42 במנהטן.

אם תבחרו לשהות במלון זה תהנו משירות לקוחות מצויין בעזרת קבלה שפעילה 24/7 לכל בקשה, מסעדה ובר מצוינים שנמצאים במלון עצמו. החדרים במלון זה נוחים במיוחד ובהם תוכלו למצוא מיטה זוגית או 2 מיטות יחיד מפנקות, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי מהיר, כספת, שולחן כתיבה, פינת ישיבה שתעזור לכם אם תצטרכו לעבוד בחלק מהשהות שלכם וכמובן מקלחת ושירותים פרטיים על כל מוצרי הטיפוח הנדרשים.
מבחינת מיקום המלון- המלון נחשב לאחד ששוכן במיקום סופר מרכזי, במרחק של 400 מטרים בלבד (כ- 2 דקות הליכה) תגיעו לשורת המסעדות המומלצת Restaurant Row בה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות בסגנונות שונים שיתאימו לכל סוג ארוחה שתרצו. מעבר לכך, המלון נמצא במרחק של 600 מטרים בלבד מכיכר טיימס סקוור מנהטן ניו יורק מה שממקם אתכם במיקום מרכזי מאוד אבל שקט במיוחד, אתם בלב העניינים ולא סובלים מרעש והמולה בסביבת המלון שלכם. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנות סאבווי מרכזיות ואטרקציות מומלצות בעיר.

מבחינת הרכב השהייה במלון, המלון מתאים בעיקר לזוגות ולמי שמחפש חדרים נקיים ומלון זול ומרכזי אך מוכן להתפשר על גודל החדרים כי הם דיי קטנים, כ-14 מ"ר בממוצע.

לסיכום, מדובר באחד המלונות המומלצים בטיימס סקוור, שקיבל ציון מצוין בבוקינג על ידי לא פחות מ19,200 אנשים שביקרו בו והוא אהוב ביותר בקרב הישראלים.

מבקרים קודמים במלון Pod Times Square ממליצים

  • "מיקום נהדר. צוות נחמד. מלון באווירה ניו-יורקית כיפית"
  • "מיקום מרכזי מאוד, אנשים שירותיים ונחמדים. יש שמירת חפצים במקום אם עוזבים ורוצים להשאיר משהו. סהכ תמורה טובה לכסף."
  • "מיקום מעולה קרוב לטיים סקוואר ולתחנות אוטובוס רכבות. מלון נקי צוות מסביר פנים ונעים"

כתובת המלון: West 42nd Street, Hell's Kitchen, New York

2. מלון קורטיארד ביי מריוט טיימס סקוור – מלון זול ונוח בטיימס סקוור

המלון השני עליו אנחנו ממליצים כחלק מחיפוש מלונות בניו יורק טיימס סקוור הוא מלון קורטיארד ביי מריוט טיימס סקוור ווסט.

מדובר על מלון בוטיק מעולה שמציע לאורחיו מיקום מעולה, מתקנים נוחים וחווית שהות מעולה.

אם תבחרו לשהות במלון זה תהנו מחדרים גדולים ומרווחים מאוד ביחס לחדרים בניו יורק, ממלון זול אך כזה ששומר על הרמה הגבוהה שלו, חדר כושר שזמין לאורחים, מסעדה מעולה ושירות 24/7 לכל בקשה.

החדרים במלון זה מרווחים מאוד וגודלם הממוצע הוא 26 מ"ר! שזה ענק ביחס למלונות מרכזיים בטיימס סקוור ובניו יורק בכלל. בכל חדר תקבלו טלוויזיה, שולחן עבודה, מכונת קפה, חדר רחצה פרטי מפנק, מגהץ, אינטרנט אלחוטי מהיר ונוף מיוחד לעיר. חדרי המלון מצוידים היטב כדי להבטיח את הנוחות והנעימות של האורחים.

מבחינת מיקום- המלון נמצא במרחק הליכה קצר לטיימס סקוור (כ-6 דקות הליכה) ובקרבה לתחנות מטרו ואוטובוסים מרכזיות. בסביבת המלון תמצאו מגוון ברים ומסעדות לנוחיותכם.

מבקרים במלון זה ממליצים על ארוחת הבוקר במלון כארוחה מפנקת ומגוונת, תוכלו להוסיף ארוחת בוקר לשהותכם במלון לשיקולכם.

סניף של סטארבקס במלון

במלון עצמו תוכלו להנות מסניף קטן של רשת בתי הקפה האהובה סטארבקס שזמין לכם מבקרי המלון בשעות הבוקר לטובת קפה טעים ונשנושים.

מבקרים קודמים במלון קורטיארד ביי מריוט טיימס סקוור ניו יורק ממליצים

  • "מיקום מעולה, ליד התחנה המרכזית של האוטובוסים וליד תחנת רכבת מרכזית. חדר נוח ושקט. הקבלה במלון מאוד נחמדים."
  • "היה ניקיון של החדר כל יום . צוות נתן מידע לייעוץ היכן לטייל. חדר מרווח ונקי . מיקום נוח 4 רחובות מתחנות subway."
  • "הצוות אדיב, נעים ומסביר. המלון מאובזר ומרווח. יש שרות שמירת מזוודות ויש מיני סניף של סטארבקס במלון עצמו שפועל רק בשעות ארוחת הבוקר. המלון כולל אפשרות לארוחת בוקר מעולה. במלון 3 מעליות חדישות, מהירות. שומרים על כללי הניקיון. יש אפשרות לעשות כביסה במחיר של 4$ . המיטות נוחות מאד ומיטת הקינג גדולה מאד."

כתובת המלון: 307 West 37th Street, Hell's Kitchen, New York, NY 10018, United States

3. Staypineapple, An Artful Hotel – מלון לאוהבי הכלבים במרכז מנהטן

המלון השלישי בהמלצה שלנו מלון במנהטן טיימס סקוור מומלץ הוא מלון סטייפיינאפל, אן ארטפול כי הוא אחד המלונות המיוחדים ביותר בעיר. מה שמיוחד בו הוא שכולו מוקדש לכלבים ואננסים. המלון מעוצב בסגנון מודרני והמיטות בו הן השוס העיקרי של המלון! לפי ביקורות האורחים בו המיטות של המלון הם המיטות הכי נוחות שישנו בהן מעולם בחופשה!

המלון מציע שירותי דלפק קקבלה 24/7 לטובת האורחים, אופניים ללא תשלום, חדרים גודלים במיוחד- כ25 מ"ר שזה ענק ביחס למלונות בעיר, מיטות נוחות ושירות יוצא מן הכלל. בנוסף, כחלק מהייחודיות של המלון כל אורח מקבל בובה בצורת כלב אותה אתם מוזמנים לשמור כמזכרת.

החדרים במלון מאובזרים במיטה זוגית גדולה, מכונת קפה, כספת, נטפליקס!, טלוויזיה, שולחן כתיבה, קומקום, מגהץ וכל מה שצריך לטובת חופשה נוחה ומוצלחת.

מבחינת מיקום- המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מהטיימס סקוור, מתחנת פן ,מהאמפייר סטייט בילדינג ניו יורק(Empire State Building), מהממייסי‘ס (Macy's) וסביבתו תמצאו מסעדות וחנויות נוחות רבות.

אין ספק שמדובר באחד המלונות המיוחדים בניו יורק ובכלל, לא סתם המלון קיבל ציון מדהים של 8.7 מתוך 10 בסקר שנערך בין 1,200 אנשים ששהו בו. בין התגובות שניתן לקרוא באתר בוקיניג תמצאו:

  • "מיקום מצויין. מיטה הכי נוחה שישנתי עליה אי פעם! צוות אדיב שמח לעזור"
  • "אין דברים כאלה! יחס חם ואישי, מיקום אחד הטובים בניו יורק, כל הריהוט הכי חדש שיש, מחיר טוב, מיטות עצומות ונוחות, פינוקים בלובי 24/7.."
  • "קרוב לתחנת רכבת פן כחמש דקות נקי צוות קשוב די בטוח בסביבת המלון"

כתובת המלון: 337 W. 36th Street, Hell's Kitchen, New York, NY 10018, United States

4. citizenM New York Times Square – מלון ארבעה כוכבים בטיימס סקוור

מלון סיטיזן-אם ניו יורק טיימס סקוור של רשת המלונות CitizenM, הוא מלון מרכזי מאוד שמציע לאורחיו חווית שהייה מעולה עם בר, מסעדה, מרפסת ואזורי ישיבה ברחבי המלון, מתקני יוגה, חדר כושר ועוד שלל פינוקים.

החדרים במלון זה כוללים טלוויזיה, מקרר קטן, חדר רחצה עם מקלחות מיוחדות מבית מותג הרחצה היוקרתי Hansgrohe, איפד באמצעותם תוכלו לשלוט על אורות החדר וכל מה שתצטרכו לנוחות שהייה מקסימלית. המלון מצוייד היטב ולמרות המיקום המרכזי מאוד שלו הוא שקט מאוד בזכות מערכת בידוד איכותית.

מבחינת מיקום- המלון נמצא במיקום מדהים בלב העיר ניו יורק, רק דקה הליכה לטיימס סקוו, 5 דקות הליכה לסנטרל פארק ולכיכר קולומבוס. מרכז רוקפלר והאמפייר סטייט בילדינג נמצאים במרחק של 15 דקות הליכה מהמלון.

במלון יש 3 מרפסות מדהימות בהן תוכלו לצפות בנוף המדהים של ניו יורק.

אין ספק שמדובר באחד המלונות המומלצים בטיימס סקוור ניו יורק, לא סתם המלון קיבל ציון מדהים של 8.6 מתוך 10 בסקר שנערך בין 3,600 אנשים ששהו בו. בין התגובות שניתן לקרוא באתר בוקיניג תמצאו:

  • "בית מלון חמוד מאוד בטיימס סקוור, צוות מאוד ידידותי, אווירה מאוד צעירה. הצ'ק אין והצ'ק אאוט ממוחשבים, החדר מנוהל ע"י טאבלט. המיטה גדולה ונוחה. יש מגירה מתחת למיטה שאפשר לשים בה את אחת המזוודות ואז יש חסכון במקום. האינטרנט עבד מעולה. יש 3 מעליות ולא צריך להמתין להן יותר מדי זמן, כלומר לא מרגישים בעומס של המבקרים. יש במלון roof top bar חמוד מאוד שבילינו בו כל ערב. יחסית למחירי ניו יורק המלון מציע מחירים סבירים. שמרו לנו על המזוודות לפני הצ'ק אין ללא עלות ובשירותיות רבה."
  • "מלון מהמם, המלון הכי טוב שהייתי בו בניו יורק! לובי יפהפה ונעים, צוות אדיב ומקסים, מיקום מעולה, שקט למרות הקרבה לטיימס סקוור. חדר ממש קטן אבל מתוכנן מצוין, מיטה ענקית ומקלחת מעולה, תוך כמה דקות התרגלנו למרחב והתאים בול לטיול של אמא ובת."
  • "לובי חמים ומשפחתי, עובדים מאוד נחמדים ושירותיים, נקי מאוד, ארוחת בוקר יחסית די מגוונת, זרם טוב במקלחת, מיקום טוב"

כתובת המלון: 218 West 50th Street, New York, NY 10019, United States

5. Times Square EDITION New York – מלון חמישה כוכבים בטיימס סקוור

המלון החמישי בהמלצה שלנו על מלונות בטיימס סקוור ניו יורק הוא מלון Times Square EDITION New York של רשת המלונות היוקרתית Edition. המלון הוא מלון יוקרתי ומפואר שנמצא ממש במרכז כיכר טיימס סקוור. המלון בעל 5 כוכבים ולא סתם, במלון תמצאו טרסה וגינה מדהימה, השכרת אופניים, אולם באולינג, חדר כושר מאובזר ועוד. בנוסף, המלון השקיע בעיצוב חדשני ע"י מעצבים נחשבים מרחבי העולם כך שהשהייה במלון היא חוויה בפני עצמה.

אחד הדברים המיוחדים במלון הזה הוא שהמלון מציע 6!!! מסעדות שונות ששייכות לשף ג'ון פרייזר, עטור כוכבי המישלן מסעדות מעולות שאתם חייבים לנסות במהלך ביקורכם בעיר ניו יורק.

חדרי המלון הם גדולים יחסית לחדרים בבתי מלון בניו יורק, ותמצאו בהם מיטה נוחה ומפנקת, שירותים מפוארים, חלוקי רחצה ועוד אביזרים שיגרמו לכם להרגיש במלון יוקרה אמיתי (ובצדק!)

לכל מי שאוהב את מלונות יוקרתיים ומפנקים זה המלון בשבילכם!

המלון זכה לדירוג של 8.6 מתוך 10, ציון זה ניתן לו על ידי אנשים ששהו בו במהלך החופשה שלהם בניו יורק, הינה מה שהיה להם להגיד:

  • "המיקום היה נהדר ממש ליד טיימס סקוור. המיטות היו סופר נוחות והחדרים היו נקיים. הצוות היה ידידותי במיוחד הברמן שנתן לנו כמה המלצות נהדרות."
  • "הכל היה מדהים! מיקום, צוות סופר ידידותי, האוכל. מהמם!"
  • "החדרים מעוצבים היטב, נוף מושלם של כיכר טיימס, גם הצוות היה מאוד נחמד אליי ביום ההולדת שלי"

כתובת המלון: 20 Times Square, 701 7th Avenue at West 47th Street, New York, NY 10036, United States

6. Hard Rock Hotel New York – מלון יוקרתי לאוהבי המוזיקה

המלון השישי במומלץ במנהטן ניו יורק ברשימה שלנו הוא מלון הארד רוק קפה ולו 5 כוכבים! המלון הזה הוא מלון יוקרה נוסף שנמצא בלב כיכר טיימס סקוור, המלון שייך לרשת המסעדות הארד רוק קפה המשובחת.

המלון מציע למבקריו 34 קומות ובהם תקבלו שירות קבלה 24/7, חדר כושר, 2 מסעדות, בר מפנק, מרפסות עם נוף לכל העיר ועיצוב עוצר נשימה!!

המלון נמצא במיקום מעולה בקרבת תחנות סאבווי דרכם תוכלו להגיע לכל חלקי העיר,חדרים שקטים מרווחים ונקיים במיוחד. הוא קרוב מאוד לטיימס סקוור, לרדיו סיטי מיוזיק הול (Radio City Music Hall), למרכז רוקפלר (Rockefeller Center) למוזיאון לאמנות מודרנית (Museum of Modern Art) ועוד.

מלון הארד רוק קפה בניו יורק זכה לדירוג מדהים של 8.8 מתוך 10 על ידי האנשים שביקרו בו. הינה חלק ממה שהיה לאורחים להגיד:

  • "החדרים מרווחים והמיטות נוחות מאד. המיקום נהדר והצוות אדיב ומקצועי."
  • "מלון חדש, נקי, מגניב ממוקם באיזור התיאטראות. במלון יש מוזיאון רוק ובכל רחבי המלון והחדרים יש מוזיקה. החדרים מצויידים היטב."
  • "מלון חדש, מיטות נוחות, רופ-טופ נהדר בקומה 34, לובי נעים וגדול יחסית למלונות בניו יורק."

כתובת המלון: 159 West 48th Street, New York, NY 10036, United States

7. מלון M סושיאל טיימס סקוור ניו יורק – מלון במיקום מעולה ליד הטיימס סקוור

במלון השביעי המומלץ במנהטן ניו יורק ברשימה שלנו הוא מלון M סושיאל טיימס סקוור ניו יורק. המלון הזה הוא מלון מרכזי במיוחד שמשקיף על כיכר טיימס סקוור.

המלון מציע למבקריו שירות קבלה 24/7, חדר כושר, מסעדה, בר משקאות מפנק, מרפסות עם נוף לכיכר טיימס סקוור ועוד שלל פינוקים.

המלון נמצא במיקום מעולה 300 מטרים בלבד לכיכר טיימס סקוור עם מלא מסעדות סביבו, בקרבת תחנות סאבווי דרכם תוכלו להגיע לכל חלקי העיר.

החדרים במלון מעוצבים מרוחים ונקיים ובכל חדרת תקבלו כ- 26 מ"ר, חדרי שירותים ומקלחת אישיים ונוחים, מיטה זוגית מעולה, מוצרי טיפוח, כספת, שולחן כתיבה, מקרר, מגהץ, טלוויזיה, מיזוג אוויר נפרד לכל חדר ועוד.

מבקרים קודמים במלון ממליצים:

  • "אהבתי את המיקום, חדר מרווח ומאובזר, שירות, זמינות מעליות, עיצוב, לובי ובר, חלקו חיצוני, קרבה לתחנות רכבת תחתית."
  • "המיקום מעולה הנוף מהמרפסת מדהים חדר שקט גדול ונוח."
  • "מיקום מעולה, מאוד קרוב לטיימס סקוואר ולסנטרל פארק במלון קיים רופ-טופ בר נחמד החדר גדול יחסית ומספק."

כתובת המלון: 226 West 52nd Street, New York, NY 10019, United States

8. מלון ’ריו פלאזה מנהטן טיימס סקוור ניו יורק – מלון 4 כוכבים וזול במרכז ניו יורק

במלון השמיני והאחרון המומלץ במנהטן ניו יורק ברשימה שלנו הוא מלון מלון ריו פלאזה מנהטן טיימס סקוור של רשת המלונות המעולה RIU Plaza , RIU Hotels & Resorts שמתנשא למעל 46 קומות! המלון הזה הוא מלון מרכזי ויוקרתי ברמות בעיצוב מהמם שישאיר אתכם המומים.

המלון מציע למבקריו שירות קבלה 24/7, חדר כושר, מסעדה, בר משקאות מפנק, מרפסות עם נוף לכיכר טיימס סקוור ועוד שלל פינוקים שיעשו לכם חופשה כיפית.

המלון נמצא במיקום מצוין בקרבת מסעדות ואטרקציות רבות כמו, כיכר טיימס סקוור, רדיו סיטי מיוזיק הול ותיאטרון ברודוויי. בנוסף, תמצאו מגוון תחנות סבווי ומטרו שדרכם תגיעו לכל מקום בעיר בקרבת המלון.

החדרים במלון מעוצבים מרוחים ונקיים בגודל 18-38 מ"ר ובכל חדר תקבלו חדר שירותים ומקלחת אישיים ונוחים, מיטה זוגית מעולה, מוצרי טיפוח, כספת, שולחן כתיבה, מקרר, מגהץ, טלוויזיה, מיזוג אוויר נפרד לכל חדר, עיצוב מהמם ועוד.

מבקרים קודמים במלון ממליצים:

  • "מיקום מרכזי ביותר בעיר, קרוב לכל מקום, כ 15 דקות מסנטרל פארק. חדרים גדולים ונוחים, חדר אמבטיה מפנק ביותר, חדר שקט עם נוף מהמם! חדר כושר מצוין, בקשנו קומה גבוהה ואכן קבלנו קומה 46!!!!."
  • "מיקום מצוין סמוך לטיים סקוור, ארוחת בוקר ברמה גבוהה בניחוח צרפתי. מלון מטופח וחדרים חדשים ועדכניים, הצוות מצוין ומנהלים את הכל בצורה מסודרת, תחושת ביטחון כללית טובה מאוד.."
  • "מלון מעולה נקי, מודרני לקחנו חדר משפחתי ואומנם החדר היה יחסית גדול ולא קטן מידי (בכל זאת לב מנהטן). קיבלנו קומה גבוהה עם תצפית נחמדה מלמעלה. מיקום מדהים בלב מנהטן, צמוד לטיימס סקוור, קרוב לתחתית ומשם לכל פינה בעיר."

כתובת המלון:  145 West 47th Street, New York, NY 10036, United States

לא מצאתם מלון שאהבתם? חפשו במפת העיר ניו יורק:

 

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

במלונות שברשימה דאגתי לבדוק שהם באזורים שקטים, בלי קשר אני תמיד ממליצה לבקש חדר שקט בהערות של ההזמנה
כן! הרחוב והסביבה כולה מלאה בשוטרים ובאנשים שמטיילים כמונו, אין שם הרגשה מפחידה בכלל