Search
Close this search box.

מעל 95 אטרקציות בחינם, בכרטיס אחד – New York Pass

הכל על הכרטיס שיחסוך לכם הרבה כסף!

אם אתם מתכננים חופשה לכל המשפחה בניו יורק אתם צריכים לבחור את האטרקציות שיתאימו לכל בני המשפחה. כפי שהבנתם, חופשה בארצות הברית היא יקרה מאוד במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, מעבר לטיסון והמלונות שתסגרו יש את עניין הבזבוזים, המתנות השונות, האוכל אבא ואמא תקנו לי ועוד מלא הוצאות נלוות. בדיוק בגלל זה חשוב מאוד לנסות ולחסוך כמה שאפשר בהוצאות המיותרות ולנצל את כל ההטבות שהעיר מציעה לכם.

אחד מההוצאות העיקריות בטיול בניו יורק עם כל המשפחה הם האטרקציות ומה שלא כולם יודעים זה שהכרטיס ניו יורק פס קיים כדי לחסוך לכם המון כסף!

מה זה כרטיס ניו יורק פס (New York pass)?

הניו יורק פס, הוא כרטיס מצוין למי שמתכנן להגיע להמון אטרקציות, מוזיאונים ותצפיות שעולות כסף.

כרטיס ניו יורק פס הוא כרטיס שמאפשר לכם להיכנס לכמה אטרקציות שתרצו בעיר באותו היום במהלך החופשה שלכם וכך לא תצטרכו לשלם על כל אטרקציה בנפרד ותחסכו הרבה כסף.

בנוסף, הכרטיס נותן לכם אפשרות לעליה חופשית לאוטובוס hop-on hop-off התיירותי בעיר, אוטובוס תיירים עם גג פתוח ו 2 קומות שיאפשר לכם לטייל ברחבי העיר ולהנות מחוויה נוספת כשאתם בדרך לאטרקציה או התצפית הבאה בחופשה שלכם!

מחיר כרטיס ניו יורק פס

עלות כרטיס מתחילה ב- 149$ לאדם, ומשתנה בהתאם לכמות הימים שאתם מעוניינים להשתמש בו.

המחירים משתנים מידי פעם אך אלו המחירים המעודכנים, תוכלו לראות כאן את כל המידע ואף להזמין כרטיס.

מחירון כרטיס New York Pass לאדם:

  • $149 ליום אחד
  • $204 ליומיים
  • $249 לשלושה ימים
  • $289 לארבעה ימים
  • $319 לחמישה ימים
  • $339 לשישה ימים
  • $359 לשבעה ימים
  • $399 לעשרה ימים

שימו לב, אם אתם לא רוצים לשלם על כל התקופה שלכם בעיר, אופציה נהדרת היא לתכנן כך שתהיו במוזיאונים ובתצפיות שאתם רוצים ביום או יומיים מרוכזים בטיול, ולקנות את הכרטיס רק לימים אלו.

לאיזה אטרקציות הכרטיס מתאים?

בין האטרקציות שתוכלו להיכנס אליהן בחינם תוכלו למצוא את האמפייר סטייט בילדינג, מומה, אנדרטת אסון התאומים, תצפית אדג, השייט לפסל החירות, מאדם טוסו, מוזיאון גוגנהיים, מוזיאון התחבורה הציבורית ועוד.

New York City PASS – פחות אפשרויות, מחיר זול יותר וזמין לתשעה ימים מלאים

אם אתם רוצים לחסוך עוד מעט כסף, ומנגד, למשוך את הזמן בין האטרקציות ולא לדחוס הכל ביום – יומיים, יש כרטיס נוסף שמוזיל את עלויות האטרקציות ונקרא New York City Pass, הוא מאפשר כניסה לשתי אטרקציות קבועות שנחשבות לmust see, ועד 3 שתבחרו בעצמכם.

שתי האטרקציות הקבועות: אמפייר סטייט בילדיניג והמוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע ועוד 3 לבחירתכם מהרשימה הבאה:

  1. תצפית מרכז רוקפלר Top of The Rock
  2. גישה למעבורת לפסל החירות ולאליס איילנד
  3. 9/11 אנדרטת ומוזיאון
  4. קרוז סיור המקיף את מנהטן
  5. מוזיאון הים, אוויר והחלל Intrepid
  6. מוזיאון גוגנהיים

כרטיס זה עולה 138$ ולא כולל את האוטובוס hop on hop off תוכלו להזמין את הכרטיס כאן.

היתרון העיקרי של הכרטיס הזה, שהוא תקף לשימוש לתשעה ימים מהיום הראשון שבו התחלתם להשתמש בו, ככה שלא תצטרכו להתרוצץ בין האטרקציות ותוכלו לקחת את הזמן.

איך אפשר להוזיל עלויות בניו יורק?

כרטיס New York Pass הוא פתרון מעולה למי שמתכנן לבקר באטרקציות המובילות בניו יורק ומעוניין לחסוך בעלויות. הכרטיס מאפשר כניסה חופשית למעלה מ-95 אטרקציות ומוזיאונים בעיר וכן הוא כולל גם מגוון מבצעים מיוחדים בחנויות ובמסעדות.

בעזרת הכרטיס ניו יורק פס, אפשר לחסוך הרבה כסף על התשלום עבור כניסה לכל אטרקציה נפרדת. בנוסף, הכרטיס מאפשר כניסה מהירה למספר מוזיאונים ואטרקציות בזכות אופציית skip the line שהוא מעניק לרוכשים אותו, מה שיאפשר לך לחסוך זמן בתורים ובכך להספיק לראות יותר.

לכל מי שמתכנן לבקר בניו יורק, הכרטיס New York Pass הוא בחירה מצוינת כדי לחסוך עלויות גבוהות וליהנות מהאטרקציות המרתקות של העיר במחיר נוח ומשתלם.

בחישוב מהיר, תצפית בהאדג' המפורסם עולה 45$, כניסה למוזיאון המומה לדוגמא 25$, שייט לפסל החירות ועליה על פסל החירות יעלה לכם 45$ וכניסה למוזיאון לזכר מגדלי התאומים עולה 29$, כלומר:

45+25+45+29=144$

וזה עוד לפני שחישבנו כמו כסף תחסכו בזכות אוטובוס ההופ און הופ אוף שנוסע ברחבי העיר, והקדימות בתורים שתחסוך לכם זמן רב!

מנגד, הכרטיס השני New York City Pass, מעט זול יותר וגמיש מבחינת זמנים, אך הוא לא מתאים למי שמעוניין לנסוע באוטובוס התיירותי.

כרטיסים לאטרקציות בניו יורק בזול

כידוע, ניו יורק היא עיר יקרה, מבחינת מלונות, אוכל וכמובן, אטרקציות. כדי להשיג כרטיסים לאטרקציות בניו יורק בזול, כמו מוזיאונים, אטרקציות תיירותיות ושייט לפסל החירות, כדי לחפש דילים משתלמים, אחד הדילים המשתלמים ביותר שקיימים כיום הוא כרטיס הניו יורק פס, שמאפשר לכם לעבור בין האטרקציות ללא הגבלה, במסגרת הזמן שקניתם.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

זה לא חובה, אבל אם אתם אוהבים להיכנס למוזיאונים ותצפיות זה יכול להיות מאוד משתלם, במיוחד למי שמרכז כמה מוזיאונים ואטרקציות באותו יום.
כן, ניתן לבטל את הכרטיס עד 24 שעות לפני תאריך המימוש שלו.