חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המוזיאונים הכי טובים בניו יורק לשנת 2024

ניו יורק היא עיר שמלאה באמנות, תרבות, ומוזיאונים מדהימים מכל הסוגים. לא משנה אם אתם חובבי אומנות, היסטוריה או טבע – העיר הזו מציעה לכם הכל. בכתבה הבאה, ריכזנו לכם את המוזיאונים הטובים ביותר בעיר, שאסור לכם לפספס!

כמה מילים לפני- בניו יורק תמצאו כמה ממוזיאוני האומנות הגדולים והנחשבים בעולם כולו. אם אתם חובבי אומנות מושבעים אנו ממליצים לכם בחום לא לוותר על אף מוזיאון אומנות! אך אם אתם צריכה לבחור רק במוזיאון אחד – היינו בוחרים במוזיאון גוגנהיים המצוין. (לחובבי האומנות המודרנית, לא לוותר על המומה)

9 המוזיאונים הטובים ביותר בניו יורק לשנת 2024

הנה רשימת המוזיאונים המובילים בניו יורק לשנת שאסור לכם לפספס:

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות (The Metropolitan Museum of Art)

מוזיאון המט בניו יורק, אחד המוזיאונים הטובים ביותר בעיר ניו יורק
מוזיאון המט בניו יורק, אחד המוזיאונים הטובים ביותר בעיר ניו יורק

מוזיאון המטרופוליטן, הידוע בכינויו "ה-מֵט", הוא אחד מהמוזיאונים הגדולים והמשמעותיים בעולם. עם יותר ממיליון יצירות אמנות מאוספים מגוונים הכוללים אמנות עתיקה, יוונית, רומית, מצרית ואומנות מודרנית, זה מוזיאון חובה למבקרים בניו יורק. אם אתם בוחרים לבקר בו, שימו לב שאחד מהחלקים המיוחדים ביותר הוא אגף האומנות המצרית העתיקה, שבו ניתן למצוא את מקדש דנדור. גם אם ביקרתם בו בעבר – המוזיאון מציע גם תערוכות מתחלפות בינלאומיות, ותמיד יש בו משהו חדש לגלות.

כתובת: 1000 Fifth Avenue, New York, NY 10028
שעות פתיחה: ראשון–חמישי 10:00–17:00, שישי ושבת 10:00–21:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון האמנות המודרנית (The Museum of Modern Art – MoMA)

מוזיאון האמנות המודרנית, הידוע גם כ-MoMA, הוא בית ליותר מ-150,000 יצירות אמנות מכל העולם, כולל כמה מהיצירות המפורסמות ביותר בעולם כמו "ליל כוכבים" של וינסנט ואן גוך ו-"החבצלות" של מונה. זהו מוזיאון מושלם לחובבי אמנות עכשווית שרוצים לראות מקרוב את התפתחות האומנות במאה ה-20 ועד ימינו. מדובר במוזיאון שנמצא במיקום סופר מרכזי (מרחק של כמה דקות הליכה מטיימס סקוור) ומציג פרטי אמנות מיוחדים, מגוונים ומוכרים.

כתובת: 11 W 53rd St, New York, NY 10019
שעות פתיחה: ראשון–שבת 10:30–17:30

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון גוגנהיים (Solomon R. Guggenheim Museum)

מוזיאון גוגנהיים אומנם נחשב לאחד ממוזואני האומנות החשובים ביותר בעולם כולו, אך ביקור בו לא מסתכם רק בצפייה של יצירות אמנות מודרניות ופסלים, אלא גם בהליכה יצירת אמנות בפני עצמה. המבנה המפורסם שעוצב על ידי האדריכל פרנק לויד רייט, הוא יצירת מופת ארכיטקטונית. המוזיאון בנוי בצורת גלריה ספירלית שמציגה יצירות של אמנים מודרניים חשובים כמו פיקאסו, קלימט, וקנדינסקי. החוויה בביקור בגוגנהיים כוללת הליכה במבנה הייחודי תוך כדי צפייה ביצירות מופת עוצרות נשימה. מומלץ גם למי שפחות מתחבר לסצנת מוזיאוני האומנות.

כתובת: 1071 Fifth Avenue, New York, NY 10128
שעות פתיחה: 11:00–18:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון חינמי – מוזיאון הספרייה הציבורית של ניו יורק (New York Public Library)

הבובות המקוריות של פו הדוב, במויזאון הספרייה הציבורית ניו יורק
הבובות המקוריות של פו הדוב, במויזאון הספרייה הציבורית ניו יורק

הספרייה הציבורית של ניו יורק היא לא רק מקום לקרוא ספרים, אלא גם בית למוזיאון מרשים המציג תערוכות של כתבי יד, ספרים עתיקים ומיוחדים מכל רחבי העולם. בין המוצגים תמצאו את התנ"ך הראשון המודפס, מגילות עתיקות, יצירות ספרותיות נדירות וחפצי אומנות הקשורים להיסטוריה הספרותית של העולם. המקום מספק חוויה חינוכית ומעוררת השראה לכל מי שאוהב היסטוריה וספרות, וזהו מקום מומלץ מאוד למי שמחפש הפוגה מהעיר הסואנת. הכניסה אל המוזיאון בחינם ובסוף הביקור תוכלו לתרום כסף אם תרצו, זה ממש לא חובה. אל תפספסו!!
כתובת: 476 5th Ave, New York, NY 10018
שעות פתיחה: שני–שבת 10:00–18:00, ראשון 13:00–17:00

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע (American Museum of Natural History)

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע בניו יורק

המוזיאון להיסטוריה של הטבע הוא אחד המוזיאונים המובילים בעולם בתחום המדע והטבע. מדובר באחד מהאטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות בניו יורק אך לא רק. תוכלו לחזות בתערוכות על שרידי דינוזאורים שלמים, לראות את שלדי הענק של הלוויתן הכחול ולהיכנס לתערוכות על החלל והיקום. מוזיאון זה משלב חינוך עם הנאה, וילדים ומבוגרים כאחד ימצאו בו תערוכות מרתקות.

כתובת: Central Park West & 79th St, New York, NY 10024
שעות פתיחה: כל יום 10:00–17:30

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון 9/11 והמוזיאון הלאומי לזכר אסון התאומים

מוזיאון 9/11 הוא אתר חשוב ומרגש שמספר את סיפור אחד מאירועי הטרור הנוראים ביותר בהיסטוריה העולמית. המוזיאון מתמקד בזיכרון ההרוגים, בסיפור האירועים, ובהשפעות רחבות ההיקף שהיו לאסון על ארצות הברית והעולם כולו. בביקור במוזיאון זה, תוכלו לראות חפצים שנשמרו מהמגדלים וחפצים של הנרצחים, סרטונים ועדויות אישיות שמסבירות לעומק את מה שקרה באותו יום טראומטי. אמנם מדובר במוזיאון שעוסק בנושא מאוד עצוב וקשה להכלה, אך אנחנו מפצירים בכם להגיע לשם.

כתובת: 180 Greenwich Street, New York, NY 10007
שעות פתיחה: ראשון–שבת 9:00–20:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון אינטרפיד הים, האוויר והחלל (Intrepid Sea, Air & Space Museum)

המוזיאון אינטרפיד ממוקם על נושאת מטוסים אמיתית, ומציע למבקרים חוויה ייחודית של היסטוריה צבאית, תעופה וחלל. המוזיאון מציג אוסף מרשים של מטוסי קרב, צוללות, ואפילו מעבורת חלל. זהו אחד מהמוזיאונים בניו יורק שאידיאליים לכל המשפחה, במיוחד עבור חובבי תעופה והיסטוריה.

כתובת: Pier 86, W 46th St & 12th Ave, New York, NY 10036
שעות פתיחה: שני–ראשון 10:00–17:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון ויטני לאמנות אמריקאית (The Whitney Museum of American Art)

מוזיאון ויטני מתמקד ביצירות אמנות אמריקאית מהמאה ה-20 ועד ימינו. תמצאו בו אוסף מדהים של יצירות אמנות מודרנית ועכשווית, עם דגש על אמנים אמריקאים מובילים. בנוסף ליצירות הקבועות, מוזיאון הוויטני מציע גם תערוכות מתחלפות ומציג אמנים צעירים ומבטיחים. המוזיאון מציג יצירות אומנת רבות ומגוונות, אך כמעט כולן שייכות לאמנים אמריקאיים.

כתובת: 99 Gansevoort St, New York, NY 10014
שעות פתיחה: חמישי–שני 10:30–18:00, שישי 10:30–22:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון היהדות (The Jewish Museum)

מוזיאון היהדות בניו יורק הוא אחד המוזיאונים המובילים בעולם בתחום האמנות וההיסטוריה היהודית. הוא מציג את סיפור העם היהודי דרך יצירות אמנות, חפצים היסטוריים ותערוכות זמניות מרתקות. זהו מוזיאון חובה למי שמתעניין בתרבות ובהיסטוריה יהודית, עם אוסף מרשים של חפצים מאמנות עתיקה ועד יצירות מודרניות.

כתובת: 1109 5th Ave & E 92nd St, New York, NY 10128
שעות פתיחה: ראשון–חמישי 10:00–17:30, שישי 10:00–15:00 (סגור בשבת)

לא ניתן להזמין כרטיסים מראש למוזיאון, יש להגיע ולקנות אותם בקופות המוזיאון

מוזיאון מאדאם טוסו (Madame Tussauds New York)

מאדאם טוסו, טיימס סקוור ניו יורק
מאדאם טוסו, אחד המוזיאונים המובילים בניו יורק לכל המשפחה

מאדאם טוסו הוא מוזיאון השעווה המפורסם בעולם, והסניף בניו יורק הוא אחד מהמרשימים ביותר. המוזיאון מציג מאות דמויות שעווה של מפורסמים, החל מכוכבי קולנוע ועד דמויות היסטוריות. הביקור כאן הוא חוויה מהנה לכל המשפחה, במיוחד למי שמחפש להצטלם עם "סלבס". מיקומו בלב טיימס סקוור הופך אותו לאטרקציה נוחה וקלילה לשלב במהלך הטיול שלכם.
כתובת: 234 W 42nd St, New York, NY 10036
שעות פתיחה: ראשון–חמישי 10:00–20:00, שישי ושבת 10:00–22:00

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון הגלידה (Museum of Ice Cream)

מוזיאון הגלידה הוא אחת האטרקציות הכיפיות והמיוחדות ביותר בניו יורק. מדובר במוזיאון אינטראקטיבי שבו תוכלו ליהנות מהיסטוריה של גלידה, לטעום טעמים שונים (ללא הגבלה) ולהיכנס לחדרים מעוצבים צבעוניים במיוחד. המקום מציע חוויית צילום מושלמת עם מיצגים מיוחדים, בריכות של סוכריות צבעוניות, ותערוכות יצירתיות המוקדשות כולן לעולם הגלידה. זהו מקום מושלם למשפחות עם ילדים או לכל מי שמחפש חוויה יוצאת דופן.
כתובת: 558 Broadway, New York, NY 10012
שעות פתיחה: שני–ראשון 10:00–19:30

כרטיסים עם ביטול בחינם:

Powered by GetYourGuide

בכל אחד מהמוזיאונים הללו תוכלו למצוא חוויה ייחודית, מגוונת ומעשירה. ניו יורק ממשיכה להיות בירת האמנות והתרבות, וכל ביקור בה הוא הזדמנות ללמוד, להתרגש ולהנות מהשפע הבלתי נגמר של יצירות אמנות ומורשת תרבותית.

אולי גם זה יעניין אתכם...