Search
Close this search box.

6 מלונות זולים ומרכזיים בניו יורק

שלושה מלונות מרכזיים וזולים בעיר.

בין אם אתם יודעים ובים אם לא, בתי המלון השונים בניו יורק נחשבים מהיקרים בעולם. זה משמעותי מאוד אם אתם רוצים לבוא לביקור בעיר הגדולה והתוססת מבלי לצאת עם חור בכיס. אם אתם מתכוונים להגיע לביקור בתקופות הכי פופולריות בשנה בה העיר עמוסה, הקיץ והכריסמס, לא יהיה לכם קל למצוא מלונות זולים בניו יורק.

חופשה בניו יורק יכול להיות עסק לא זול, המחייה באחת הערים הפופולאריות ביותר, בתוספת לשטח הנדלן המצומצם משפיעים מאוד על מחיר המלונות בעיר, כך יוצא שמלון לשבוע בלב מנהטן יכול להגיע ל-9,000 ש"ח לזוג, דיי בקלות (ושלא נדבר על חופשה משפחתית בעיר…)

אבל אל דאגה, בדיוק בגלל זה הכנתי לכם רשימה של המלונות הזולים והמומלצים בעיר, כדי שתוכלו להנות מהמחירים הכי טובים גם בתקופות העמוסות של העיר. אם אתם מחפשים מלון זול בניו יורק זו הכתבה בשבילכם!

טיפים להזמנת מלון זול בניו יורק

  • ראשית, הקדימו להזמין מלון כמה שיותר מוקדם, ככל שתתקרבו לתאריך הטיסה מחיר המלונות יעלה, כמו כן, אתם עלולים להסתכן בזה שהחדרים במלונות הזולים ייגמרו.
  • תבחרו מלון בדירוג טוב, אל תוותרו על קריאת התגובות באתר בוקיניג, אלו תגובות שאנשים אמיתיים שביקרו במלונות אלו כותבים, ותמיד טוב לקרוא חוות דעת נוספות.
  • תבחרו מלון שיש לידו תחנת סאבווי, ניו יורק ומנהטן בפרט, ענקית! גם אם ממש תרצו, לא תצליחו להגיע לכל מקום ברגל, ובשלב מסוים תהיו חייבים להשתמש בתחבורה ציבורית בניו יורק, לכן, אל תוותרו על מלון שנמצא ליד תחנת סאבווי, זה ייקל עליכם מאוד במהלך הטיול.
מלון זול בניו יורק

6 מלונות זולים בניו יורק – בהמלצתנו לאחר סינון מדוקדק

1. מלון זול ומומלץ בניו יורק- מלון סנט ג'יימס

לא סתם זה המלון הראשון ברשימה, על מלון סנט ג'יימס אני יכולה להמליץ בלב שלם ורגוע. שהיתי במלון באוקטובר 2022 בזמן שהייתי בעיר כמה ימים לבד (עד שנפגשתי עם חברים אחרים בעיר). קודם כל, בתור בחורה ששהתה לבד במלון, הרגשתי מאוד בטוחה- גם במלון וגם בסביבה שלו, שזה פלוס ענק בעייני. המלון אומנם נמצא על אחד הרחובות שיוצאים מהטיימס סקוור, אחת האטרקציות המוכרות בניו יורק, אך הוא מאוד שקט ונעים, גם בשעות הערב.

אני קיבלתי חדר פנימי, ואולי זה היה הסוד לשקט, לכן, אני ממליצה לכם לרשום בהערות בעת הזמנת החדר שאתם רוצים חדר בחלק הפנימי של המלון.

קיבלתי את החדר נקי מאוד ומסודר. כמו כן, ממש מתחת למלון יש מכולת וסניף של סטארבקס למי שאוהב.

שימו לב, שאחד החסרונות היחידים שאני מוצאת במלון הזה זה שהיו בו שתי מעליות איטיות, אך זה היה לגמרי נסבל.

המלון ממוקם בלב רובע התאטראות ובמרחק רחוב אחד מטיימס סקוור (Times Square) ו-2 רחובות מתחנת רכבת תחתית מרכזית. החדרים במלון בגודל של 14-28 מ"ר ובהם תוכלו למצוא מוצרי טיפוח, כספת, חדר שירותים פרטי, מגהץ, טלוויזיה, מיזוג אוויר ועוד. החדר סופר נוח ומתאים למי שמחפש מלון זול בניו יורק. בסביבת המלון תמצאו מלא מסעדוץ, ברים וחנויות שיהפכו את הכל לנגיש במיוחד.

מבקרים קודמים במלון ממליצים:

  • "הבית מלון ממקום במקום מעולה 50 מטר מהטיים סקוור,החדרים נקיים מאד והצוות מושלם . מנהלת המלון מדהימה ,דואגת לכל האורחים ,אם זה שמירת מזוודות אם יציאה מאוחרת מהחדר עקב טיסה בית מלון משפחתי ומאד מאד מומלץ".
  • "הגעתי למלון ללילה אחד, פעם ראשונה בחוץ לארץ לבד. המלון נמצא דקת הליכה מטיימס סקוור אבל החדרים שקטים במיוחד (החדר שלי היה פנימי) מקום נקי, מקלחת טובה ועובדים נחמדים".
  • "המיקום מושלם, החדרים נקיים ונוחים, הצוות היה מקסים, אדיב, והשרה הרבה ביטחון ורוגע בלב העיר העמוסה. מקום שנעים לחזור אליו אחרי ימים ארוכים בחוץ".

כתובת המלון:  109 West 45th Street, New York, NY 10036, United States.

2. Pod Times Square – מלון מרכזי וזול בניו יורק

מלון ה- POD הוא אחד האופציות הפופולאריות של הישראלים בעיר, השילוב של המחיר הנמוך יחסית ומרכזיות המלון יחד, נוחה מאוד לאנשים שמחפשים מלון זול בניו יורק, אך לא מוכנים להתפשר על ניקיון ומיקום נוח.

מדובר על מלון בוטיקי ומיוחד בניו יורק שנמצא ברחוב 42 במנהטן.

אם תבחרו לשהות במלון זה תהנו משירות לקוחות מצויין בעזרת קבלה שפעילה 24/7 לכל בקשה, מסעדה ובר מצוינים שנמצאים במלון עצמו. החדרים במלון זה נוחים במיוחד ובהם תוכלו למצוא מיטה זוגית או 2 מיטות יחיד מפנקות, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי מהיר, כספת, שולחן כתיבה, פינת ישיבה שתעזור לכם אם תצטרכו לעבוד בחלק מהשהות שלכם וכמובן מקלחת ושירותים פרטיים על כל מוצרי הטיפוח הנדרשים.
מבחינת מיקום המלון- המלון נחשב לאחד ששוכן במיקום סופר מרכזי, במרחק של 400 מטרים בלבד (כ- 2 דקות הליכה) תגיעו לשורת המסעדות המומלצת Restaurant Row בה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות בסגנונות שונים שיתאימו לכל סוג ארוחה שתרצו. מעבר לכך, המלון נמצא במרחק של 600 מטרים בלבד מכיכר טיימס סקוור מנהטן ניו יורק מה שממקם אתכם במיקום מרכזי מאוד אבל שקט במיוחד, אתם בלב העניינים ולא סובלים מרעש והמולה בסביבת המלון שלכם. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנות סאבווי מרכזיות ואטרקציות מומלצות בעיר.

מבחינת הרכב השהייה במלון, המלון מתאים בעיקר לזוגות ולמי שמחפש חדרים נקיים ומלון זול ומרכזי אך מוכן להתפשר על גודל החדרים כי הם דיי קטנים, כ-14 מ"ר בממוצע.

לסיכום, מדובר באחד המלונות המומלצים בטיימס סקוור, שקיבל ציון מצוין בבוקינג על ידי לא פחות מ19,200 אנשים שביקרו בו והוא אהוב ביותר בקרב הישראלים.

מבקרים קודמים במלון Pod Times Square ממליצים

  • "מיקום נהדר. צוות נחמד. מלון באווירה ניו-יורקית כיפית"
  • "מיקום מרכזי מאוד, אנשים שירותיים ונחמדים. יש שמירת חפצים במקום אם עוזבים ורוצים להשאיר משהו. סהכ תמורה טובה לכסף."
  • "מיקום מעולה קרוב לטיים סקוואר ולתחנות אוטובוס רכבות. מלון נקי צוות מסביר פנים ונעים"

כתובת המלון: West 42nd Street, Hell's Kitchen, New York

3. מלון זול במנהטן ניו יורק- מלון יוטל ניו יורק:

מלון יוטל, היא עוד אלטרנטיבה מוכרת וטובה למי שמחפש מלון זול במנהטן ניו יורק שנמצא במרחק של פחות מק”מ אחד מכיכר טיימס סקוור!

כל החדרים במלון כוללים שולחן עבודה, כספת, מגהץ, מיטות נוחות וחדרי שירותים ומקלחת פרטיים לכל חדר.

המלון מציע שירות הסעות לנמל התעופה הלוך וחזור לנוחיותכם, חדר כושר, מסעדה, בר ודלפק קבלה 24/7 לכל בעיה.

במלון תמצאו מסעדה מטורפת בשם- מסעדת הפיוז’ן Green Fig שמגישה מנות ים-תיכוניות. על טרסת הגג החיצונית במלון ממוקם הבר שבו תוכלו לשתות מקה אלכוהולי טעים בערב ולהשקיף על העיר כולה.

מוזיאון מאדאם טוסו (Madame Tussauds) ובראינט פארק נמצאים בקרבת המלון ובמרחק של 800 מטרים בלבד תגיעו לתחנות מטרו איתם תוכלו לנוע לכל חלק בעיר.

מבקרים קודמים ממליצים על המלון:

  • "יחידה משפחתית – שני חדרים מחוברים עם מסדרון שלו דלת נוספת. נותן עוד מרווח וקשר נח בין החדרים. מרחק הליכה ל Times Square חנות נוחות ומסעדות מול המלון".
  • "המיקום פנטסטי, במרחק הליכה קצר מטיימס סקוור ותחנת הרכבת התחתית שם. הרובוט שלוקח את התיקים שלך כדי לאחסן אותם הוא די מגניב גם כן".
  •  "המיקום היה נהדר 10 דקות הליכה לטיימס סקוור החדרים היו מסודרים".

כתובת המלון: 570 10th Avenue, Hell's Kitchen, New York, NY 10036, United States

4. Pod 39 – מלון זול מומלץ בניו יורק

Pod 39 הוא מלון זול ומומלץ בניו יורק. מדובר על מלון קטן בו תוכלו למצוא דלפק קבלה 24 שעות, מרפסת, מסעדה, בר, אינטרנט אלחוטי, חדרים נוחים, מחיר זול וחדר משחקים מיוחד ומפנה לנוחיותכם.

החדרים במלון זה נוחים ובהם תוכלו למצוא מיטה זוגית או 2 מיטות יחיד, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי מהיר, כספת, שולחן כתיבה, שירותים ומקלחת פרטיים ועוד. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת גרנד סנטרל המררכזית שתקח אתכם לכל האטרקציות מומלצות בניו יורק.

תוכלו להנות ממסעדת Empellón שממוקמת במלון ומקוקטיילים בטרקלין הגג במלון.

מבחינת מיקום המלון- המלון נמצא בקרבה לבניין רוקפלר, לטיימס סקוור, לבניין קריייזלר המפורסם ולבריינט פארק.

מבקרים קודמים במלון Pod 39 ממליצים:

  • "זור מצויין, נגיש ללקסינגטון ולרכבות בגרנד סנטרל, במרחק הליכה קצר של כ 7 דקות. צוות מסייע ונחמד מאד, נקי מאד, אבזור כיפי"
  • "מיקום מושלם במרכז מנהטן, הלכתי ברגל לכל מקום שרציתי ולכל מקום אחר אפשר לקחת סאבווי מהגרנד סנטל שנמצא 3 דקות הליכה. סביב המלון יש הכל (מכבסה, מסעדות, ברים, סופרים) וכל מה שלא סביב המלון נמצא במרחק הליכה קצר מאוד. החדרים קטנים אבל נוחים מאוד עם כל מה שצריך כדי לשון בשקט בעיר. המלון עצמו שקט מאוד, לא שומעים בכלל את הרעש מהעיר. החדרים נקיים ויש שירות חדרים בכל יום בבוקר (מחליפים מצעים ומגבות, מנקים את החדר וממלאים את הסבון והשמפו אם נגמר). בבוקר יש קפה ותה בחינם, ואם רוצים אז יש גם ארוחת בוקר קלה בתשלום. יש במקום בר קטן לא יקר מדי עם משקאות ואוכל שנפתח בערבים.."
  • "מיקום מצוין, מלון ששווה את המחיר, חדרים קטנים אך יעילים, ניקיון חדרים יום יומי, קפה חם על בבוקר, אפשרויות רבות לאכול באזור, מים חמים תמיד ומזגן מעולה"

כתובת המלון: 145 East 39th Street, Murray Hill, New York, NY 10016, United States

5. The Historic Mayfair Hotel Times Square – מלון זול על הטיימס סקוור

מלון The Historic Mayfair Hotel Times Square הוא מלון ששוכן על מבנה עתיק ששופץ לאחרונה וממוקם המיקום מעולה לייד הטיימס סקוור, ברובע התיאטראות של ניו יורק. המלון משתרע על 7 קומות ובו יש 73 חדרים, הוא מציע שירותי קבלה 24/7, אחזון מטען, אינטרנט אלחוטי מהיר וחדרים נוחים.

מבחינת מיקום המלון נמצא במיקום סופר מרכזי וקרוב לאטרקציות הכי פופולאריות בעיר, טייס סקוור, סנטרל פארק, מאדאם טוסו ניו יורק, המוזיאון לאמנות מודרנית, מרכז רוקפלר, בריאנט פארק, בניין קרייזלר ועוד.

החדרים המלון הם בגודל של 12 מ"ר בממוצע לכן הם מתאימים בעיקר לזוגות ולא למשפחות, בהם תמצאו מוצרי טיפוח בחינם, מקלחת ושירותים, כספת, טלוויזיה שולחן כתיבה, מגהץ, מיזוג אוויר וכל מה שתצטרכו.

מבקרים קודמים במלון The Historic Mayfair Hotel Times Square ממליצים:

  • " הכל היה מושלם! המיקום של המלון ליד טיימס סקוור הוא מיקום מושלם. המלון חדש ומאוד מאוד נחמד ונוח! הצוות מאוד אדיב ועוזר, הם עוזרים לי בכל עם חיוך גדול! תודה רבה!"
  • " המלון שופץ לאחרונה, נקי, מרווח באופן מפתיע. חדר אמבטיה צמוד נחמד, וברצינות לא יכלו לנצח את המיקום. הנוף מהחלון היה אחלה."
  • " מיקום מעולה, צוות ידידותי. הרגשתי ממש בטוח ולמרות שמרכזי מאוד לטיימס סקוור זה היה רחוק מספיק כדי להרגיש בטוח ושקט מהרעש. מיטה נוחה. נהנינו מאוד מהשהייה שלנו, תודה".

כתובת המלון: 242 West 49th Street, New York, NY 10019, United States

6. The Moore- מלון בוטיק בשכונת צ'לסי ניו יורק

המלון השישי המומלץ שלנו כמלון זול בניו יורק הוא מלון הבוטיק דה מור שנמצא באזור צ'לסי בניו יורק וקרוב מאוד לצ'לסי מרקט.

המלון ויש בו 81 חדרי אירוח, גג, מרכז כושר ואינטרנט אלחוטי בחינם. דלפק הקבלה פועל 24/7 לנוחיותכם ומבטיח שירות מעולה לצד חדרים נוחים. במלון תמצאו מרפסת עם ספות וציוד גן נוח שמתאים למנוחה אחרי הסיבובים של העיר ובר משקאות אלכוהולים לנוחיותכם. בנוסף, במלון יש אופניים שעומדות לרשותכם לרכיבה וטיול בעיר.

החדרים במלון הם בגודל של 15 מ"ר בממוצע והם מעוצבים בעיצוב מרשים, כולל מקלחת מעוצבת בעיצוב יוקרתי. בחדרים תמצאו מיטה זוגית נוחה במיוחד, מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ואת כל האקססוריז שיהפכו את השהייה שלכם לנוחה.

מבחינת מיקום- המלון נמצא במרחק של ק"מ אחד מפארק מדיסון סקוור ומבניין פלאטאיירון (Flatiron) ו-800 מ' מתחנת פן, מפארק הייליין וחנות הכלבו Macy's נמצאים במרחק של פחות מקילומטר מהמלון.

מבקרים קודמים במלון The moore ממליצים:

  • "מיקום מושלם בלב צ׳לסי, דקת הליכה מתחנות הסאבוי, מספר דקות הליכה מצ’לסי מרקט, קל מאוד להתנייד. החדר מעוצב ונקי בטוב טעם. צוות בית המלון עזר בכל בקשה ועשה מעל ומעבר כדי להקל את השהייה. גג המלון מקום נעים מאוד נוף לגורדי השחקים וספות נוחות לישיבה. מלון מאוד נעים וקטן."
  • "השילוב של צוות מעולה, מיקום מעולה ומתקנים מצוינים בסך הכל (גם אם לא השתמשנו בחדר הכושר כי היה לנו יותר מדי מה לעשות)."
  • "זה היה המלון המושלם ביותר עבורנו בניו יורק: מסוגנן, נוח, ממוקם בצורה מושלמת בצ'לסי עם שתי תחנות מטרו בקרבת מקום. אהבנו את האופניים המסוגננים של המלון שיכולנו לשאול ולרכב איתם ברחובות ובפארקים של מנהטן! החלק הטוב ביותר היו המארחים הידידותיים מאוד! מהות במיוחד, כל כך מסבירת פנים ועוזרת! תודה רבה, היה לנו זמן מדהים!".

כתובת המלון:  300 West 22nd Street, Chelsea, New York, NY 10011, United States

לא מצאתם מלון שאהבתם? חפשו במפת העיר ניו יורק:

 

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

כמובן שיש כאן שיקולי תקציב, אך אני ממליצה על מלון סנט ג'יימס, החדרים שלו בגודל אידיאלי, הוא מרכזי ונמצא ליד מספר תחנות סאבווי מרכזיות.
יש המון אנשים שלוקחים מלון בבוסטון על קו הסאבווי כדי להוזיל עלויות, זו יכולה להיות אופציה לא רעה, אני מבטיחה לסקר מלונות אלו בקרוב גם כן.