Search
Close this search box.

מלונות מומלצים למשפחות בניו יורק

מלונות מומלצים למשפחות בניו יורק

ניו יורק, העיר המדהימה זו היא למעשה אחד מהיעדים הפופולארים ביותר בקרב משפחות שרוצות לצאת לטיול מהנה וחוויתי יחד. למרות שהעיר ניו יורק היא עיר מלאה ביעדים ואטרקציות שמתאימות לכולם, היא גם המקום שבו יש מגוון בתי מלון שמותאמים לחופשה משפחתית. בניו יורק תמצאו בתי מלון שמציעים את השילוב המושלם בין נוחות, חדרים מרווחים, ושירות מעולה. כדי לעזור לכם ולהקל על בחירת בית מלון לטיול משפחתי, הכנתי לכם רשימה מקיפה של בתי מלון מומלצים למשפחות בהם תוכלו לשהות בכיף ובנוחות יחד עם כל המשפחה.

שימו לב, בגלל שהמלונות בעיר יקרים, עדיף לכם לקחת חדר אחד גדול במקום 2 חדרים רגילים כדי לחסוך מה שאפשר, מצרפת לכם את המלונות עם החדרים המרווחים ביותר בניו יורק:

בתי מלון מומלצים בניו יורק למשפחות עם ילדים:

1. מלון מומלץ למשפחות בצלסי ניו יורק- Hampton Inn Manhattan Chelsea:

המלון הראשון בהמלצה שלנו למלון מומלץ למשפחות בניו יורק הוא מלון המפטון אין מנהטן של רשת המלונות Hampton Inn.

המלון מציע למבקריו אינטרנט אלחוטי מהיר, חדר כושר, דלפק קבלה שפעיל 24/7, אזורי ישיבה רבים וחדרים נוחים במיוחד.

החדרים במלון זה בגודל של כ- 20 מ"ר בממוצע ומותאמים למשפחות שמטיילות בעיר ומחפשות חדר נוח, רחב שישרת אותם כמו שצריך ויהיה נוח בטיול.

בכל חדר תקבלו מיטות לפי כמות האנשים, טלוויזיה, שולחן עבודה, חדר רחצה ושירותים פרטיים, מוצרי טיפוח בחינם, מגהץ, שטיח רצפתי ועוד.

מה שמיוחד במלון הזה וגרם לנו להמליץ דווקא עליו חוץ מהמיקום והאבזור זה העובדה שכל השוהים במלון מקבלים ארוחת בוקר בחינם שכלולה במחיר השהות מה שחוסך הרבה כסף למשפחה בתשלום על ארוחות הבוקר בעיר!! זה יכול להגיע לחסכון של מאות דולרים.

המלון מציע למשפחות 2 מיטות זוגיות (עד 4 אנשים בחדר) והחדרים מרווחים ונקיים מאוד.

מבחינת מיקום- המלון ממוקם במיקום נוח מרכזי ושקט, בקרבת 2 תחנות סאבווי, בניין הפלאטאיירון, היי ליין ניו יורק, מסעדות ובתי קפה. ומי שאוהב את הרשת Starbucks יש סניף מתחת למלון!

מבקרים קודמים במלון Hampton Inn Manhattan Chelsea ממליצים

  • "מלון מקסים במיקום מעולה. הצוות היה נחמד ועוזר. החדר מרווח ונוח יחסית למנהטן. בכל שעות היום יש קפה/ תה בלובי"
  • "מיקום טוב מאוד (כרבע שעה הליכה מטיימס סקוור), עם מספר תחנות סאבווי קרובות מאוד למלון, ממש קרוב לפארק מדיסון. החדר היה מאוד נקי ונוח מאוד, וגם יחסית גדול לחדרים בניו יורק שזה פלוס גדול. ארוחת בוקר פשוטה אבל טובה וסוגרת פינה בהחלט, קפה כל היום שזה ממש פינוק בעצירות הקטנות במלון. סה״כ הייתה לנו שהות מאוד נעימה וטובה. ממליץ בחום"
  • "מיקום טוב צוות עובדים טוב מאוד שעזרו לנו ארוחת בוקר טובה וביום האחרון יצאנו מוקדם הכינו לנו שקיות אוכל לדרך חדרים גדולים ונקיים קפה ותה חופשי בכל שעות היום"

כתובת המלון- 108 West 24th Street, Chelsea, New York, NY 10011, United States

2. מלון מומלץ למשפחות במרכז ניו יורק- Hilton Garden Inn New York Times Square South:

המלון המומלץ בניו יורק השני שלנו הוא מלון הילטון גרדן בטיימס סקווור ניו יורק.

המלון שייך לרשת המלונות המוכרת והאהובה הילטון וכך גם הרמה שלו, הוא נחשב מהמלונות הטובים בניו יורק ויספק לכם מלון נקי, מרכזי ובמחיר משתלם, בדיוק מה שמשפחה צריכה בטיול בניו יורק.

המלון מציע למבקריו חדר כושר, קבלה 24/7, אינטרנט אלחוטי מהיר, חדרים נוחים ומרווחים חלקם עם נוף לעיר, וחדרים מאובזרים במכונת קפה וכל שאר האביזרים הדרושים לנוחיות מירבית.

המלון נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מהטיימס סקוור ובו תוכלו למצוא חנות נוחות שפתוחה 24/7 למבקרים. בנוסף, המלון מספק ארוחת בוקר טעימה במיוחד שכלולה במחיר השהות מה שחוסך לכם הרבה כסף.

מבקרים קודמים במלון Hilton Garden Inn New York Times Square South ממליצים

  • "מלון יפה מאוד ומרכזי, חדר גדול ומרווח. מקלחת גדולה, יש מכונת קפה, שמפו וכל השאר. מקרר וכספת. ממש ממש יפה."
  • "אחלה מיקום, חדרים גדולים (ביחס לניו יורק), יש סוג של חנות נוחות בלובי אז זה נחמד מאוד, קרוב לתחנת מטרו."
  • "המלון במקום מרכזי מאוד. קרוב לתחנת רכבת קרוב לטיימס סקוור קרוב לתחנת אוטובוסים בקיצור קל להגיע ממנו לכל מקום. יש מעט הומלסים ברחוב של המלון אך הם לא מפריעים. צוות הקבלה שירותי מאוד חדר נקי וגדול. היה אירוח מצוין. מה שקצת הפריע זה חיוב על סך 60 דולר לצ'ק אין מוקדם. הטיסות מישראל ארוכות מאוד ומגיעות בשעות 5-6 בבוקר אתה ממש רוצה להתקלח ולהתרענן אוחי טיפה לנוח. היה נחמד אם המלון היה מתחשב בזה ולא גובה תוספת כסף."

כתובת המלון- 326 West 37th Street , Hell's Kitchen, New York, NY 10018, United States

3. מלון מומלץ למשפחות בטיימס סקוור ניו יורק- La Quinta by Wyndham Time Square South:

המלון השלישי בהמלצה שלנו על מלון בניו יורק הוא המלון La Quinta by Wyndham Time Square South. מדובר על מלון 3 כוכבים הממוקם במיקום מרכזי מאוד! קרוב לתיאטרון ברודוויי, כיכר טיימס סקוור ולמגוון מסעדות מפורסמות. בנוסף, ממוקם בקרבה לתחנת המטרו מה שמאפשר גישה קלה ומהירה לכל האטרקציות בעיר.

המלון מציע חדרים מרווחים ומעוצבים בסגנון אורבני-מודרני, מיטות נוחות, מקררים, טלוויזיות וחיבור לאינטרנט אלחוטי מהיר. בדיוק מה שמשפחה צריכה.

מבקרים קודמים במלון La Quinta by Wyndham Time Square South ממליצים

  • "מלון מרכזי, צוות מדהים, נקי,ארוחת בוקר טובה…שורה תחתונה , ממליץ מאוד"
  • "המלון קרוב לטיימס סקוור ולתחבורה ציבורית מרכזית. מחיר סביר ביחס לניו יורק. החדר קטן יחסית (כמו חדרים אחרים בניו יורק), אבל מאובזר בצורה מדויקת. לא חסר כלום. הצוות סייע בכל מה שהיינו צריכים. ארוחת הבוקר היתה מפנקת."
  • "המיקום מעולה, המלון נקי ונעים, החדרים מחודשים ויש פינת קפה בכניסה נוסף על החדר."

כתובת המלון- 333 West 38th Street, Hell's Kitchen, New York, NY 10018, United States

4. מלון יוקרה לכל המשפחה בניו יורק- New York Marriott Marquis:

אם אתם מחפשים מלון יוקרה שמתאים למשפחה במנהטן ניו יורק, המלון הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

במלון מריוט ניו יורק מחכה לכם יוקרה ולאגנטיול לכל אורך שהותכם. בתוך המלון עצמו תמצאו 3 מסעדות מטורפות! סלון פמנורמי שמשקיף על הטיימס סקוור ועוד 2 מרפסות שמשקיפות על כל העיר, חדר כושר מפנק, בר משקאות, שירות חדרים מעולה וכל מה שתצטרכו.

החדרים במלון הם אחד מהשוס'ים העיקריים בו, הם ע-נ-ק-י-י-ם, בין 35-75 מ"ר ומושלמים למשפחות, המיטות נוחות והכל ממותג בחתימת המלון,בחדרים תמצאו פינת ישיבה עם מיטת ספה וחלונות מהרצפה עד התקרה, בידוד אקוסטי מלא, טלוויזיה, מגהץ, כספת וכל מה שרק תחשבו עליו.

מבחינת מיקום- המלון ממוקם במיקום מרכזי מאוד בעיר, ממש בכיכר טיימס סקוור המרכזית והמפורסמת והשהות במיקום זה יספק לכם מקומות שפתוחים בכל שעה, כך שאם תהיו רעבים או תרצו לטייל בשעה מאוחרת, תמיד תמצאו מה לעשות. במרחק של כמה דקות הליכה בודדות תגיעו לרדיו סיטי מיוזיק הול, למרכז רוקפלר, לאולפני BNC, לסנטראל פארק ולעוד מלא אטרקציות שחובה לבקר בהם במהלך הטיול שלכם!

המלון מציע לאורחיו חדרים מרווחים ונקיים, מגוון מסעדות, שירות מעולה, ארוחת בוקר מפנקת שכלולה במחיר ושירות אחסון מטען.

מבקרים קודמים במלון New York Marriott Marquis ממליצים

  • "מיקום נהדר. חדר גדול מרווח ומשופץ. חלונות גדולים. היה לנו נוף לטיים סקוויר לאחר ששידרגו אותנו (ללא עלות). החדרנית תמיד נענתה לבקשתנו (גם הודנו לה בתשר יומי). החלפת מצעים ומגבות ונקיון יומי. בחדר יש מקרר קטן מכונת קפה כוסות קפה/תה/ תחליב. שילמנו 30$ ליום פלוס מיסים דמי נופש. תמורתם קיבלנו נסיעה זוגית באוטובוס ״הופ הופ״ כל יום.
  • "מלון נחמד מאוד באיזור מרכזי מאוד!! חדרים טובים מאוד ומרווחים מאוד ונוף יפה מאוד שמשקיף אל עבר כל העיר הצוות היה נחמד מאוד ותמיד מסביר פנים וחייכן"
  • "מיקום מאוד מרכזי, חדרים נאים, מרווחים ונקיים. בקומות הגבוהות (המלון מתחיל מקומה 9) מקבלים נוף של גגות העיר."

כתובת המלון- 1535 Broadway, New York, NY 10036, United States

5. מלון זול בטיימס סקוור למשפחות- Hotel St. James:

אם אתם מחפשים מלון זול שמתאים למשפחות אך נקי ובמיקום מרכזי- המלון הזה הוא בשבילכם!

המלון ממוקם בלב רובע התאטראות ובמרחק רחוב אחד מטיימס סקוור (Times Square) ו-2 רחובות מתחנת רכבת תחתית מרכזית מאוד. החדרים במלון הם בגודל של 14-28 מ"ר ובהם תוכלו למצוא מוצרי טיפוח, כספת, חדר שירותים פרטי, מגהץ, טלוויזיה, מיזוג אוויר ועוד. החדר סופר נוח ומתאים למי שמחפש מלון זול בניו יורק שמתאים למשחות. בסביבת המלון תמצאו מלא מסעדות, ברים וחנויות רבות שיהפכו את הכל לנגיש במיוחד.

מבחינת מיקום, המלון נמצא במרחק דקה הליכה בלבד מכיכר טיימס סקוור אך המיקום שלו שקט מאוד למרות הקרבה.

המלון מציע חדרים חדרים משופצים ונוחים ושירות מעולה, ברחוב יש סניף של סטארבקס, מכולת ומספר מסעדות והוא קרוב ל2 תחנות סאבווי.

מבקרים קודמים במלון Hotel St. James ממליצים

  • "הבית מלון ממקום במקום מעולה 50 מטר מהטיים סקוור,החדרים נקיים מאד והצוות מושלם . מנהלת המלון מדהימה ,דואגת לכל האורחים ,אם זה שמירת מזוודות אם יציאה מאוחרת מהחדר עקב טיסה בית מלון משפחתי ומאד מאד מומלץ ."
  • "החדר היה נעים ומרווח, המיטה זוגית אבל ענקית. הצוות היה נעים ואדיב מיקום"
  • "מושלם למטיילים שנמצאים בחוץ רוב היום ומחפשים מקום נעים ולא יקר. המיקום מושלם, החדרים נקיים ונוחים, הצוות היה מקסים, אדיב, והשרה הרבה ביטחון ורוגע בלב העיר העמוסה. מקום שנעים לחזור אליו אחרי ימים ארוכים בחוץ."

כתובת המלון- 109 West 45th Street, New York, NY 10036, United States

6. מלון מומלץ למשפחות בצלסי ניו יורק- Hyatt House New York/Chelsea:

המלון השישי המומלץ שלנו בבחירת מלון בניו יורק הוא מלון הייט האוס ניו יורק/ צלס'י.

המלון שייך לרשת המלונות הייאט, הוא קרוב לרחוב ברודווי המרכזי וכן מסעדות רבות ובתי קפה טובים.

חדר המלון, נחשבים ענקיים ביחס למלונות בניו יורק, שמגיעים החל מ- 28 מטר מרובע לחדר הקטן ביותר, מה שמושלם למשפחות עם ילדים בניו יורק.

שימו לב, המלון מציע ארוחת בוקר מעולה לאוריחו כחלק מעלות השהות כך שתסכו המון כסף כמשפחה על הוצאות ארוחות הבוקר בעיר!

המלון מעוצב בטוב טעם והוא מציע חדרים נוחים ומצוידים, בחלקם יש מטבחונים וכולם מכילים את כל האבזור הנדרש. כך תוכלו לשהות במיקום מרכזי, להנות מחדר גדול שמתאים למשפחות ולקבל תמורה מעולה למחיר.

במלון תמצאו חדר כושר, מרפסת עם נוף לעיר, דלפק קבלה שפעיל 24/7 סופרמרקט שזמין לכם 24/7 ועוד. בנוסף, בקרבת המלון תמצאו תחנות מטרו רבות, סאבווי, והפלאט איירון ניו יורק קרוב אליו מאוד.

שימו לב, במלון יש חדרים עם מטבחון פרטי בחדר, מה שיכול לחסוך לכם כסף כמשפחה או להתאים לשומרי המסורת.

מבקרים קודמים במלון Hyatt House New York/Chelsea ממליצים:

  • "בית מלון חמוד בצ'לסי, המיקום מצויין וקרוב לנקודות ציון חשובות רגלית או בסאבווי. יש ארוחת בוקר פשוטה וחמודה, יש קפה. יש בחדר מיקרוגל וקומקום למי שזקוק לכך. מיטה גדולה ונוחה."
  • "המיקום מעולה!!! צוות הקבלה תמיד מוכנים לעזור ולייעץ. החדר נקי ומאוד נוח."
  • "במרכז העיר. ליד תחתית. תמורה מלאה למחיר. נקי ונעים. מיטות ממש טובות. מומלץ"

כתובת המלון- 815 Avenue of the Americas, Chelsea, New York, NY 10001, United States

7. מלון עם חדרים גדולים למשפחות בניו יורק- Cambria Hotel New York – Chelsea

מלון קמבריה – צ'לסי הוא אחד מהמלונות המומלצים שלנו לטיול בעיר, מבחינת מיקום הוא נמצא ממש על הטימס סקוור במרחק של 2-3 דקות הליכה בלב העניינים, בקרבת המלון תמצאו מלא מסעדות, חנויות, ברים, סופרמרקטים וכל מה שתרצו בכל שעה ביום.

במלון מחכה לכם מתחם כושר מפנק, שירות אישי בדלפק הקבלה 24/7, חדרים נוחים ומרווחים, מרפסת עם נוף לעיר, ועוד.

המלון נחשב לאחד מהמפנקים בעיר, עם חדרים מעוצבים ומאובזרים, מיטות נוחות, ומרחב גדול – כ- 25 מ"ר. בחדרים תמצאו מיטות למשפחה, שירותים ומקלחת פרטיים, מכונת קפה, מגהץ וכל מה שתצטרכו.

מבקרים קודמים במלון Cambria Hotel New York – Chelsea ממליצים:

  • "מיקום מושלם, חדר ענק, צוות מקסים, מחיר מעולה. אין יותר טוב מזה!!!."
  • "מלון טוב מאוד, במיקום מרכזי ונוח, תחנת סאבווי קרובה, קרוב לשדרה השישית, ברחוב 28 המלא בחנויות פרחים, צוות קבלה מקסים ושירותי, במיוחד Argel ו Sherwin וכל יתר אנשי הצוות שהיו מאירי פנים, וניסו לעזור בכל שאלה. תמורה טובה למחיר, סביבה עם הרבה בתי קפה ומסעדות.."
  • "לון נעים, נוח וממוקם טוב. החדר מרווח ונוח והצוות מקסים ועוזר. המיקום נוח, קרוב מאוד לתחנות מטרו וגם להליכה קצרה לרוב המקומות המעניינים."

כתובת המלון- 123 West 28th Street, Chelsea, New York, NY 10001, United States

לא מצאתם מלון לחופשה שלכם? תוכלו למצוא מלונות נוספים במפת העיר ניו יורק, תלחצו על המלון שתרצו לראות:

 

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

כן. תבחרו בחדר מרווח, הוא יתאים למשפחה של עד חמישה נפשות, לפי מה שהמלון מציע
אני ממליצה מאוד על האיזורים- הטיימס סקוור וצ'ליסי