Search
Close this search box.

איפה כדאי לישון בניו יורק?

הסבר מדויק איפה כדאי לישון בניו יורק לפי ההעדפות האישיות שלכם.

אני מקבלת את השאלה הזו עשרות פעמים, ורציתי לעשות לכם סדר, אחת ולתמיד. הסבר מדויק איפה כדאי לישון בניו יורק לכל אחת ואחד ממכם, לפי ההעדפות האישיות שלכם ובהתאמה מלאה למה שאתם מבקשים להשיג בטיול.

קודם כל, למי שלא קרא את הכתבה שכתבתי על הרחובות והשכונות בניו יורק, אני ממש ממליצה לקרוא אותה כשאתם מסיימים את הכתבה הזו, כי זה יסגור לכם את הסיפור של ההתמצאות בעיר אחת ולתמיד.

ועכשיו לענייננו, אם אתם מגיעים לעיר בפעם הראשונה, או שהפעם אתם רוצים לחוות את העיר מזווית שונה, המדריך הבא יעשה לכם סדר באיזה שכונה כדאי לכם לישון, לפי אופי הטיול שאתם מבקשים להשיג.

Theater District – אידאלי לפעם ראשונה בעיר ולאלו שרוצים להרגיש בלב העניינים

אזור התיאטראות (Theater District) או בקיצור, הטיימס סקוור, הוא אזור מושלם לישון בו לכל מי שמגיע לכאן בפעם הראשונה, או לחילופין רוצה להרגיש שהוא בלב העניינים, איפה שהכל קורה תמיד ואף פעם לא נחים. באזור הזה, אני ממש ממליצה לכם לשים לב שאתם בוחרים מלון שקט, עם בידוד קירות איכותי, כי כאמור, זה אזור שפעיל כמעט 24/7, מנגד יש לאזור הזה המון יתרונות – אתם תשנו ממש במרכז העיר, וכל האטרקציות שההגעה אליהן לא יהיו סבירות במרחק הליכה, יהיו במרחק נסיעה קצרה בסאבווי.

אגב, מלבד הרשימה שלמטה, אני יכולה להמליץ גם על מלון st. jemas שישנתי בו פעם אחת, הוא היה נקי ובמרחק של דקה או שתיים מהטיימס. הוא מלון עם דירוג 2 כוכבים, ככה שהוא יותר זול משאר המלונות באזור, למי שמחפש.

3/5
סניף הרשת הילטון במיקום נוח.
4/5
מלון מודרני וחדיש, הנמצא בלב העניינים.
5/5
מלון יוקרה חמישה כוכבים, בלב כיכר טיימס, ניקיון ושירות ברמה יוצאת דופן.

Chelsea – לישון במרחק נגיעה מהמרכז ולהרגיש בבית

שכונת צ'לסי היא שכונה מרכזית ושקטה בניו יורק, היא ידועה במיוחד בזכות הגלריות הרבות שבה (מעל ל-300 גלריות שונות!), האטרקציות האותנטיות שלה (כמו צ'לסי מרקט ופארק היי ליין) והשקט היחסי. השכונה אשר מורכבת מבתים חד-משפחתיים, בנייני דירות נמוכים וגורדי שחקים יוקרתיים, השכונה הזו אהובה במיוחד על התיירים שמגיעים לעיר ורוצים להיות במרחק נגיעה ממרכז העיר, אך לישון באזור שקט ולשבת מתחת למלון בבית קפה או מסעדה טובה שמומלצת על ידי המקומיים (ולא מסעדת תיירים כושלת). צ'לסי היא אזור לינה מומלץ בניו יורק למי שלא לא רוצים ללון באזור תיירותי מדי ומעדיף לחוות את החיים האותנטיים שיש לניו יורק להציע.

אני אישית ישנתי בשכונה הזו בביקור השני שלי בעיר, וזו היתה הצלחה גדולה ונוחה. (בחרתי במלון Hampton Inn Manhattan Chelsea שהיה מצוין!)

4/5
מלון נקי ונעים במרחק כמה דקות הליכה מה- Penn Station (תחנת פנסילבניה)
5/5
מלון חמישה כוכבים איכותי מבית הילטון.
3/5
מלון חדיש, נקי ובמיקום מרכזי של רשת מלונות מוכרת.
מלון מומלץ לישון בו בניו יורק

Soho ו- Lower East Side: לישון בשכונות ההיפסטריות ולהרגיש מקומי באמת

שתי השכונות, הסוהו והלואר איסט סייד נכנסו לקטגוריה אחת, בשל הסמיכות שלהן אחד לשנייה, ובגלל שהסוהו נחשבת לשכונה ממש קטנה (וייחודית) אך דיי זהה לשכנה הגדולה היותר, הלואר איסט סייד.

שתי השכונות, סוהו ולואר איסט סייד נחשבות לשכונות מגניבות מאוד, בצד הדרום מזרחי של מנהטן, ומאופיינות בסצנת רחוב עשירה, המשלבת מסעדות, גלריות, בוטיקים מפורסמים והמון מקומיים היפסטרים.

אגב, למי שזה רלוונטי עבורו, הלואר איסט סייד בעברה נחשבה למרכז העיקרי של היהודים שהגיעו ממזרח אירופה, כך שתמצאו פה בתי כנסת רבים שפעילים עד היום.

שתי השכונות, סוהו ולואר איסט סייד הן בחירה מעולה למי שאוהב מסעדות טובות ושתייה, טיול ללא לחץ ושופינג איכותי, בין אם אתם מחפשים לעשות שופינג בחנויות יוקרה, חנויות פסט פאשן או שאתם בכלל חובבי וינטג' – יש בשכונה הזו היצע ענק של חנויות מכל הסוגים לצד חיי לילה מצוינים ואיכותיים הכוללים ברים, פאבים, מסיבות ומועדונים עם מוזיקה חיה.

שימו לב בעת בחירת המלון באזור זה, שאתם בוחרים במלון שקירותיו מבודדים היטב מרעש ההמולה ברחוב, כמו אלו שברשימה למטה.

5/5
מלון בוטיק אופנתי בלב מחוז סוהו.
3/5
מלון נעים ומעוצב בלואר איסט סייד.
4/5
צוות מועיל ועוזר, עיצוב עוצר נשימה. מיקום מנצח.

Greenwich Village – למי שרוצה להרגיש תושב העיר

גריניץ' וילג', היא שכונה נהדרת לישון בה בניו יורק, למי שכבר היה בעיר או לכאלה שרוצים להרגיש כמו מקומיים ולהתרחק מהאתרים התיירותיים ביותר של ניו יורק.

בניגוד לשאר השכונות בעיר, בגריניץ' וילג' אין הרבה גורדי שחקים, רוב השכונה מורכבת מרחובות צרים ובתים מהמאה ה-19, והמון מסעדות ובתי קפה מקומיים המושכים אליהם צעירים רבים.

אחד האזורים המוכרים ביותר בעיר הוא כיכר וושינגטון המשמשת כמקום מפגש לסטודנטים שלומדים בעיר וכביתם של אמני רחוב רבים.

אגב, הגריניץ' וילג' היא נחשבת למוקד חיי הקהילה ההומו-לסבית של ניו יורק, במיוחד מבחינת חיי לילה.

שימו לב שהחיסרון של השכונה גריניץ' וילג' לתיירים, הוא שבעקרון מדובר ברובע המשמש כאזור מגורים ולכן מגוון המלונות בו קטן יחסית (אך אולי זה בעצם היתרון שאתם מחפשים?) מה שכן, הקפידו לבדוק שאין בביקורות של המלון תלונות על רעש, שכן האזור עשוי להיות רועש בחלקים מסוימים שלו.

4/5
מלון בבניין היסטורי משוחזר בשכונת גריניץ' וילג'
4/5
מלון ארבעה כוכבים במרכז השכונה האהובה גריניץ' וילג'
5/5
מלון יוקרתי בלב השכונה הפופלארית גריניץ' וילג'.

איפה כדאי לישון יותר? גריניץ' וילג' או סוהו?

כמו ששמתם לב, את שתי השכונות האלו תייגתי כמתאימות למי שרוצה לחוות את ניו יורק האותנטית, אני מעדיפה את הסוהו והלואר איסט סייד יותר, בעייני יש יותר מה לעשות בהן והן יותר מתאימות לתיירים שרוצים להרגיש בסביבה אותנטית, כי הגריניץ' וילג' היא אותנטית מדיי בעייני.

לבנים אדומות בחזית בית בשכונת גרינווץ ויליג שכונה טובה לישון בה בטיול בניו יורק.
לבנים אדומות בחזית בית בשכונת גרינווץ ויליג שכונה טובה לישון בה בטיול בניו יורק.

Financial District: לא רק לאנשי העסקים, דילים טובים בסופי שבוע

המחוז הפיננסי של ניו יורק, הוא אזור עמוס בגורדי שחקים, כולל כמה מגורדי השחקים הגבוהים בעיר, מי שמגיע לכאן לעסקים באחת מהחברות שיושבות ברובע הזה בוודאי יעדיף לישון כאן, אך לא רק, רובע זה מתאים גם למי שמחפש דיל טוב בסוף שבוע, בשלב זה של השבוע, שרוב אנשי העסקים יוצאים מהעיר וחדרי המלון של הרובע נשארים ריקים, תוכלו למצוא תעריפים מוזלים על לינה באזור זה.

אגב, זה שמדובר ברובע העסקים של העיר לא אומר שאין מה לעשות בו, יש פה המון מסעדות, בתי קפה וגם כמה מהאטרקציות המוכרות ביותר, כמו גשר ברוקלין, מגדל החירות שהוקם על אדמת מגדלי התאומים וכן האנדרטה והמוזיאון שהוקמו לזכר אסון התאומים.

5/5
מלון יפייפה המספק נוף לגשר ברוקלין בכל שעות היום.
4/5
חדרים מרווחים בוול סטריט.
4/5
מלון ארבעה כוכבים נקי בלב האזור הפיננסי של העיר

East Village: לאוהבי חיי הלילה ולמי שרוצה לישון בזול ביחס למנהטן

איסט וילג' היא אחת השכונות שנמצאות באזור הדאונטאון של ניו יורק ונחשבת לשכונה פופלארית ואהובה בעיר שידועה בזכות חיי הלילה התוססים והאנרגטיים שלה המכילה כמה מהברים והמועדונים הטובים ביותר בעיר.

האיסט וילג' מאופיין במסעדות אסיאתיות ואמריקאיות מובחרות, ברים על גגות הבניינים, מועדונים וברי קריוקי אותנטיים.

כמו כן, שכונה זו נחשבת לשכונה זולה ביחס לניו יורק מבחינת בתי מלון, ולכן אם אתם מחפשים מלונות זולות בניו יורק, כדי לכם לחפש מלון באזור זה, ואל תפחדו שהיא נמצאת בדאונטאון ולא במידטאון, היא מלאה בקווי מטרו טובים שמחברים אותה למרכז בקלות

4/5
מלון ארבעה כוכבים מודרני בלב מנהטן.
4/5
חדרים מפוארים ומיוחדים במלון באזור היפה ביותר במנהטן.

לסיכום, לבחור אזור ללינה בניו יורק לא חייב להיות חוויה קשה כל כך, הכל קשור בהעדפות האישיות שלכם.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

תלוי מה אתם מחפשים, אבל ניתן להגיד שבעיקר במרכז העיר, ברובע התיאטראות, צלסי והסביבה.
באזור מנהטן, מהסנטרל פארק בצפון ועד למחוז הפיננסי בדרום – לא, באזורים מרוחקים יותר עלולים להיות שכונות פחות בטוחות.