Search
Close this search box.

מסלול יום בברוקלין – במיוחד לאוהבי הוינטאג'

ברוקלין היא שכונה צמודה למנהטן בה תמצאו את דמבו וויליאמסבורג, שהן שכנות צמודות למנהטן ואין ספק שבמהלך הטיול בהן תרגישו בהבדל בינהן למנהטן הצמודה. השכונות נמצאות מעבר לאיסט ריבר ומחוברות למנהטן במספר גשרים מוכרים במיוחד. את הטיול היום נתחיל ממנהטן ולאט לאט נעבור בין השכונות. מסלול שמומלץ במיוחד לאוהבי הוינטאג'. שימו לב! מומלץ מאוד לעשות את המסלול הזה ביום שבת כי השווקים שמופיעים במסלול פתוחים רק בשבת!

מסלול יום בברוקלין – במיוחד לאוהבי הוינטאג'

שימו ❤️ – כמו בכל מסלול באתר, אני ממליצה לכם להיצמד לסדר הנקודות במסלול. בגלל שחשוב לי שכל אחד ימצא את עצמו במסלולים, אני מכניסה אליהם את כל סוגי האטרקציות, כמובן שאם אתם פחות בעניין של אחד מהנקודות אתם יכולים לדלג ולעבור לנקודה הבאה, הנקודות רשומות בסדר הליכה/נסיעה כך שיהיה נוח להגיע מנקודה לנקודה.

כרגיל  – אמליץ לכם להזמין כרטיסים לאטרקציות מבעוד מועד, כדי להבטיח כניסה לאטרקציה בשעה וביום הנוחים לכם, כל הכרטיסים ניתנים לביטול בחינם, עד 24 שעות לפני תאריך האטרקציה.

את היום שלנו נתחיל ברובע הפיננסי של מנהטן, בפארק שנקרא "City Hall Park", הוא בעברית פארק העירייה, זה פארק מאוד חמוד, שסמוך לבניין מנהטן מוניציפל המוכר והמרשים. הסיבה שאנחנו מתחילים את היום כאן הוא כי הוא ממש סמוך לגשר ברוקלין וקל מאוד להגיע לאזור העירייה מכל מקום בעיר. הפארק עצמו מאוד חמוד ונעים עם המון אזורי צל ואם אין לכם ארוחת בוקר במלון תוכלו למצוא מגוון מסעדות מתאימות.

לאחר שכתבתי את המסלול הבנתי כמה המסלול הזה מתאים לאוהבי הווינטג" שמחפשים חנויות יד 2 שונות ומיוחדות. השכונות האלו עמוסות בהן!

נקודה ראשונה – חציית גשר ברוקלין

חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר

גשר ברוקלין הוא אחד מסמליה המוכרים ביותר של ניו יורק, הוא מחבר בין הרובע הפיננסי במנהטן לשכונת דמבו הצבעונית חציית הגשר אורכת כחצי שעה, עם עצירות לתמונות מכל כיוון ומספר דוכנים של רוכלים שמציעים כל מיני מזכרות מהעיר. ממליצה מאוד לא לקחת את הזמן בעת חציית הגשר כדי לספוג מהאווירה על הגשר והנוף שנפרס לפניכם של שני צידי הגשר.

אנשים רבים מזהירים מפני כייסים בעת חציית הגשר, אולי הגעתי לכאן בימים יותר רגועים אך אני לא הרגשתי מאוימת בעת חציית הגשר, מה שכן חשוב לקחת בחשבון שהגשר מלא באנשים והתמונה מלמעלה שמציגה גשר ריק מאנשים מנותקת מהמציאות.

נקודה שנייה – רחוב וושינגטון ותצפית על גשר מנהטן

תצפית על גשר מנהטן
התצפית מרחוב וושינגטון

כתובת: Washington St

גשר נוסף פופולרי בעיר, הוא גשר מנהטן, ומרחוב וושינגטון שבברוקלין תוכלו להנות מתצפית מרשימה על הגשר (זו שבתמונה) גם כאן חשוב לי לציין שבפועל המקום עמוס באנשים וכנראה לא תהנו מפריים נקי כמו זה שבתמונה.

ברחוב תמצאו מספר בוטיקים חמודים ומסעדות ובתי קפה נעימים, אנחנו בחרנו לשבת להפסקת קפה ב-Dawn’s Til Dusk והיה שם מצוין.

נקודה שלישית – פארק נוף גשר ברוקלין

נוף מגשר ברוקלין בערב

כתובת: 65 Plymouth St, Brooklyn, NY 11201

פארק נוף גשר ברוקלין מספק את אחת התצפיות החינמיות היפות ביותר על מנהטן, אומנם אתם תגיעו לכאן בשעות הבוקר/צהרים, אך אני ממליצה לכם ל לוותר על המקום (ואם אפשר לחזור לכאן באחת מהערבים המוקדמים שלכם) כי הנוף מכאן פשוט מדהים! במיוחד שכל הבניינים מתחילים להאיר. התמונה שלמעלה, צילמתי בשעות הערב המוקדמות באמצע אוקטובר, רק חייבת להדגיש שהיה דיי קריר ולא היינו מוכנים לזה אז כדאי להגיע עם עליונית.

נקודה רביעית – שוק האוכל טיים אאוט

שוק אוכל טיים אאוט ברוקלין

כתובת: 55 Water St, Brooklyn, NY 11201

שוק אוכל חדש יחסית אבל פשוט מצוין! ואם אתם עוברים בין כל הנקודות, עד שתגיעו לכאן כנראה שתתחילו להיות קצת רעבים, בדיוק בזמן כדי להכנס לכאן לארוחת צהריים טעימה.

תוכלו למצוא במתחם מספר מסעדות, חלקן רשתות ניו יורקיות וחלקן קיימות רק במתחם ולטעום ממגוון מטבחים שונים. תמצאו כאן כריכי בייגלה, ראמן, אוכל איטלקי, סושי, המבורגרים ועוד.

נקודה חמישית – שוק הפשפשים שמתחת לגשר מנהטן

שוק הפשפשים ברוקלין

שוק הפשפשים שמתחת לשוק הפשפשים פעיל בימים ראשון ושבת, ותוכלו למצוא פרטי וינטג' מיוחדים, יצירות אמנת של תושבי השכונה ובעיקר אווירה נפלאה.

השוק פתוח בימים ראשון ושבת, בין השעות 10:00–17:00.

כעת, נעלה על הרכבת התחתית מתחנה York St על קו F – ‪Kings Hwy‬‏ ונסע במשך תחנה אחת, לכיוון הנקודה הבאה שלנו. נרד בתחנת Jay St-MetroTech.

נקודה שישית – מוזיאון התחבורה של ניו יורק

מוזיאון התחבורה ניו יורק

זה מוזיאון מאוד חמוד שמסקר את התחבורה בעיר – תוכלו בו לעבור בין קרונות הרכבת השונים, לעבור חפצי התחבורה העתיקים, ועוד.

יש לכם כאן מידע וכרטיסים למוזיאון. בעייני זו אופציה נפלאה לימים גשומים (לא רק)

שימו לב, למי שאוהב – כחמש דקות הליכה מהמוזיאון יש סניף פריימראק, לחובבי הז'אנר.

כעת, אנחנו נתחיל להתקדם לעבר ויליאמסבורג, יש מספר דרכים ואני ממליצה לכם לבדוק בגוגל מאפס את הדרך שתהיה לכם הכי נוחה (יש גם אוטובוס וסאבווי עם החלפה, כל אחד איך שנוח לו).

נקודה שביעית – שוק פשפשים ואמנים ויליאמסבורג

שוק פשפשים ואמנים ויליאמסבורג

כתובת: 70 N 7th St, Brooklyn, NY 11249

שוק פשפשים נוסף בטיול שלנו נמצא בויליאמסבורג, תוכלו למצוא פה חנויות ווינטג" ויד 2 לצד עבודות יד של אמנים שונים.

נקודה שמינית – Smorgasburg

שוק האוכל סמורגסבורג - Smorgasburg

שוק האוכל Smorgasburg הוא שוק אוכל חיצוני מטורף שנמצא בשכונת ויליאמסבורג ורק הוא לכשעצמו שווה את ההגעה לכאן. אתם תמצאו בשוק מעל 75 דוכני אוכל שונים, בכל התחומים. מומלץ במיוחד לפודים!