Search
Close this search box.

מסלול טיול בסוהו, צ'יינה טאון וליטל איטלי

יום טיול בסוהו, בליטל איטלי וצ'יינה טאון הוא יום מדהים להכיר את האוכלוסיות השונות שגרות בעיר, את היום שלנו נתחיל בפארק וושינגטון סקוור ונסיים בליטל איטלי, אני מקווה שאתם מגיעים ליום הזה עם נעליים נוחות כי אתם הולכים ללכת הרבה!

מסלול טיול בסוהו, צ'יינה טאון וליטל איטלי

שימו ❤️ – כמו בכל מסלול באתר, אני ממליצה לכם להיצמד לסדר הנקודות במסלול. בגלל שחשוב לי שכל אחד ימצא את עצמו במסלולים, אני מכניסה אליהם את כל סוגי האטרקציות, כמובן שאם אתם פחות בעניין של אחד מהנקודות אתם יכולים לדלג ולעבור לנקודה הבאה, הנקודות רשומות בסדר הליכה/נסיעה כך שיהיה נוח להגיע מנקודה לנקודה.

כרגיל  – אמליץ לכם להזמין כרטיסים לאטרקציות מבעוד מועד, כדי להבטיח כניסה לאטרקציה בשעה וביום הנוחים לכם, כל הכרטיסים ניתנים לביטול בחינם, עד 24 שעות לפני תאריך האטרקציה.

נקודה ראשון – פארק וושינגטון סקוור

פארק וושינגטון סקוור

כתובת: 1 Washington Sq E New York, NY 10011

פארק כיכר וושינגטון, וושינגטון סקוור פארק הוא פארק גדול ומהמם שנמצא בשכונת גריניץ' וילג' (Greenwich Village) ומשמש כחצר של אוניברסיטת ניו יורק.

במרכז Washington Square Park יש מזרקה שלצידה נערכות הופעות מאולתרות רבות. בימי הקיץ החמים תמצאו בפארק עשרות צעירים הלומדים באוניברסיטה יושבים לנוח בפארק בהפסקת הצהריים שלהם. הפארק תמיד מלא באנשים ובאווירה מיוחדת.

משם, נמשיך אל הנקודה הבאה במסלול שלנו.

נקודה שניה – Levain Bakery – NoHo

מאפיית לאבין ניו יורק סוהו

כתובת: 340 Lafayette St, New York, NY 10012

אם אתם אוהבים מאפיות, לחמים מיוחדים ובעיקר מתוקים- אתם חייבים לקפוץ לביקור במאפיית Levain Bakery .NoHo במאפייה המיוחדת תמצאו מאפים שונים ומגוונים, לחם טרי ועוגיות מיוחדות עם מקומות ישיבה.

גולת הכותרת במאפייה המשובחת הזו היא עוגיית השוקולד ציפס המפורסמת של ניו יורק. זוהי עוגית שוקולד צ'יפס משוחטת וטעימה שאתם חייבים לטעום בביקור שלכם במאפייה. מבקרים רבים מגיעים במיוחד כדי לקנות את העוגייה הזו בלבד!

אל תיבהלו מהתור בכניסה למקום, מדובר בעוגייה שאתם פשוט חייבים לטעום והתור עובר ממש מהר. ומהקינוח נעבור אל הארוחת בוקר – צהריים של היום, אחד מהמוסדות המוכרים והאהובים בניו יורק, המעדנייה של כץ.

נקודה שלישית – המעדנייה של כץ

חצי כריך המעדנייה של כץ מסלול יום בסוהו
חצי כריך המעדנייה של כץ

כתובת: 205 E Houston St, New York, NY 10002

המעדנייה של כץ היא מסעדה שמציעה תפריט אוכל יהודי, היא ידועה בכריכים מיוחדים וגדולים המוגשים משנת 1888 במקום – מעל – 130 שנים!

המקום מפוצץ בתיירים ומקומיים שבאים לאכול את המאכלים המיוחדים המוגשים במקום. אני ממש ממליצה (ומפצירה) בכל מי שחובב בשר חייב להגיע ולטעום את הכריכים, אסור לפספס את החוויה הזו. אל תיבהלו אם המקום יראה לכם עמוס, המקומות מתחלפים דיי מהר והתורים זזים מהר גם כן.

מעבר לכריכים תוכלו למצוא מנות נוספות מהמטבח היהודי אשכנזי, כמו מרק קניידלך ועוד.

שימו לב, מומלץ כריך אחד לשתי אנשים, להגיד כמה שיותר מוקדם התורים מתחילים שם מאוד מוקדם, מי שמגיע לפני 12:00 לא מחכה בכלל.

מהמעדנייה של כץ, אנו נמשיך לכיוון שכונת סוהו כשהנקודה הראשונה היא מוזיאון הגלידה.

נקודה רביעית – מוזיאון הגלידה

מוזיאון הגלידה ניו יורק

כתובת: 558 Broadway, New York, NY 10012

מוזיאון הגלידה בניו יורק הוא מוזיאון שמתאים למי שאוהב גלידה, כשמו של המוזיאון, אוכלים בו הרבה גלידה. המוזיאון מתאים גם לילדים וגם למבוגרים ובו תוכלו להנות ממגוון מתקנים, פעילויות שונות ותערוכות מרתקות והכל על טהרת הגלידה! מוזיאון הגלידה בניו יורק הוא אטרקציה צבעונית, הוא בנוי מ- 13 קומות וכל קומה מציעה חוויה שונה למבקרים. ממש עצירת חובה בטיול!

ממליצה בעיקר למשפחות או לחובבי הצילום לאינסטרגם

נקודה חמישית – סיבוב בשכונת סוהו

כתובת: 251 Spring St, New York, NY 10013

לפעמים שמתכננים יותר מידי, שוכחים להנות מהתבוננות בשכונות עצמן.

אני מציעה לכם לעצור לרגע הכל וללכת לאיבוד בין רחובות השכונה, יש שם הרבה גרפיטי יפה, מקומות יפים לשבת, בתי קפה ונופים שיתנו לכם חוויה נוספת לטיול.

למי שאוהב קניות, יש הרבה בוטיקים כמו: Aritzia, Originals, & Other Stories ועוד לצד מותגי יוקרה כמו גוצ'י, סאן לוראן, פראדה ועוד.

ממליצה לא לפספס את החנות של MoMA Design Store היא שייכת למוזיאון ויש בה המון דבררים מיוחדים לעיצוב הבית, ספרי אומנות ועוד (החנות לא יקרה בכלל!)

נקודה שישית – Dominique Ansel Bakery

דומיניק אנסל ניו יורק
דומיניק אנסל ניו יורק

כתובת: 189 Spring St, New York, NY 10012

מאפיית דומיניק אנסל (Dominique Ansel Bakery) זו אחת המאפיות המוכרות בניו יורק. המאפייה מזכירה מאוד מאפיות מומלצות בפריז ומציעה מגוון רחב של מאפים ועוגיות, מנות הדגל של המאפייה שאני ממליצה לכם לא לפספס הם Cronut® (הקרונאט ) שהומצא במקום זה, Maple Pecan French Toast שהרבה יותר טעים ממה שהוא נשמע ומנת דגל נוספת של המקום – DKA שזה קיצור של Dominique’s Kouign Amann

הסניף המקורי של הפטסרי הצרפתי, פה הומצא הקרונאט – דונאטס מבצק קוראסון. מדי חודש ניתן לטעום פה קרונאט בטעם משתנה בהתאם לעונת השנה. ממליצה לטעום עוד דברים חוץ מהקרונאט המצוין.

אם אין מקום בקונדטוריה (סביר להניח שזה יהיה המקרה) קחו את המאפים כטייק אאווי, יש באזור המון פינות חמד עם ספסלים נוחים, בכל מקרה- אל תוותרו על המאפייה הזו.

נקודה שביעית – Canal St

צ יינה טאון ניו יורק
צ יינה טאון ניו יורק

שכונת צ'יינה טאון (Chinatown) הססגונית, היא שכונה עשירה בתרבות ובהיסטוריה, הממוקמת במנהטן בניו יורק. השכונה מציעה חווית תרבות ייחודית עם רחובות מלאי חיים, סחורה סינית ומסעדות מעולות.

רחוב Canal St הוא הרחוב הראשי של צ'יינה טאון, השכונה הסינית הצבעונית. בביקור בשכונה תוכלו לאכול מגוון מאכלים סינים כמו דאמפליניג במסעדה כמו The Tyger או Thái Sơn ולקנות סחורה מרוכלים שמוכרים חיקויים של מותגים יוקרתיים. החלק המעניין ברחוב זה הם הגגות האדומים של חלק מהבתים שמוסיפים צבעוניות לשכונה.

אני לצערי לא מוצאת הרבה עניין בשכונה הזו, ולכן לא מרבה לטייל בה, ממנה נעבור לרובע קטן נוסף של מהגרים, הליטל איטלי.

נקודה שמינית – Little Italy Sign ורחוב Mulberry 

Little Italy Sign ליד שכונת סוהו
Little Italy Sign ליד שכונת סוהו

כתובת: 177 Hester St, New York, NY 10013

בדומה לצ'יינהטאון, גם הליטל איטלי שבעבר שימש כמקום משכנם של האיטלקים המהגרים, היום רוב החנויות פה מאוד ממוסחרות ותיירותיות.

אך אם אתם עדיין רעבים, תקפצו לסיבוב ברחוב Mulberry, ברחוב הזה יש המון מסעדות איטלקיות אוטנטיות למד מסעדות תיירותיות מאוד שבהם תוכלו לאכול ריזוטו, פסטות ופיצות מעולים. הרבה מבקרים מגיעים לאיזור כדי להצטלם ולצלם את הסמל של השכונה- Little Italy Sign.

נקודה תשיעית – Habana To Go

Habana To Go תירס טעים בניו יורק
Habana To Go תירס טעים בניו יורק

כתובת: 229 Elizabeth St, New York, NY 10012

לקינוח היום, נסיים במסעדה קובנית שמפורסמת בזכות התירס הצלוי שהם מגישים ותשמעו לי, למרות שזה נשמע פשוט ולא מיוחד בשום צורה, אתם לא רוצים לפספס את זה.

בדרך למסעדה, לחובבי חברת הנעליים VEJA המיוחדת, תעברו בחנות (בכתובת: 205 Mulberry St, New York, NY 10012) מהחנויות הבודדות של הרשת.