Search
Close this search box.

מסלול טיול במרכז מנהטן

ביום הטיול הזה נבקר בכל הנקודות המרכזיות של מרכז העיר, נעבור בין אבני הדרך המוכרים ביותר בניו יורק, שהפכו לסמל העיר ונראה את כל מה שהופך את ניו יורק לניו יורק. נעליים נוחות חובה.

מסלול טיול במרכז מנהטן

שימו ❤️ – כמו בכל מסלול באתר, אני ממליצה לכם להיצמד לסדר הנקודות במסלול. בגלל שחשוב לי שכל אחד ימצא את עצמו במסלולים, אני מכניסה אליהם את כל סוגי האטרקציות, כמובן שאם אתם פחות בעניין של אחד מהנקודות אתם יכולים לדלג ולעבור לנקודה הבאה, הנקודות רשומות בסדר הליכה/נסיעה כך שיהיה נוח להגיע מנקודה לנקודה.

כרגיל  – אמליץ לכם להזמין כרטיסים לאטרקציות מבעוד מועד, כדי להבטיח כניסה לאטרקציה בשעה וביום הנוחים לכם, כל הכרטיסים ניתנים לביטול בחינם, עד 24 שעות לפני תאריך האטרקציה.

מסלול זה סובב סביב מרכז העיר ניו יורק והאטרקציות שנמצאות בו, אנחנו נתחיל במוזיאון מדאם טוסו כי צריך להזמין אליו מקום מראש ומומלץ להגיע מוקדם לפני שמתמלא בהמון אנשים ומשם נמשיך לטיול באזור כולו

נקודה ראשונה- מאדאם טוסו

מאדאם טוסו, טיימס סקוור ניו יורק
מאדאם טוסו, טיימס סקוור ניו יורק

כתובת: 234 W 42nd St, New York, NY 10036

אני מניחה שרובכם מכירים את רשת המוזיאונים מאדאם טוסו, אז לא אכתוב הרבה מילים (תוכלו לקרוא מידע על המקום פה), רק אגיד שהסניף בניו יורק הוא מהגדולים ביותר של הרשת והוא מאוד מאוד מומלץ למי שאוהב את התחום.

אני מפצירה בכם להזמין כרטיסים מראש כי התורים שם ארוכים מאוד ויש מכסת אנשים שיכולה להכנס בכל רגע נתון, הזמנת הכרטיסים כוללת אופציה לביטול חינם, עד 24 שעות לפני תאריך הכרטיס שלכם:

ביקור במוזיאון מאדאם טוסו אורך בערך שעתיים עד שלוש שעות משם, נמשיך לטיימס סקוור שנמצא בהמשך הרחוב.

מה עושה מי שלא מעוניין להכנס למאדאם טוסו?

אם אתם לא בעניין של מאדאם טוסו, אתם יכולים ללכת למוזיאון MoMa במקום, הוא נמצא לא רחוק משם. – גם לשם ממולץ להזמין מקום מראש, יש לכם את כל הפרטים על המוזיאון כאן.

נקודה שניה – טיימס סקוור

טיול באזור טיימס סקוור ניו יורק
טיול באזור טיימס סקוור ניו יורק

כתובת: Times Square Manhattan, NY 10036

טיימס סקוור הוא ללא ספק אחד הסמלים המרכזיים של ניו יורק, מעבר לאורות הבוהקים אתם תראו בכיכר מספר מונומטיים מרכזיים:

  • המדרגות האדומות: על מדרגות אלו בדרך כלל מתקיימות פרימיירות של סרטים הוליוודים, ביום יום, הן משמשות למקום מנוחה לעוברים והשבים.
  • סניף הדגל של רשת Krispy Kreme: דואנטסים שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול, הסניף בטיימס סקוור נחשב לסניף הדגל של הרשת בו גם תוכלו לראות את תהליך ההכנה. ממליצה לכם לטעום את הדואנטס עם original glaze.
  • החנות של M&M'S: חנות מגניבה שכולה מוקדשת לשוקולד הטעים M&M'S, החנות קצת עמוסה אך אם אתם עם ילדים אל תפספסו.
  • RiseNY – מוזיאון שלא כל כך מוכר לישראלים וחבל שככה, אני ממליצה לכם לקרוא על המקום בהרחבה כאן ולהחליט אם הוא מתאים לכם.

נקודה שלישית – Joe's Pizza Broadway

פיצה מומלצת בטיימס סקוור
פיצה מומלצת בטיימס סקוור

כתובת: 1435 Broadway

אחת הפיצריות המפורסמות בניו יורק, שנמצאת ממש לא רחוק מהטיימס סקוור, מעבר לפיצה בסגנון ניו יורקי שהמקום מציע והיא פשוט טעימה, המקום מוכר מאוד בזכות הופעתו בסרט ספיידרמן.

גם אם יש תור ארוך במקום אני ממליצה לכם להמתין קצת הוא עובר מהר, אם אתם מחפשים משהו מהיר יותר, לא רחוק משם יש פיצה בדולר מצוינת, כפי שכתבתי במדריך: 3 פיצריות שאסור לכם לפספס בניו יורק!

נקודה רביעית – הראלד סקוור

הראלד סקוור חלק ממסלול הטיימס סקוור
הראלד סקוור חלק ממסלול הטיימס סקוור

כתובת: 104 W 35th St, New York, NY 10018

הראלד סקוור הוא כיכר קטנה לא רחוק מהטיימס סקוור, בחיבור הרחובות ברודווי והשדרה השישית, בכיכר הראלד תמצאו מספר נקודות עניין מעניינות, הבולטת מבינהן היא חנות מייסיס בהראלד סקוור, מייסיס (Macy's ) זו רשת כולבו אמריקאית ענקית המכילה תוכה עשרות מותגים, בגלל שמדובר בחנות הגדולה בעולם (!) הנפרסת על פני בלוק שלם ותשע קומות, אני ממליצה לכם לא להיכנס באמצע הטיול הזה אלא לבוא במיוחד בשביל החנות כי היא עלולה לגזול לכם זמן רב, אם בכל מקרה אתם נכנסים – בקומה התחתונה יש אאוטלט של מבחר מותגים (בלי יותר מדיי מציאות).

לאוהבות האיפור – בהארלד סקוור תמצאו את הסניף היחיד במנהטן של Ulta Beauty, רשת ביוטי מתחרה של ספורה, בדרך כלל המחירים בה זולים יותר מספורה, אך אם לא מצאתן משהו באולטה ממש ממול תמצאו סניף ענק של ספורה.

חנות נוספת מעניינת בכיכר היא Urban Outfitters, באחד הסניפים הגדולים ביותר של הרשת. שמציעה בגדים בסגנון סטריט פאשן.

אם אתם לא בעניין של קניות זה בסדר, אתם יכולים להמשיך פשוט לנקודה הבאה 😉

נקודה חמישית – בריאנט פארק

בריאנט פארק במלול טיימס סקוור

כתובת: Bryant Park New York

בריאנט פארק הוא הפארק שנמצא בגב הספרייה הציבורית של ניו יורק, (אליה נכנסו במהלך הטיול יום בשדרה החמישית). הפארק הזה הוא אזור ירוק נעים במכרז מנהטן העמוסה, אתם תמצאו בו מזרקה, משטחי דשא ושירותים ציבוריים (במרכז הפארק, על רחוב 42) קחו לכם רגע להנות מהשקט של הפארק, אם אתם רעבים, ממול לפארק בשדרה השישית יש סניף גדול של הסופר Whole Foods Market ככה שתוכלו לקנות כמה נשנושים ולנוח בפארק או מאחת המסעדות המקיפות את הפארק:

יש לכם בשדרה החמישית סניף של הבייקרי האהוב Angelina, וברחוב 40 יש את מסעדת Le Pain Quotidien שאני אכלתי בה בעבר, היא מציעה מנות מהמטבח הצרפתי לצד מנות קלילות כמו כריכים, סלטים ומרקים שזה בהחלט שדרוג מכל הג'אנק שאוכלים בטיול.

בימי החורף – במקום מתקיים יריד כריסמס ענקי ומהמם, ככה שאם אתם מטיילים בניו יורק בחורף, אין מצב שאתם לא מגיעים לפארק 😊

נקודה שישית – תצפית SUMMIT

SUMMIT One Vanderbilt ניו יורק

כתובת: 45 E 42nd St, New York, NY 10017

תצפית Summit היא אחת התצפיות המדוברות ביותר בניו יורק, ולא סתם, היא הצפית הכי חדשה שנפתחה בעיר, היא מרכזית ככה שתראו ממנו את רוב האזורים בעיר ובכלל, היא הרבה יותר מסתם תצפית! תוכלו לקרוא על סאמיט פה.

בגלל שהתצפית הזו היא תצפית שרובה במקום סגור היא מתאימה גם לימי החורף.

התצפית הזו היא אחת התצפיות הכי מבוקשות בעיר, ולכן אני ממש ממליצה להזמין אליה כרטיסים מראש, בגלל שהכרטיסים הם לפי שעה, אך לשמחתנו כל הנקודות במסלול היום הזה יחסית קרובות אחת לשנייה, אז תזמינו לשעה שאתם רוצים ופשוט תגיעו לכאן כחצי שעה לפני השעה של הכרטיסים שלכם, אחר כך תוכלו לחזור להמשך המסלול במהירות ובקלות.

להזמנת כרטיסים בתאריך ובשעה שאתם רוצים יש לבחור תאריך קודם: (ביטול חינם, עד 24 שעות לפני תאריך הכרטיס)

נקודה שביעית – גראנד סנטרל

גראנד סנטרל ניו יורק
גראנד סנטרל ניו יורק

כתובת: 89 E 42nd St, New York, NY 10017

גרנד סנטרל הוא עוד נקודת ציון שאין מצב שאתם לא מזהים, תחנת הרכבת הזו, ובעיקר אולם הנוסעים המרכזי הוא אחד המקומות המצולמים ביותר בעיר (אשתו של הנוסע בזמן, סופרמן, Midnight Run ועוד.

אתם מוזמנים להיכנס אליה ולהתרשם מהמקום שבמרכזו עמדת המודיעין עם השעון המפורסם ולרדת לקומה התחתית בה תמצאו מסעדות ובתי קפה רבים.

נקודה שמינית – בניין קרייזלר

בניין קרייזלר

כתובת: 405 Lexington Ave, New York, NY 10174

עוד כשתכנסו לגרנד סנטרל, אתם תבחינו בקרייזלר, (המגדל שבמרכז התמונה) שנמצא ממש בהמשך הרחוב. אומנם אין כל כך מה לעשות במבנה הזה (שמשמש למשרדים) אך הוא אחד מגורדי השחקים המוכרים בעיר ואני ממליצה לכם לשים לב אליו (גם אם אתם לא מגיעים אל פתח דלתות המשרדים)

נקודה תשיעית – מרכז רוקפלר

רוקפלר סנטר
רוקפלר סנטר

כתובת: 45 Rockefeller Plaza, New York, NY 10111

הנקודה האחרונה ביום זה היא מרכז רוקפלר, מרכז ענק של קומפלקס מבנים, תמצאו פה את בניין הרדיו סיטי הול המפורסם, חנות מרצ'נדייז של NBC (חברים, סיינפלד ועוד), משטח החלקה על קרח בימי החורף, חנות הצעצועים FAO Schwarz המפורסמת שאני ממליצה לכל הגילאים להיכנס אליה ועוד.

במתחם הזה נמצאת גם תצפית מרכז רוקפלר – טופ אוף דה רוק אחת התצפיות המוכרות בעיר, ככה שאתם יכולים לבחור בינה לבין סאמיט שציינתי למעלה, הן שתיהן משקיפות על אותו נוף, אך בסאמיט יש אטרצקיות נוספות מעבר לתצפית.

אם יש לכם זמן וכוח אחרי היום העמוס הזה, תוכלו ללכת לסיור באולפנים של NBC שנמצא ברוקפלר סנטר או לחזור לכיוון החנות של מייסיס שבהראלד סקוור.