חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פספורט קארד לארצות הברית

אם אתם מחפשים לרכוש פספורט קארד לארה"ב לפני טיול לניו יורק, כנראה שכבר שמעתם על היתרונות של ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג זה. במקרים אלו, הברירה הטבעית של רוב הטסים לחו"ל היא לרכוש את הביטוח באינטרנט. עם זאת, האינטרנט מהווה מרחב צרכני אינסופי, ולכן חשוב לדעת כיצד ומאיפה לרכוש את הביטוח. 

ביטוח נסיעות פספורט קארד – בעיקר יתרונות 

פספורט קארד הוא כרטיס מיוחד מצד אחד, אבל מצד שני, הוא כרטיס מגנטי בסיסי בדומה לכרטיס האשראי שלכם. כרטיס זה מונפק על ידי חברת הביטוח, כאשר גודלו הוא כשל גודלו של כל כרטיס פלסטיק אחר. בשל כך, יש לכרטיס זה מספר יתרונות, כמו למשל העובדה שהוא קל מאוד לנשיאה בכל ארנק ובכל כיס. מבחינת הזמינות של הכרטיס, גם אם שילמתם על הכרטיס באינטרנט או בטלפון, תוכלו לאסוף אותו ברחבה של נתב"ג לפני שאתם עולים למטוס. כך יהיה לכם את הכרטיס הפיזי במקרה שחלילה תצטרכו להפעיל את הפוליסה. בסופו של דבר, רכישת פספורט קארד לארצות הברית כולל בעיקר יתרונות, והאמת היא שלא באמת ניתן למצוא חסרונות בביטוח מסוג זה. 

כמה עולה פספורט קארד לארה"ב?

מחיר פספורט קארד לארה"ב משתנה בהתאם לגיל של המבוטחים, אבל הוא מושפע בדרך כלל גם ממשך הנסיעה, וכן מסוג הכיסוי הרצוי באופן ספציפי, כלומר בהתאם לצרכים שלכם בחו"ל. ככלל אצבע, ניתן לצפות לשלם בין עשרות לבין מאות שקלים בודדים עבור ביטוח פספורט קארד לאדם בודד. עם זאת, חשוב לציין כי ישנם כמה גורמים אשר משפיעים על מחיר פספורט קארד לאמריקה, כמו למשל סוג הכיסוי הספציפי שאתם נדרשים לרכוש. לצורך העניין, פספורט קארד בסיסי יכסה רק הוצאות רפואיות חירום, בעוד שפספורט קארד מקיף יותר יכסה גם הוצאות כמו ביטול טיסה, אובדן מזוודות ועוד. במקרים של פעילויות אקסטרים בארה"ב, תצטרכו לרכוש הרחבות בהתאמה לסוג הפעילויות שתיקחו בהן חלק. 

טיפים לחיסכון בעלויות פספורט קארד

בין אם אתם טסים לניו יורק, לטקסס או לכל מדינה ועיר אחרות בארה"ב, בטח כבר שמעתם על כל הדרכים לחסוך בעלויות ביטוח נסיעות לחו"ל. במקרה שעדיין לא נתקלתם בטיפים חשובים מסוג זה, נשמח להמליץ לכם על אלו להלן: 

  • הכי חשוב, תמיד תערכו השוואת מחירים בין חברות ביטוח שונות.
  • בדקו האם חברת הביטוח שלכם מציעה הנחות, במיוחד אם אתם טסים בתור קבוצה של אנשים. 
  • תמיד יהיה מומלץ לרכוש פספורט קארד לפני מועד הנסיעה, מוקדם ככל הניתן.
  • כאשר אתם עורכים השוואת מחירי ביטוח נסיעות לארה"ב, תמיד הקפידו לקבל לפחות 3 הצעות מחירים שונות, ככה שאלו יוכלו לשקף לכם יותר נכון את מחירי השוק. 

לסיכום

רכישת ביטוח נסיעות לאמריקה זה דבר אחד, ודבר שני ושונה הוא רכישת ביטוח נסיעות זול אשר מקיף את הצרכים שלכם כאשר אתם נוסעים לחו"ל. לכן, גם אם אתם מעוניינים לחסוך בכיס, תמיד חשוב לוודא שאתם לא מתפשרים על סוג הביטוח הנדרש לכם.