חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקאות פליפ בארצות הברית- כך תעשו את זה נכון

עולם ההשקעות הוא עולם גדול מרתק ומגוון, חלק מהמשקיעים נוטים לביצוע השקעות במטבעות דיגיטליים, חלקם מתמקדים על סחר במניות אך בשנים האחרונות עולה הביקוש לעסקאות נדל"ן מניבות ורווחיות, במיוחד באזורים כמו ארצות הברית בה תוכלו למצוא עסקאות משתלמות במיוחד בהשקעה כספית נמוכה בצורה משמעותית מזו של הארץ ובתשואה גבוהה יותר. במאמר זה נבצע סקירה רחבה לעסקאות פליפ בארצות הברית, נבין מהן, מה היתרונות שלהן, למי הן מתאימות ואיך עושים את זה בצורה נכונה. כל זאת ועוד במאמר הבא.

עסקאות פליפ- מה זה אומר

עסקת פליפ בנדל"ן היא רכישת נכס בעל פוטנציאל השבחה גבוהה שככל הנראה כרגע נמצא במצב ירוד בשל תחזוקה לקויה או הזנחה, לרכוש אותו במחיר נמוך ממחיר השוק הממוצע, לבצע שיפוץ מקיף לטובת השבחת הנכס ולמכור אותו וכך להנות מתשואה גבוהה.

למרות שזה נשמע דיי פשוט, עסקאות פליפ מוצלחות מחייבות הבנה גדולה בשוק הנדל"ן המקומי, אסטרטגיה למציאת נכסים מתאימים, תכנון קפדני ועוד.

למי מתאימה עסקת פליפ בנדל"ן בארצות הברית?

לא מעט משקיעים בישראל רוצים להשקיע בנדל"ן לטווח קצר אך לא עושים זאת כי הם מרגישים ששוק הנדל"ן הישראלי לא מתאים להם מבחינת מיסוי ומחיר לכן, הם פונים לשוק האמריקאי שם הם יכולים למצוא מגוון נכסים שניתן לרכוש במחירים נמוכים ולבצע השבחה כדי לייצר רווח גבוהה.

אך מה שאתם חייבים להבין הוא שעסקת פליפ בנדל"ן בכלל ובארצות הברית בפרט לא מתאימה לכל אחד. זו כלל לא השקעה פסיבית שגר ושכח אלא מצריכה ידע, ביצוע פעולות ומעורבות רבה מצד המשקיע בכל שלבי ההשקעה. לכן השקעה בעסקאות פליפ פחות מתאימה למשקיעים לא מנוסים או לכאלו שאין להם זמן להשקיע.

עסקת פליפ בארצות הברית- איך עושים את זה

ישנם מספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון לטובת ביצוע עסקת פליפ נכונה בארצות הברית, הנה חלק מהם:

  • מיסוי: בדקו את היבט המיסוי באזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס בטרם ביצוע העסקה כשי למנוע תשלום גבוהה משמעותית ממה שתכננתם.
  • בחירת אזור השקעה ונכס: בדקו את הנכס אותו אתם מעוניינים לקנות בצורה מקיפה, תבינו בדיוק את הפעולות הנדרשות לחידוש הנכס כדי לגעת להיערך בהתאם ולחשב את הרווח נכון. בנוסף, בדקו את האזור בו הנכס נמצא ותוודאו שיש ביקוש לאזור זה.
  • מימון: במידה ואתם מתכוונים לקחת מימון לטובת קניית הנכס בדקו את כל האפשרויות הזמינות לכם כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר.
  • מחיר: כדי לייצר עסקת פליפ רווחית במיוחד חשוב לבחור נכס בעל פוטנציאל גבוהה ומחיר שוק נמוך משמעותית, תבינו את השוק וחקרו מעט על בעל הנכס הנוכחי וכך תכוננו לשלב המשא ומתן בהתאם.

איך מוצאים את עסקת הפליפ הכי טובה עבורי?

מציאת עסקת פליפ רווחית במיוחד דורשת מיומנות והכרת שוק הנדלן המקומי בצורה טובה מאוד. במידה ואתם מעוניינים לבצע השקעת נדלן לטובת עסקת פליפ בארצות הברית ישנם מספר חברות מקצועיות ומנוסות בתחום עסקאות פליפ בארה"ב שיוכלו לעזור לכם בכל הליך ההשקעה.

לסיכום

עסקת פליפ בנדל"ן בארצות הברית בעלת יתרונות רבים אך חשוב לבצע את ההשקעה בצורה נכונה כדי להימנע מהפסד כספי ולהבטיח רווחיות גבוהה.

על מה נדבר היום?

כתבות פופולריות
אולי גם זה יעניין אתכם...