חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצאנו את ביטוח הנסיעות לניו יורק הזול ביותר

אם בעבר היינו צריכים לקבוע תור בשגרירות האמריקאית שנה מראש, ולהמתין במקרה הטוב חודשים עד שבקשת הוויזה תעבור, בימינו זה הרבה יותר פשוט לטוס לארה"ב. מכירים את מערכת ESTA? מעולה, עכשיו הגיע הזמן להכיר את הדרכים הכי טובות למצוא ביטוח נסיעות לתפוח הכי גדול בעולם כולו, ניו יורק.

לפני הכל, כדאי לטוס לניו יורק בימינו?

התפוח הגדול, ניו יורק, הוא אולי אחד מהיעדים הכי נחשקים בעולם, גם בימינו כאשר ישנן יותר ויותר הפגנות אנטי ישראליות בארה"ב במדינותיה השונות. יחד עם העובדה שבימינו ישראלים חווים אתגרים מסוימים בטיסה לחו"ל באופן כללי, ולארה"ב בפרט, אנחנו ממש לא מוותרים על הזכות והכיף לטוס לחו"ל, בטח שלמקומות מרהיבים כמו ניו יורק. לכן, התשובה היא: בהחלט כן, כדאי ובטח שמומלץ לטוס לניו יורק בימינו. האזור כמובן בטוח עבור ישראלים. לכן, כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור ביטוח נסיעות לניו יורק וארצות הברית אשר תואם את הצרכים שלכם.

איך מוצאים ביטוח נסיעות זול לניו יורק?

ישנם כמה וכמה טיפים שונים שנוכל לתת לכם על מנת שתוכלו למצוא ביטוח נסיעות זול לניו יורק וארה"ב, אבל כנראה שהטיפ החשוב ביותר שנוכל להעניק הוא: השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל. על מנת להשתמש בצורה נכונה באתרי השוואת מחירים ייעודיים לביטוח נסיעות, ההמלצה היא תמיד למצוא אתרים כאלו אשר יכולים לספק לכם 3 הצעות שונות לכל הפחות.

בסופו של דבר, ביטוח נסיעות לניו יורק וארצות הברית יכול לעלות כמה עשרות שקלים בודדים ליום, אבל, חשוב לזכור כי מחיר זה רלוונטי לביטוח בודד. מה עושים כאשר צריך לטוס עם קבוצת עובדים, חברים, מספר ילדים וכן הלאה? נכון, העלויות עולות משמעותית, מה שבתורו יכול להוביל לכך שהביטוח לבסוף יעלה מאות – אלפי שקלים. לכן, השוואת העלויות היא הכרחית והאמת די בסיסית.

רכישת ביטוח נסיעות – כמה טיפים שנוכל לשתף בהם

מעבר לכך שחשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח שונות, חשוב לזכור כי לא רק המחיר משתנה בין חברות הביטוח השונות אלא גם סוגי הכיסויים והתנאים, כמו גם המגבלות של הפוליסות. בניגוד למדינות שונות בעולם, ארה"ב אינה מאפיינת כמדינה בעלת רמת סיכון גבוהה, אבל עדיין, סוגי הכיסויים עתידים להשתנות בין החברו השונות. לכן, תמיד כדאי לקרוא ב-7 עיניים לגבי כל מה שקשור לתנאים, החרגות והגבלות שונות.

לסיכום

רכישת ביטוח נסיעות לניו יורק יכולה להסתכם ב-3 מילים פשוטות: התאמת הביטוח לצרכים. כל עוד תשכילו להגדיר את הצרכים שלכם בצורה נכונה, תוכלו לערוך השוואת מחירי ביטוח לניו יורק באופן שיחסוך לכם כסף. שימו לב, בעונת השיא (עונת המעבר לרוב) המחירים בד"כ גבוהים יותר, לכן ככל שתרכשו את הביטוח מוקדם יותר, כך יגדל הסיכוי שתמצאו הצעה משתלמת.