חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחזות זמר מומלצים בניו יורק

כל מחזות הזמר בעיר, לכם רק נשאר לבחור

מגיעים לניו יורק ומתלבטים באיזה מחזמר לצפות? עדיין לא ביקרתם בברודווי ניו יורק? בכתבה הבאה, אספתי עבורכם את כל מחזות הזמר בעיר, לכם רק נשאר לבחור מחזמר מועדף ולהזמין אליו כרטיסים.

אין ספק שברודווי, הוא אחד מהסמלים המוכרים ביותר של ניו יורק, ולא סתם – סצנת מחזות הזמר וההצגות בניו יורק הן מהגדולות והמשובחות בעולם, וכוללת בתוכה גם המון שחקנים וזמרים בינלאומיים שאנו מכירים ממסך הטלוויזיה שלנו. יחד עם זאת, כרטיסים למחזות זמר בניו יורק יכולים להצטבר להוצאה גבוהה, במיוחד כשמטיילים בעיר כמשפחה. מתוך ההבנה הזו, הכנתי את הכתבה הבאה, המספקת מידע מקיף על ממחזות זמר בניו יורק, כך שתוכלו להגיע להחלטה מושכלת ונכונה עבורכם ואפילו למצוא כרטיסים מוזלים להצגות בניו יורק.

מחזות זמר קלאסיים בניו יורק

אחד מהמחזות זמר הוותיקים בעיר, שמוצג כבר משנת 1996 הוא "שיקגו". מחזמר מצליח, שנכתב על ידי פרד אב ובוב פוש. המחזמר עוקב אחר סיפורן של שתי נשים מיוחדות, רוקסי הארט וויילס וולמה קליי, הנפגשות בבית הכלא שם הן מחכות לגזר הדין במשפט רצח המתנהל נגדן.

המופע המצויין כולל שילוב מוסיקה מדהימה וטקסטים שנונים, זכה לשבחים רבים וכן פרסי טוני רבים במרוץ השנים. המופע משלב באופן מופתי עלילה מתפתחת וזיכרון לתרבות החיים בעיר שיקגו בתקופת היובש האמריקאית.

אם אתם רוצים להנות ממחזות זמר בברודווי אני ממליצה לכם לראות את ההצגה הזו.

"מולאן רוז'" הוא מחזמר אמריקאי מפורסם שנכתב על ידי ארתור לורנץ ופרדריק לו. המחזמר מבוסס על הרומן הספרותי הקלאסי של ויקטור הוגו, "נוטרדאם". המחזמר מתרחש בפריז של המאה ה-15 ומתאר את סיפורה של מולן רוז', הנפגשת עם ג'ין ואלז'ן, נובלה שבין היתר כומר קתולי, סטודנט לרפורמה ופסנתרן.

המופע המצויין מלווה במוסיקה וריקודים מרהיבים, מצליח לשלב בין רגשות עמוקים, רומנטיקה ופואטיקה. 

המחזמר זכה להצלחה מסחררת מאז הופעתו הראשונה בשנת 1985 וזכה בפרסי טוני רבים. הוא הפך לאחד ההצגות בברודווי מהמצליחות ביותר והופיע במעל 50 מדינות ברחבי העולם מלבד ההפקה בניו יורק.

"מלך האריות" הוא מחזמר מצליח מאוד שנכתב על ידי אלן מנקן, והולחן על ידי לא אחר מאלטון ג'ון. המחזמר המצליח של ברודווי מבוסס על אחד הסרטים המצליחים ביותר של דיסני, מלך האריות והוא בחירה מצוינת למי שמחפש מחזות זמר מומלצים בברודווי והצגה לכל המשפחה בברודווי שכולם יכולים להנות ממנה.

העלילה מתרחשת בעולם הפנטזיה של סבאנה, ומתארת את סיפורו של סימבה, כפיר צעיר שמועמד להיות מלך האריות ואת המסע המופלא שלו למציאת מקומו בעולם.

"מלך האריות" ידוע בזכות המוסיקה המרהיבה שלו, הכוללת שירים מפופולריים כמו "Circle of Life", "Can You Feel the Love Tonight" ו-"Hakuna Matata". המחזמר משלב בצורה מופלאה בין יצירתיות ורעננות, ומציג תרבות וטקסטיליה אפריקאית עשירה.

מאז הופעתו הראשונה בשנת 1997, "מלך האריות" הפך לאחד מהצגות בברודווי המצליחות ביותר וזכה במספר פרסי טוני.

אם אתם עם ילדים קטנים ואתם מחפשים מחזות זמר בניו יורק, אני ממליצה על מחזה זמר זה כאחד מהטובים שראינו. 

במיוחד לאוהבי ליאה מישל, בכיכובה של כוכבת הסדרה Glee המחזמר המדובר של ברודווי, מצחיקונת! מצחיקונת הוא מחזמר קומי מצליח שהופק בברודווי ונכתב על ידי רוברט לופז וג'ף מרק. המחזמר מתרחש בעיר ניו יורק ומתאר את סיפורו של כוכבת בשם פאני ברייס (ליאה מישל), כוכבת ברודוויי וקומיקאית מפורסמת, עם חלומות להצליח כקומיקאית במועדון המופלא של זוג קאנור והוריבל.

מצחיקונת הפך להיות אחד מהמחזמרים המצחיקים והמוצלחים ביותר בברודווי, זכה במספר פרסי טוני ונחשב לאחד מההצגות בניו יורק הטובות ביותר. המחזמר משלב בין הומור צחוקי ומחשבה עמוקה, ומציג בצורה מרהיבה את עולמו הקומי של הקומיקאי. הוא מצליח לעסוק בנושאים רגישים באופן ביקורתי ומצחיק, ומציע שירים קטנים אך עוצמתיים כמו "If You Were Gay" ו-"I'm Not Wearing Underwear Today".

"המילטון" הוא מחזמר אמריקאי חסר תקדים שנכתב והולחן על ידי לין-מנואל מירנדה. המחזמר מתאר את סיפורו של אלכסנדר המילטון, אחד מהאבות המייסדים של ארצות הברית, ומתפקד כדמות ביוגרפית המתרחשת בעידן שלפני ארצות הברית.

"המילטון" מצליח לשלב בין עלילה מרתקת ומתוחה, שירים מפתיעים ועוצמתיים, והופעות תיאטרליות מרהיבות. הוא מספק חווית בידור מודרנית ומרתקת שמצליחה לשבור גבולות ולהשפיע על דורות שלמים.

מחזמר מומלץ בניו יורק

מחזות זמר לכל המשפחה בניו יורק

כמובן שמלך האריות שדיברנו עליו קודם היא אופציה מצוינת למחזמר שמתאים לילדים ובכלל לכל המשפחה, ואם עדין לא צפיתם בו הוא מאוד מומלץ.

"המילטון" הוא מחזמר אמריקאי חסר תקדים שנכתב והולחן על ידי לין-מנואל מירנדה. המחזמר מתאר את סיפורו של אלכסנדר המילטון, אחד מהאבות המייסדים של ארצות הברית, ומתפקד כדמות ביוגרפית המתרחשת בעידן שלפני ארצות הברית.

"המילטון" מצליח לשלב בין עלילה מרתקת ומתוחה, שירים מפתיעים ועוצמתיים, והופעות תיאטרליות מרהיבות. הוא מספק חווית בידור מודרנית ומרתקת שמצליחה לשבור גבולות ולהשפיע על דורות שלמים.

רבים ממליצים על המופע הזה כחלק מהמופעים המומלצים, אם אתם מחפשים הצגות בניו יורק תבדקו על המופע הזה.

 

"אלאדין" הוא מחזמר מצליח בברודווי ניו יורק המבוסס על הסרט האנימציה המצליח של דיסני באותו שם. המחזמר נכתב על ידי אלן מנקן והולחן על ידי הווארד אשמן.

"אלאדין" מתרחש בעיר אגרבה המופלאה ומתאר את סיפורו של אלאדין, יסמין וכמובן ג'יני השדון. 

"אלאדין" הפך לאחד מהמחזמרים המצליחים ביותר בברודווי וזכה ב אין סוף פרסמי טוני יוקרתיים . המחזמר מצליח לשלב בין סיפור מרתק ומשעשע, מוסיקה חדישה ושירים מפתיעים כמו "A Whole New World" ו-"Friend Like Me". הוא משתלב בין עולם הקסם והאקשן, ומציג על הבמה את עושר הצבעים, התנועה והאפקטים המרהיבים.

"אלאדין" מצליח למשוך קהל רחב ולספק חווית בידור משפחתית מושלמת. הוא מתאים לכל הגילאים ומעניק רגעים של שמחה, תשוקה והתרגשות. המחזמר ידוע בזכות עיצובי התלבושות והקסם העוטף את הבמה.

המחזמר הארי פוטר והילד המקולל (באנגלית: Harry Potter and the Cursed Child) הוא מחזמר המבוסס על ספרה של ג'יי. קיי. רולינג, בשיתוף עם ג'ון תיפל. 

המחזמר ממשיך את סיפורו של הארי פוטר בפרק השמיני והאחרון בסדרת הספרים המפורסמת. העלילה מתרחשת 19 שנה לאחר סיום סיפור "הארי פוטר וחדר הסודות". הארי פוטר, אשתו ג'יני ושושביניו הגיבורים מתמודדים עם האתגרים החדשים שמגיעים יחד עם ילדם השלישי.

המחזמר כולל עלילה מרתקת, קסמים וקסטינג מרהיב. צוות המחזמר מורכב משחקנים מוכשרים ורקדנים מיומנים. הצגת המחזמר משתמשת בטכנולוגיות חדשניות כדי ליצור אפקטים מרהיבים המתכתבים עם הסרטים של הארי פוטר.

ואם אתם מעריצים מושבעים של סדרת הספרים הארי פוטר, אל תפספסו גם את החנות שלה.

שימו לב שבהשוואה למחזות זמר אחרים זה מחזמר ארוך מאוד. 

מחזות זמר מומלצים בברודווי

"ספר המורמונים" הוא מחזמר תיאטרלי אמריקאי מצליח שנכתב והולחן על ידי טרי פארקר ומאט סטון. המחזמר מבוסס על הסיפור האמיתי של ג'וזף סמית', מייסד התנועה הדתית של המורמונים.

"ספר המורמונים" מתאר את החיים של ג'וזף סמית' מהתחלתם בנעוריו ועד להתמודדותו עם האתגרים והמסעות המורכבים של להקמת התנועה המורמונית. המחזמר משלב בין תוכן דתי לבין גישה קומית, ומציג באופן יצירתי ושישי את הסיפור המורכב של המורמונים במאה ה-19.

"ספר המורמונים" הפך לאחד מהמחזמרים המצליחים ביותר בברודווי וכן זכה בשלל פרסים מרשימים. הוא מספק חוויה מוזיקלית ייחודית שמצליחה להעביר מסרים רגשיים, פילוסופיים ואנושיים עמוקים. "ספר המורמונים" מסוגל לצחוק ולהצחיק גם בתוך התבוננות מתוחה בתחייה דתית ואמונית.

המחזמר & Juliet הוא מחזמר מוזיקלי מומלץ שמופיע משנת 2018 ופונה לקהל הצעיר (מתבגרים יכולים להנות כאן מאוד) וכן לקהל המבוגר. בשנים האחרונות המחזמר & Juliet הפך לאחד מהמופעים המוצלחים ביותר בברודווי.

המחזמר הוא עיבוד מודרני משעשע ומוזיקלי לסיפור של  "רומאו ויוליה" של ויליאם שייקספיר. העלילה מתמקדת באהבה אינסופית בין רומיאו מונטקיו לבין יוליה קפולט, שהגרסה הזו מביאה איתה ספין חדש וטרנדי. המוזיקה במחזמר היא קצבית, עם שילוב של שירים מודרניים ושירים קלאסיים מאוד שזכו לפופולריות בעשורים האחרונים.

כיאה לעיבוד מודרני ועכשיווי, הדמות של יוליה קפולט היא אישה עצמאית וחזקה המעוררת השראה לנשים צעירות שמגיעות לראות את ההצגה, גם התפקידים האחרים במחזמר מלאים באנרגיה ואופי ומספקים לקהל רגעי צחוק ורומנטיקה.

המחזה משלב בתוכו שירים מוכרים מאוד כמו "Love Story", "Roar", Don't Stop Me Now", "Mama Mia" ועוד. הוא מצליח לשלב את האירועים המפורסמים והמרכזיים מתוך הסיפור המקורי עם מוזיקה מודרנית בצורה מרעננת ומרגשת.

מחזמר MJ הוא מחזמר שמוקדש לחייו ולמוסיקה של מייקל ג'קסון. המחזמר מספר את סיפורו המדהים של מייקל ג'קסון, הכוכב האגדי, מתקופתו בלהקה ג'קסון 5 ועד לקריירה הסולו המצליחה שלו עם שירים כמו "Thriller", "Billie Jean" ו-"Beat It". המופע עוקב אחר מסעו של מייקל ג'קסון, התרומה האמנותית העצומה שלו והאהבה שיקבל ממעריצי בכל העולם.

"MJ" הוא מחזמר המציג את מוסיקת מלך הפופ, בכל הצבעים והצורות שלה, תוך הצגת ההישגים האישיים והמקצועיים של מייקל ג'קסון. הוא מזמין את הקהל לחגוג את היצירות והתרומה המוזיקלית של מייקל ג'קסון ולחוות חוויה רוחנית ומרגשת שתעזור להקדיש זיכרון והוקרה למלך הפופ

הצגות ברודווי נוספות

מחזמר שש של ברודווי הוא מחזמר בריטי מאת טובי מארלו ולוסי מוס. המחזמר מספר במופע פופ על סיפור חייהן של שש נשותיו של המלך הנרי השמיני. במהלך המופי, כל מלכה שרה שיר שמספר את סיפורה האישי עם המלך כדי לבחון מי חוותה את החוויה הנוראית ביותר איתו ובגלל זה היא צריכה להיות הזמרת הראשית מבין השישיה. 

המופע של ברודווי ניו יורק זכה להצלחה רבה ואפילו התמודד על מגוון פרסים, הוא זכה בפרס טוני ב2 קטגוריות למחזמר הטוב ביותר.

מחזמר האדסטאון של ברודווי הוא מחזמר מאת אנאיס מיטשל. המחזמר מבוסס על המיתוס היווני הקדום אודות אורפיאוס ואורידיקה, זוג מאורסים. במהלך המופע  אורפיאוס הולך אל הלא נודע כדי להציל את ארוסתו ונתקל בקשיים שונים.

המופע מלווה במגוון רחב של שירים מבוצע ברמה גבוהה מאוד כך שכל מי שמחפש הצגות בניו יורק ויבחר ללכת למופע הזה יהנה.

המחזמר זכה בביקורות מעולות ואפילו התמודד לפרסים שונים וזכה ב8 קטגוריות כולל הפרס למחזמר הטוב ביותר. 

מחזמר כאן שוכנת אהבה של ברודווי הוא מחזמר מאת דוויד בייירן. המחזמר מבוסס על אלבום המוזיקה של דוויד ביירן ושך סלים שמבוסס על שחזור חייה של הגברת הפיליפינית הראשונה- אימלדה מרקוס.  במהלך המופע  אימלדה מוצגת כנערה ענייה בליטה  ומבטאת את חלומותיה להצטרף למעמד הגבוה.

המופע נחשב כמופע דיסקו פופ  מלווה במגוון רחב של שירים, חוויה של ממש. כל מי שמחפש מחזות זמר בניו יורק ורוצה להגיע להצגה שונה מלאה באנרגיות זה המופע בשבילו.

המחזמר זכה בביקורות מצויינות ואפילו התמודד  וזכה בפרסים רבים.

מחזמר מתגלגלים של ברודווי הוא מחזמר מאת סטיבן סונדהיים וג'ורג' פורת. המחזמר מבוסס על סיפורו של אדם שכל חייו רצה להפוך למפיק הוליוודי שעבד בתיאטרון ברודווי ועזב את הכל כדי להגשים את החלום שלו. 

כחלק מהשחקנים הראשיים תוכלו למצוא את דניאל רדקליף ששיחק את הארי פוטר המפורסם. 

מחזמר קימברלי אקימבו של ברודווי הוא מחזמר מאת דייוויד לינדזי-אבייר. המחזמר מבוסס על קומדייה משנת 2001 ומספר את סיפורה של נערה בשם קים שסובלת מבעיה שגורמת לה להזדקן במהירות והופכת את המראה שלה למראה של אישה מבוגרת. היא צריכה להתמודד עם סודות שונים כדי להצליח בחייה.

המחזמר זכה בביקורות מצויינות וזכה בפרסים רבים כמו המחזמר הטוב ביותר.

מחזמר סוויני טוד של ברודווי הוא מחזמר מתח מאת כריסטופר בונד. המחזמר מספר את סיפורו של אדם שחוזר ללונדון אחרי 15 שנים בהם הואשם באשמת שווא על כך שפגע באשתו.

אם אתם מחפשים מופע שונה ואוהבים מתח ואימה המופע הזה של ברודווי הוא בשבילכם! 

מחזמר הקוטג' של ברודווי הוא מחזמר קומדיה מאת סנדי רוסטין. המחזמר מתרחש באנגליה ומציג סיפור בריטי על רומן, אהבה ובגידה. 

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

כן, ניתן להזמין כרטיסים בטיימס סקור להצגות שמתחרשות באותו היום, הכרטיסים נמכרים עם הנחה מסוימת (אך לא משמעותית)
אם אתם מאוד רוצים לראות מופע מסוים, אני ממליצה לכם להזמין כרטיסים אליו מראש – וכמה שיותר מהר, ככה תוכלו להבטיח מיקום טוב. אם אתם רוצים ללכת להופעה כדי לסמן וי, ולא איכפת לכם לאיזו – חכו לדקה התשעים.