חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 האטרקציות החינמיות הכי מומלצות בניו יורק לשנת 2024

10 אטרקציות חינמיות בניו יורק, המומלצות ביותר לשנת 2024

ניו יורק ידועה כאחת הערים היקרות בעולם, אבל למרבה המזל יש הרבה דברים מדהימים שניתן לעשות בעיר – בחינם! הנה רשימת האטרקציות החינמיות המובילות בניו יורק לשנת 2024:

סנטרל פארק (Central Park)

סנטרל פארק - בילוי בריאה הירוקה של העיר
סנטרל פארק – בילוי בריאה הירוקה של העיר

סנטרל פארק הוא לב ליבה הירוק של ניו יורק ואין טיול לעיר ששלם בלעדיו. הפארק הענקי נפרס על פני 843 דונם וכולל מדשאות, אגמים, גנים ומסלולי הליכה ורכיבה על אופניים. תוכלו לבקר גם בפינות ציוריות כמו גשר Bow Bridge, האנדרטה של ג'ון לנון, מזרקת בת'סדה או גן שייקספיר לצד אטרקציות בתשלום גן החיות בסנטרל פארק ומוזיאון הטבע) . המקום מתאים לפיקניקים, טיולים רגליים, ואפילו הצגות רחוב. אין ספק שמדובר באטרקציה חינמית שהיא פשוט חובה לכל מי שמגיע לניו יורק.

כתובת: Manhattan, NY 10024
שעות פתיחה: כל יום 6:00–1:00

הגשר של ברוקלין (Brooklyn Bridge) – תצפית חינמית על העיר

חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר
חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר

גשר ברוקלין הוא הגשר האייקוני המחבר בין מנהטן לברוקלין מציע חוויה בלתי נשכחת, ואחת הדרכים המיוחדות ביותר לראות את קו הרקיע של ניו יורק. ההליכה על הגשר כוללת נופים עוצרי נשימה של העיר, הדסון, ופסל החירות. הגשר פתוח למבקרים בכל שעות היום. ביקור בגשר מומלץ בשעות השקיעה כשהעיר נראית במיטבה.

בסיום חציית הגשר ברוקלין אנחנו ממליצים לבקר בשכונת DUMBO המפורסמת וכן פארק נוף גשר ברוקלין המהמם. גשר ברוקלין הוא אטרקציית חובה בניו יורק המציעה למבקרים חוויה ייחודית של התפעלות מההיסטוריה והיופי של הגשר.

כתובת: Brooklyn Bridge, New York, NY 10038
שעות פתיחה: פתוח 24/7

תחנת גרנד סנטרל (Grand Central Terminal)

תחנת גרנד סנטרל ניו יורק
תחנת גרנד סנטרל ניו יורק

תחנת הרכבת גרנד סנטרל היא לא רק נקודת תחבורה מרכזית, אלא גם אחת האטרקציות החינמיות היפות ביותר בעיר. התחנה המפוארת מציעה למבקרים חוויית אדריכלות ייחודית עם התקרה המפורסמת המעוטרת בכוכבים. הביקור במתחם התחנה כולל גם תצפיות על ההיסטוריה שלה, חנויות יוקרה ומסעדות ייחודיות.
כתובת: 89 E 42nd St, New York, NY 10017
שעות פתיחה: כל יום 5:30–2:00

שוק יוניון סקוור (Union Square Greenmarket)

נקודה שנייה - פארק יוניון סקאוור

שוק יוניון סקוור הוא אחד משוקי האיכרים הפופולריים ביותר בעיר. הוא פתוח לרוב במהלך השבוע ומציע תוצרת טרייה מהאזור הכפרי הסובב את ניו יורק, כולל פירות, ירקות, גבינות, ומוצרים בעבודת יד. הביקור בשוק הוא חוויה תרבותית חינמית מרתקת, המאפשרת לכם לחוש את הווי השוק המקומי ולהתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים.
כתובת: Union Square W & E 17th St, New York, NY 10003
שעות פתיחה: שני, רביעי, שישי ושבת 8:00–18:00

פארק ההיי ליין (The High Line)

פארק ההיי ליין - פרויקט ייחודי מיוחד בלב העיר
פארק ההיי ליין – פרויקט ייחודי מיוחד בלב העיר

ההיי ליין הוא פארק ציבורי מוגבה שנבנה על מסילת רכבת ישנה שעסקה בהעברת סחורה מרובע אריזת הבשר לרחוב 34 מערב. הפארק נפתח בשנת 2009 והכניסה אליו בחינם. הפארק מציע מסלול ייחודי שנמשך לאורך צידה המערבי של מנהטן, עם נופים של העיר והנהר ההדסון. המבקרים יכולים ליהנות מהליכה ציורית לאורך שביל עטור עצים וליהנות מנופים עוצרי נשימה של העיר כמו גם מספר ציורי גרפיטי מיוחדים.

הפארק מארח מספר אירועים ציבוריים לאורך כל השנה, כולל קונצרטים תחת כיפת השמיים, מיצגי אמנות ופעילויות קהילתיות. ההיי ליין הוא המקום המושלם לטיול רומנטי, פיקניק, או פשוט בריחה שלווה מההמולה של העיר, שלמרות מיקומו המרכזי, הוא שקט ונעים לטיול.
כתובת: New York, NY 10011
שעות פתיחה: כל יום 7:00–23:00

ליטל איילנד (Little Island)

ליטל איילנד ניו יורק

ליטל איילנד הוא פארק מיוחד הממוקם על גבי אי מלאכותי בנהר ההדסון. (לא רחוק מפארק היי ליין) הפארק מציע מרחבים ירוקים, מתקנים לילדים, והזדמנויות לצפות בהופעות ואירועים חינמיים תחת כיפת השמיים. זהו מקום מושלם למנוחה ופיקניק תוך הנאה מנוף מרהיב של העיר.
כתובת: Pier 55 at Hudson River Park, New York, NY 10014
שעות פתיחה: כל יום 6:00–23:00

טיימס סקוור – מרכז הפעילות של ניו יורק

טיימס סקוור - מרכז פעילות תוסס
טיימס סקוור – מרכז פעילות תוסס

טיימס סקוור הוא אחד מהאטרקציות האייקוניות והבולטות בניו יורק, המושך אליו מליוני תיירים מדי שנה. הלב הפועם של ניו יורק, המקום מלא בשלטי ניאון ענקיים, דוכנים, והצגות רחוב. זה מקום שחייבים לבקר בו לפחות פעם אחת בטיול בניו יורק – וללא תשלום!

הביקור בטיימס סקוור במהלך הטיול הוא חובה, בכל שעות היום, באור יום יש במקום הופעות רחוב רבות וחינמיות (היזהרו מכייסים) כמו כן, תוכלו לנוח על המדרגות האדומות המפורסמות ולהסתכל על כמויות האנשים הבלתי נגמרות. בשעות הערב תוכלו להגיע לכאן ולהתפעל מהאורות הבוהקים שיוצאים משלטי החוצות ולטייל בין החנויות המיוחדות שנמצאות בכיכר.

כתובת: Manhattan, NY 10036
שעות פתיחה: פתוח 24/7

מעבורת סטטן איילנד – שייט נופי לנמל

מעבורת סטטן איילנד - שייט נופי לנמל
מעבורת סטטן איילנד – שייט נופי לנמל

מעוניינים לראות את פסל החירות מבלי להוציא הון? אז נסיעה במעבורת סטטן איילנד היא הכתובת עבורכם. נסיעה במעבורת זו היא בחינם, והיא פועלת 24/7, והנסיעה במעבורת אורכת כ -25 דקות לכל כיוון ממנהטן לסטטן איילנד. הנסיעה מציעה נופים בלתי נשכחים של פסל החירות, אליס איילנד, מרכז הסחר העולמי וקו הרקיע של מנהטן. לאורך הדרך, תוכלו לנצל את הספסלים בחלק החיצוני של המעבורת כדי לצלם תמונות. למרות שזו בעיקר מעבורת נוסעים, זו דרך מצוינת לצפות בפסל החירות מקרוב וללא תשלום.

פשוט עלו על מעבורת במסוף וייטהול במנהטן התחתית, ותהיו בדרככם לפרבר הקסום של סטטן איילנד. ואם כבר עליתם על המעבורת החינמית כדי לראות את פסל החירות בחינם, כשתגיעו לסטטן איילנד תוכלו לבלות כמה שעות בשיטוט סביב מרכז התרבות והגן הבוטני המפורסם סנוג הארבור (Snug Harbor Cultural Centre and Botanical Garden), או לנסות מאכלים איטלקיים אותנטיים בפיצרייה המפורסמת Joe and Pat's.

כתובת: 4 South St, New York, NY 10004
שעות פתיחה: פתוח 24/7

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר (9/11 Memorial)

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר
האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר היא אתר הנצחה מרגש שנבנה במקום שבו עמדו מגדלי התאומים. ונועד להנציח את הקורבנות של התקפת הטרור ההרסנית שהתרחשה ב-11 בספטמבר 2001. תוכלו לבקר בבריכות ההנצחה המרשימות ובגן הסמוך כדי לכבד את זכר הנספים. הביקור במתחם ההנצחה הוא חינמי ופתוח לקהל הרחב. שימו לב שהכניסה למוזיאון בתשלום (ואנחנו ממש ממליצים לכם להיכנס אליה)
כתובת: 180 Greenwich St, New York, NY 10007
שעות פתיחה: כל יום 8:00–20:00

פארק בריאנט (Bryant Park)

בריאנט פארק במלול טיימס סקוור

פארק בריאנט, הממוקם בלב מנהטן, מציע שפע של פעילויות חינמיות לאורך השנה – ממופעים חיים ועד שיעורי יוגה ואירועי סרטים פתוחים. הפארק הוא מקום מושלם להירגע, לפיקניק, או פשוט ליהנות מאווירה שקטה בעיר הגדולה.
כתובת: New York, NY 10018
שעות פתיחה: כל יום 7:00–23:00

ניו יורק מציעה אינספור אטרקציות חינמיות שמספקות חוויות ייחודיות לכל המבקרים. תוכלו לחוות את העיר הגדולה במלוא הדרה מבלי להוציא שקל.

אולי גם זה יעניין אתכם...