חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נסיעה אל קניון ג'רזי גארדן Jersey Gardens ממנהטן

טיול יום לקניון אאוטלט הכי שווה באזור

ג'רזי גארדן הוא אאוטלט ענקי שנמצא במרחק חצי שעה נסיעה ממנהטן, לכיוון שדה התעופה ניוארק. ג'רזי גרדנס הוא אחד ממתחמי הקניות האהובים והמומלצים לתיירים שמגיעים לניו יורק ורוצים לערוך קניות זולות מבלי להתרחק יותר מדיי מהעיר. בקניון תמצאו עשרות, אם לא מאות חנויות שמציעות את המוצרים שלהם בהנחות 50-90%.

איזה חנויות ניתן למצוא בג'רזי גארדן?

בג'רזי גארדן חנויות רבות ומגוונות שכולנו אוהבים. (יש בקניון 22 אולמות קולנוע ומעל 200 חנויות) אספתי רשימה של מספר חנויות שאולי יעניינו אתכם, אל תשכחו שבגלל שמדובר באחד מהאאוטלטים הגדולים בניו ג'רזי זו רק רשימה חלקית:

  • מותגי יוקרה – ראלף לורן, בלומינגדיילס, קלווין קליין, coach, קייט ספייד, לקוסט, מייקל קורס, טומי הילפנגר, טורי ברץ'
  • תכשיטים – פנדורה, סברובסקי
  • בגדים – אברקומבי, אמריקן איגל, גאפ, H&M, הוליסטר, ליוויס, נאוטיקה, פרימארק, טימברלנד
  • ספורט, טיולים והנעלה – פומה, אדידס, אלדו, ברוקס, קונברס, קרוקס, פוט לוקר, ניו באלנס, נייק, UGG, אנדר אמור, ואנס, נורת' פלייס
  • מותגי ילדים – קרטרס', the childrens place, דיסני
  • הלבשה תחתונה – אריא (אמריקן איגל), פינק, ויקטוריה סיקרט
  • אלקטרוניקה – AT&T, טי-מובייל
  • שונות – באת' אנד בודי שופ, סאפורה

איך מגיעים לקניון ג'רזי גרדנס?

כמו שאמרתי בהתחלה, קניון גרזי גרדנס הוא קניון אאוטלט בניו ג'רזי, שנמצא במרחק חצי שעה ממנהטן. יש מספר דרכים להגיע אליו:

הגעה באוטובוס קניון ג'רזי גרדנס

כדי להגיע באוטובוס לקניון ג'רזי גארדן, יש להגיע אל מסוף האוטובוסים Port Authority שממוקם ברחוב 42 והשדרה השמינית לוקחים את קו 111 מרציף 222 או קו 115.

את הכרטיס לאוטבוס יש לקנות בכניסה לתחנת האוטובוס, באחת ממכונות הרכישה, הוא יעלה לכם כ-6.5$ לאדם. האוטובוס יוצא כל 20-30 דקות, בהתאם לשעות היום והעומס.

הנסיעה ממנהטן לג'רזי גרדנס אורכת כ-35 דקות, בחזור בדרך כלל זמן הנסיעה ארוך יותר בגלל פקקים.

שימו לב שבחזור למנהטן מהג'רזי גארדנס יש בדרך כלל עומס בעלייה על האוטובוס ולקראת האוטובוס האחרון כבר אין מקום, לכן אני ממליצה לכם לקחת מרווח ביטחון ולהגיע לתחנה כחצי שעה לפני האוטובוס האחרון שיוצא למנהטן.

הגעה ברכב שכור לג'רזי גראדנס

יש אפשרות לשכור רכב כדי להגיע לג'רזי גארדנס, אך מן הסתם העלות שלו תהיה יקרה יותר מנסיעה באוטובוס. מה שכן זה ייקל עליכם מבחינת המתנה בתחנת האוטובוס שלפעמיים מגיעה לשעה המתנה בגלל עומסים וסחיבת השקיות של הקניות.

אני ממליצה לכם להשתמש באופציה הזו רק אם גם ככה תכננתם לשכור רכב ולצאת לטייל בעוד מקומות, לשכור רכב למספר ימים (כמספר ימי הטיול מחוץ למנהטן שאתם מעוניינים לעשות) ולצאת מחוץ לעיר בימים אלו.

דגשים לפני שיוצאים לדרך לאאוטלטים בניו ג'רזי

אם אתם רוצים לשלב טיול באחד מהאאוטלטים בניו יורק, לדעתי קניון ג'רזי גארדן הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם, אספתי לכם מספר דגשים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לשם-

  • אם אתם מתכננים לעשות קניות בזמן הטיול בניו יורק, תגיעו לג'רזי גארדן ממש בימים הראשונים שלכם בעיר, ככה תוכלו לקנות בזול ו"הלחץ" של הקניון יחלוף לכם, הרבה פעמים אתם תראו במנהטן ובג'רזי גארדן את אותם פרטים עם הבדלי מחירים משמעותיים.
  • שנית, תגיעו מוקדם מאוד לתחנת האוטובוס, לקראת סוף היום קשה לתפוס אוטובוס חזרה לעיר, ולפעמיים ממתינים מעל לשעה בתור לאוטובוס, לכן ככל שתצאו יותר מוקדם תסיימו את הביקור מוקדם יותר וגם תגיעו לפני שהקניון מפוצץ באנשים.
  • אחת הסיבות שבגללן מומלץ מאוד לרכז את הקניות לג'רזי גארדן הוא כי הוא נמצא בניו ג'רזי, ניו ג'רזי זו מדינה סמוכה לניו יורק בה אין מס על ביגוד והנעלה (בשונה מניו יורק שעל המחיר שכתוב על הבגד יש להוסיף מס) זה יכול לחסוך לכם כמה עשרות דולרים שמתורגמים למאות שקלים בסוף היום.
  • אני ממש ממליצה לכם להגיע עם טרולי ריק, או לכל הפחות תיקי גב ריקים, בכניסה לקניון תוכלו לשכור עגלה גדולה ב-5$ וניתן להסתובב איתה בכל הקניון אך אל תשכחו שיש עוד את הנסיעה למנהטן.
  • בכניסה לקניון יש עמדה לרכישת חוברת קופונים בעלות של 5$ – אל תחמיצו! יש בחוברת עשרות קופונים ואתם תחזירו את העלות של החוברת כבר ברכישה הראשונה שלכם שם. יש כאלו שביקשו מהם להציג דרכון (זו חוברת לתיירים) אך ממני לא ביקשו, בכל מקרה אני ממליצה לכם ללכת עם צילום של הדרכון בכל עת, גם בלי קשר לחוברת.
  • בגלל גודל הקניון העצום, אני ממליצה לכם להכין רשימה של חנויות שאתם לא רוצים לפספס וקודם ללכת לחנויות האלו, הקניון כל כך גדול שהרבה פעמים לא מסיימים את כולו ביום אחד.
  • הקניון הוא קניון מקורה – אופציה מצוינת לטיול ביום גשום!

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

אם אתם רוים לקנות דברים במהלך הטיול בניו יורק, חד משמעית כן! המחירים פה הרבה יותר נגישים ממנהטן ויש מציאות מאוד שוות.
תפנו יום שלם לקניון הזה, הוא באמת ענק וגם הדרך אליו לקוחת זמן (35 דקות לכיוון, לא כולל זמן רכישת הכרטיסים).