חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול יום למפלי הניאגרה מניו יורק

טיול יום או יומיים למפלים הכי מפורסמים בעולם.

אחד הטיולים שאנשים אוהבים לבחור כשהם בוחרים טיול יום מחוץ לניו יורק הוא טיול במפלי הניאגרה.

מפלי הניאגרה הם אחת האטרקציות המדהימות ביותר בעולם ופופולריות למדי בקרב מטיילים מרחבי העולם. המפלים ממוקמים בגבול בין ארצות הברית וקנדה למרות שהנסיעה רחוקה מעט מניו יורק למפלי הניאגרה אך החוויה שממתינה לכם בהגעה אליהם שווה את הנסיעה, ובשביל לפתור את הדרך הארוכה תמיד ניתן לקחת אוטובוס ובכך לנוח בזמן הנסיעה ולא להתעייף מהנהיגה הארוכה.

מפלי הניאגרה – קצת רקע

מפלי הניאגרה הם קבוצת מפלים ענקים הממוקמים על גדות נהר הניאגרה בגבול בין ארצות הברית וקנדה. הם מורכבים משלושה מפלים עיקריים: מפלי הפרסה הקנדיים, המפלים הגדולים והינומת הכלה שנמצאים בצד האמריקאי

מי המפלים זורמים מימת אירי העליון יורדים אל נהר הניאגרה ומשם אל ימת אונטריו, הנמצא בגובה נמוך יותר ב100 מטר מימת אירי. (ומשם המים עוברים אל האוקיינוס האטלנטי).

מפלי הניאגרה הם אתר תיירותי מאוד, מדיי שנה מגיעים לכאן 15 מיליון תיירים שבאים לראות את זרימת המים מקרוב, אחת האטרקציות הפופולריות ביותר היא שייט בספינת התיירים "Maid of the Mist" או בעברית – עלמת הערפל, אשר לוקחת את התיירים אל נקודה מאוד קרובה בתחתית המפלים. (השייט פועל בין החודשים מאי לאוקטובר בהתאם לתנאי מזג האוויר)

ישנם מספר אפשרויות להגיע למפלי הניאגרה מניו יורק, כגון נסיעה ברכב פרטי, אוטובוס או טיסה פנימית.

טיול מאורגן למפלי הניאגרה מניו יורק

מה הדרך המומלצת להגיע מניו יורק למפלי הניאגרה?

כאמור, האופציות הזמינות עבורכם הן אוטובוס, השכרת רכב, רכבת או טיסה.

טיסה למפלי הניאגרה מניו יורק הנסיעה לשדה התעופה

על פניו זו נשמעת אופציה טובה, אך כלכלית, גיחה כזו למפלי הניאגרה עלולה להגיע לסכום מאוד מכובד. הטיסה והנסיעה באזור של מפלי הניאגרה יכולים להגיע לסכום כסף גדול מאוד, הטיסה עצמה אורכת כשעה ורבע (בלי להתייחס לזמן ההגעה לשדה והזמן שלוקח הבידוק) והמחיר שלה מתחיל מ-‏168 ‏$.

למעוניינים, כדי להזמין טיסה כזו, אני ממליצה לכם לקרוא את המדריך הזה, אומנם הוא מדבר על הזמנת כרטיס מישראל לניו יורק, אך הוא מתאים בכל מקרה של הזמנת טיסה.

נסיעה ברכבת למפלי הניאגרה מניו יורק

קיימת אפשרות לעשות את הדרך למפלי הניאגרה ברכבת, דרך כזו לוקחת עשר וחצי שעות לכיוון, עד לתחנה בבופאלו הסמוכה למפלי הניאגרה ומשם אוטובוס נוסף למפלי הניאגרה. הרכבת יוצאת מפורט אטורטרי הסמוכה לטיימס סקוור, אך כמו שאתם מבינים, מדובר בנסיעה ארוכה מאוד.

נסיעה ברכב שכור למפלי הניאגרה בניו יורק

בדרך זו אתם יכולים להגיע לכל אחד מסוכנויות הרכבים ולהשכיר רכב איתו תסעו באופן עצמאי עד למפלי הניאגרה. שימו לב שזו נסיעה של שש וחצי שעות, כך שתערכו בהתאם מבחינת נהגים שיכולים לנהוג על הרכב ועצירות בצדי הדרך או בעיירות הסמוכות לצורך התרעננות. כמו כן תקחו בחשבון את עלויות הדלק והאגרה בכבישים המהירים.

נסיעה באוטובוס למפלי הניאגרה בניו יורק

מבחינת נסיעה באוטובוס, מדובר בזמן נסיעה של בערך 8 וחצי שעות, שימו לב שמדובר באוטובוס רגיל ולא תיירותי. אתם יכולים לקחת אותו George Washington Bridge Bus Station שזו תחנת אוטובוס גדולה בצפון העיר.

נסיעה למפלי הניאגרה כחלק מטיול מאורגן של יום או יומיים

אופציה נוספת, מלבד התחבורה הציבורית או השכרת רכב הוא הזמנה מראש של טיול מאורגן למפלי הניאגרה במסלול של טיול יום או יומיים.

הנסיעה לשם בדרך זו לוקחת כשבע שעות, בדרך כלל באוטובוס מרווח ונקי עם שירותים (תלוי בכמות הנרשמים לטיול)

האוטובוס יוצא בשעות הבוקר המוקדמות מניו יורק וזאת על מנת שתגיעו למפלי הניאגרה ותוכלו להנות מיום שלם במפלים כולל שייט בסירה "Maid of the Mist". ובחזור תוכלו להשלים מעט שעות שינה ולנוח לפני יום הטיול הבא שממתין לכם בניו יורק.

להזמנת הכרטיסים בחרו את התאריך הרצוי:

מסלול טיול למפלי הניאגרה – ליומיים

אם תבחרו באופציה הארוכה יותר, מחכה לכם טיול של ממש במדינת ניו יורק, ביום הראשון אתם תצאו לדרך בשעות הבוקר ממנטהן לכיוון מפלי הניאגרה, בדרך תעצרו ב-Watkins Glen Canyon המדהים, בשעות הצהריים כשתגיעו למפלי הניאגרה, תטיילו במפלי הניאגרה ותבקרו במקומות הבאים:

  • הצד האמריקאי של מפלי הניאגרה
  • המפל האמריקאי
  • Goat Island
  • Sister Island

בערב, אחרי התרעננות קלה במלון תצאו לסיור ליילי במפלים, ותצפו בתצפית על מפלי הניאגרה המוארים והצבעוניים.

בבוקר היום השני, אתם זכאים לארוחת בוקר במלון ומשם תמשיכו לטייל באזור המפלים, כולל שייט בסירה "Maid of the Mist" ששטה בתוך המפלים (בעונה, אם תגיעו בתקופה שאין שייט תוכלו לעבור הדרכה ב-Power Vista Hydroelectric Station). לאחר מכן אתם תתחילו בחזרה לניו יורק, במידה והדרכים מאפשרות ואין יותר מדיי פקקים אתם תעצרו באחד ממתחמי האאוטלט בדרך לעיר, לניו יורק תגיעו בזמן לארוחת ערב.

במידה ותבחרו בנסיעה של יומיים, יתלווה אליכם מדריך שמדבר בעברית!

להזמנת הכרטיסים בחרו את התאריך הרצוי:

ומה מבחינת מחירים?

מפלי הניאגרה טיול עם לילה
מפלי הניאגרה טיול עם לילה

הוריי טיילו בניו יורק שנה שעברה ובחרו באופציה של ה-48 שעות, הם מספרים שהאוטובוס היה נקי מאוד והיו המון עצירות התרעננות לאורך הדרך כך ושהנסיעה היתה חלקה, כמובן שאם אתם מוגבלים בזמן בעיר, גם האופציה של יום אחד במפלי הניאגרה תעשה את העבודה.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

לדעתי, אם יש לכם מספיק זמן והתקציב מאפשר, אל תפספסו את החוויה הזו. לא כל יום אתם מגיעים כל כך קרוב למפלים :)