Search
Close this search box.

רעיונות למתנות לקראת טיסה לחו"ל

חברים עושים רילוקיישן? הבן יוצא לטיול הגדול בחו"ל? קרובי משפחה יוצאים לחופשה ארוכה לכבוד יום הולדתם ואתם מחפשים עבורם את המתנה האידיאלית למסע? הגעתם לכתבה הנכונה, שתעניק לכם רעיונות יצירתיים ויעילים למתנות נפלאות לדרך צלחה מעבר לים.

מוזמנים להתאים את המתנה על פי הסגנון של הטיול, התקציב שלכם, הצרכים האישיים הייחודיים של מקבלי המתנה. 

רעיונות למתנות לטיסה באמת נעימה

אם חשקה נפשכם להעניק להם מתנות לטיסות ארוכות ונעימות, אין ספק שיש ציוד שיעשה את העבודה. כמו למשל, אוזניות שיכולות לחסות רעשים בטיסה ולאפשר האזנה סוחפת ללא הפרעה בין אם לצורך צפייה בסרט, האזנה למוסיקה או לפודקאסטים או פשוט כאשר הם רוצים להרגיש שהם לבד ולא עם הרבה אנשים במטוס הומס. לצד זה תוכלו לפרגן להם בכרית צוואר המספקת תמיכה מרבית מנפחת או מרופדת היטב ושמיכת טיולים נעימה, מהסוג שמתקפל במהירות וכן ערכת מוצרי טיפוח מיניאטורית בגודל שניתן להכניס לתיק כך שכל מה שהם צריכים מאלכו ג'ל ועד קרם ידיים יהיו תמיד אתם. מוזמנים לשדרג גם במסכת עיניים אופנתית ואטמי אוזניים. 

אורזים את המתנה המושלמת

אין ספק שמזוודה אף היא נחשבת לאופציה מצוינת לנוסעים במיוחד אם הם בעצמם טרם שדרגו את המזוודה שבידיהם ועכשיו הם ישמחו לקבל אחת חדשה.
קחו בחשבון את תנאי חברות התעופה והחליטו אם לצייד אותם בדגם קומפקטי יחסית מסוג טרולי או באחת גדולה והתייחסו לחומרי הגלם מהם עשויות המזוודות – קשיחים או רכים יחסית הניתנים להרחבה כמו גם לנושא של ידיות טלסקופיות מאלומיניום חזק ויציב הניתנות להכוונה בהתאמה אישית וגלגלי ספינר המאפשרים טווח תנועה של 360 מעלות. התייחסו גם לנושא של החלוקה הפנימית ותנאי האחסון כך שיהיה להם נוח לבצע חלוקה מאורגנת וחכמה של הפריטים האישיים שהם רוצים לארוז – בגדים, הנעלה, תאים פנימיים סמויים, רוכסנים חיצוניים ומנעול לאבטחה מקסימלית. 

להיפרד בשיא הסטייל – תכשיטים לטיול

מה דעתכם להעניק לנוסעים מתנה לקראת לטיסה לחו"ל – תכשיטים של המותג הבינלאומי פנדורה המציע מבחר רחב של אפשרויות יפות ומגוונות לכל יעד. החל משרשראות עדינות עם תליון נוצץ או אלמנט משמעותי סימבול המוסיפים נופך זוהר ועד סט של טבעות הניתנות לשילוב, צמידים אלגנטיים ועגילים לכל סגנון מחישוקים הצהרתיים ועד צמודים במגע מינימליסטי.
תוכלו להעניק לנוסעים צמיד כסף "לולאת קשר הלב" שעשוי מכסף סטרלינג איכותי ומסמל את הקשר המיוחד והבל-ינותק שלכם, ומבטיח שתישארו קשורים באהבה ובידידות למרות המרחק. הצעה נוספת מבית פנדורה הם תליוני אינפיניטי, "LOVE YOU" או "הבית הוא שם שהלב נמצא" שמסמלים את הקשר הנצחי והאהבה שלכם ויש גם טבעות עם משמעות כגון "לבבות מפותלים", "קשר אינפיניטי" או "חבלי אהבה" המנציחות את הרגעים המיוחדים ואת המחויבות לקשר האהוב. הצעה נוספת היא של צמידי עור הם מתנות נוחות ופרקטיות המתאימות במיוחד למטיילים בתנועה. 

בידור ותרבות בטיסה אחת

מוזמנים לצייד את הנוסעים בחוויה תרבותית שתמיד תהיה אתכם מספר דיגיטלי או ספר מודפס, שהם יוכלו לקרוא בנסיעות או אפילו מנוי לאתר של ספריה דיגיטלית כך שהם יוכלו לחדש את מלאי הקריאה שלהם במהלך המסע ועד מנוי לאתר משחקים לחובבי הגיימינג המושבעים. ניתן לרכוש עבורם מחשב נייד או טאבלט חדש כך שהם יוכלו לצפות בתכנים או לעבוד גם במהלך הנסיעה במיוחד אם בכוונתם להיות קצת יותר נוודים דיגיטליים. במידה והם חובבי צילום, מוזמנים לצייד אותם במצלמה איכותית או אפילו לעשות להם מנוי לאפליקציית עריכת סרטונים ותמונות כדי שהם יוכלו לעבד את התוצרים בדרך היעילה והטובה ביותר.