Search
Close this search box.

טיפים לנסיעה משתלמת לניו יורק

לניו יורק יש שם של עיר שאף פעם לא ישנה, היא ידועה בנקודות הציון האייקוניות שלה, בתרבות האנרגטית ובמגוון האטרקציות שיש בה. ובכל זאת, מי שמחפש בטח כבר יודע – אפשר לטייל בניו יורק בתקציב נמוך. תתפלאו לשמוע, אבל גם בעיר כמו ניו יורק יש איפה לחסוך כסף.

נתחיל עם טיסות זולות שהיום קל מאוד לאתר דרך אתרים של השוואת טיסות, המציגים לכם את הטיסות הזולות ביותר לכל יעד ותאריך שתבחרו. הנושא השני הוא מודעות לנושא ותכנון מראש. תוכלו להגיע לכל נקודה בניו יורק מבלי לשבור את הכיס, אם רק תתכוננו לכך מראש.

איך ניתן לטייל בניו יורק עם תקציב נמוך?

ביקור בניו יורק עם תקציב מוגבל אפשרי לחלוטין עם תכנון קפדני ובחירות חכמות. התחילו בחיפוש אחר מקומות לינה במחירים סבירים בשכונות בניו יורק כמו קווינס או ברוקלין, המציעות גישה נוחה למנהטן באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר גם להישאר באכסניות, במלונות זולים, או לבחור ב-Airbnb כדי לחסוך כסף על לינה. כשזה מגיע לאוכל, תוכלו ליהנות מהסצנה הקולינרית המגוונת של העיר על ידי אוכל רחוב, מעדניות ומסעדות אתניות בשכונות כמו צ'יינה טאון או הלואר איסט סייד. נצלו את מבצעי ה-happy hour למשקאות מוזלים ותיהנו מפיקניקים בסנטרל פארק או לאורך נהר ההדסון לחוויית בתקציב נמוך עם נופים מדהימים. עם קצת הכנה מראש ויצירתיות, חווית הביקור בעיר ניו יורק בתקציב מוגבל לגמרי אפשרית.

הטיפים שלנו לטיול בניו יורק בתקציב נמוך

  • מקומות לינה במחירים נוחים: עלויות הלינה בניו יורק יכולות להיות מאוד גבוהות, אבל יש גם אפשרויות לשהיה בתקציב נמוך. תוכלו להזמין חדר באכסניה או מלון בתקציב נמוך בשכונות כמו הארלם, קווינס או ברוקלין אם מתאים לכם לוותר על שכונות כמו מנהטן. תוכלו גם להשתמש באתרים ואפליקציות כמו Airbnb ו-Couchsurfing המציעים חלופות זולות, דרכן תוכלו ללון במקומות נחשבים מאוד, בדירה או חדר בלי שירות החדרים שיש במלון. למלונות זולים בניו יורק לחצו כאן
  • התניידות בעיר בתקציב נמוך: מערכת התחבורה הציבורית של ניו יורק היא לא רק נוחה ויעילה אלא גם חסכונית במיוחד. רכשו MetroCard לנסיעות ללא הגבלה ברכבת התחתית ובאוטובוסים ותוכלו לחסוך באופן משמעותי. תוכלו גם לטייל בעיר ברגל או באופניים וכך לא רק שתחסכו כסף, גם תזכו ליהנות מהעיר באופן הרבה יותר מוחשי.
  • אטרקציות בחינם ובעלות נמוכה: בניגוד למה שנהוג לחשוב, בניו יורק יש שפע של אטרקציות בחינם ובעלות נמוכה, ביניהן: טיול נעים בסנטרל פארק, פסל החירות אליו הנסיעה במעבורת היא בחינם אך הכניסה דורשת כרטיס, ביקור בשכונות מעניינות כמו צ'יינה טאון, איטליה הקטנה ואיסט סייד ועוד. גם מוזיאונים רבים (כמו מוזיאון המטרופוליטן לאמנות, המוזיאון לאמנות מודרנית (MoMA) ומוזיאון ברוקלין) מציעים כניסה חינם או בעלות נמוכה בימים מסוימים, שווה לבדוק מתי ולתאם את הביקור לפי זה. רבות מהאטרקציות האייקוניות של ניו יורק מציעות כניסה חינם או מוזלת בימים מסוימים או בזמנים ספציפיים, אז תכננו את מסלול הטיול שלכם בהתאם כדי לנצל את ההזדמנויות הללו. היכנסו בחינם לפארקים הרבים של העיר ולציוני דרך איקוניים כמו טיימס סקוור, ההיי ליין וגשר ברוקלין, הכל בלי להוציא שקל. תוכלו לרכוש CityPASS או Explorer Pass כדי לגשת למספר אטרקציות בתעריף מוזל. נצלו את היתרונות של סיורי הליכה חינם, מופעי רחוב ואירועי תרבות כדי לשקוע בעיר מבלי לשבור את הכיס.
  • אוכל בעלות נמוכה: כשאוכלים בחוץ בניו יורק זה יכול להיות יקר, אבל יש דרכים לאכול בניו יורק בתקציב נמוך. אפשר לאכול אוכל רחוב ומשאיות אוכל הפזורות ברחבי העיר, אפשר לאכול במוסדות מקומיים פשוטים ועדיין לאכול אוכל מקומי מעולה כמו נקניקיות, בייגלה או פיצה. בשכונות אתניות כמו קוריאה טאון, צ'יינה טאון ואיטליה הקטנה תוכלו לטעום מטבח בינלאומי אותנטי במחיר סביר.
  • בידור ואטרקציות בתקציב נמוך: מהופעות חיות וסטנדאפ ועד קונצרטים והקרנת סרטים, ניו יורק מציעה שפע ענק של אפשרויות בילוי שלא חייבים לגמור לכם את הכיס. בדקו לפני הנסיעה רשימת אירועים בחינם דרך האינטרנט או בפרסומים מקומיים.

לסיכום

בשורה התחתונה, מי שרוצה ליהנות מניו יורק אבל מוותר על החוויה בגלל המחיר הגבוה, כדאי שישקול להשתמש בטיפים הנפלאים שנתנו כאן, לחפש טיסות זולות וליהנות מניו יורק בתקציב נמוך, כי זה לגמרי אפשרי.