Search
Close this search box.

השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות נדלן בארצות הברית

ארצות הברית הפכה מזמן ליעד השקעות פופולארי עבור משקיעים ישראלים רבים שמעוניינים לקבל תשואה גבוהה בהשקעה נמוכה יותר מאשר זו בארץ ישראל. אך עם ההצלחה והמספרים הגדולים עולות ספקות ותהיות רבות בהם- האם באמת כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?  

השקעה בנדלן בארצות הברית אל מול השקעה בנדל"ן בישראל

ארצות הברית נחשבת ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור משקיעים שמעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל בעיקר מהסיבות הבאות:

  1. הון עצמי- רכישת דירה להשקעה בארצות הברית תצריך הון עצמי נמוך יותר לעומת רכישת דירה עם נתונים זהים לה בישראל.
  2. תשואה- בעוד שבישראל ניתן לקבל ממוצע של תשואה בין 5-7% בארצות הברית ניתן להגיע ל-10% תשואה ויותר על ההשקעה הכספית שלכם!  

מחיר נכס להשקעה בארצות הברית

אז בטח אתם שואלים את עצמכם- כמה עולה נכס להשקעה בארצות הברית?

זה נכון שהמחיר משתנה בין המיקומים השונים אך כדי לעשות לכם סדר, הנה לכם דוגמא  ביחס למחיר בישראל:

השקעה של כ-400 אלף שקלים בישראל תאפשר לכם לרכוש נכס של לרוב 2 חדרים, שמתוחזק בצורה לקויה מאוד וממוקם בעיר נידחת. לעומת זאת, השקעה של אותו הסכום בארצות הברית תאפשר לכם רכישת בית מרווח וגדול יותר בצורה משמעותית ואפילו כזה שמתוחזק כראוי.

ממה צריך להיזהר שמעוניינים לבצע עסקת נדל"ן בארצות הברית

למרות שעל פניו, הכל נראה מעולה ואתם רק מחכים לבצע את עסקת הנדל"ן של חייכם, אתם צריכים לקחת בחשבון מספר משתנים חשובים שעדיף שתבדקו לעומק לפני ביצוע עסקת נדלן בארצות הברית:

  • מיקום הנכס- למיקום הנכס חשיבות גדולה מאוד והוא יכול לקבוע את גורל ההשקעה שלכם ולהבטיח שביצעתם עסקה מעולה או להפך. חשוב מאוד שתבצעו את כל הבדיקות הנדרשות לגבי מיקום הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש ותוודאו כי איננו ממוקם באזור בו הביקוש לנדל"ן נמוך או שנישב לאזור מסוכן.
  • מיסוי- חשוב שתבדקו את המיסוי אותו אתם צריכים לשלם באותה מדינה בה נמצא הנכס באזור הספציפי בו אתם מעוניינים. כך תוכלו לוודא שלא תופתעו לתשלום מס גבוהה שיפגע בצורה משמעותית ברווחיות העסקה שלכם.
  • אמינות- אחד מהחששות הגדולים ביותר בהשקעות בחו"ל הוא האמינות. המרחק הגדול מצריך מאיתנו אמון במתווכי העסקה/ בחברת ההשקעות שמלווה אותנו בהליך. בדיוק בגלל זה חשוב שתבחרו בחברת השקעות אמינה ומוכרת שתיתן לכם את השקט הנפשי אותו אתם צריכים ותבטיח שכל התהליך יתבצע על הצד הטוב ביותר. חברת ההשקעות ליברקי – השקעות נדלן חכמות בארה"ב, היא חברה וותיקה שסייעה למשקיעים ישראלים רבים להגיע לעסקאות נדל"ן מעולות ולהרוויח סכומים מכובדים.

לסיכום

השקעות נדל"ן בארצות הברית מהוות אופציה מצוינת למשקיעים שרוצים להרוויח תשואה גבוהה יותר מזו שיקבלו ברכישת דירה בישראל, אך חשוב שתוודאו שאתם בוחרים בחברת השקעות מומלצת ואמינה כדי לבצע את ההשקעה בראש שקט על הצד הטוב ביותר.