Search
Close this search box.

ארזתם לבד? טיפים לטיול בניו יורק

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, אחת מהערים המשפיעות ביותר ברחבי העולם ובארצות הברית בפרט, היא ניו יורק. משכך, מיותר לציין כי במרבית הפעמים שחושבים על חופשה מושלמת, חופשה בניו יורק היא אחת מהאפשרויות הראשונות שקופצות לראש. על כן, בין אם מדובר על טיול לניו יורק בפעם הראשונה ובין אם מדובר על טיול חמישי, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי כל פעם הטיול הופך למרגש, מעניין ומרשים אפילו יותר. על כן, רגע לפני שאתם מחפשים טיסות לניו יורק עם חברת תעופה מובילה החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל הטיפים שיעניקו לכם את האפשרות לצאת לחופשה חלומית ביעד המבוקש ביותר בעולם. בואו נתחיל.

אז איך יוצרים חופשה מושלמת בניו יורק?

שלב התכנון

אחד מהדברים החשובים ביותר שיעניקו לכם את האפשרות לצאת מההלם הראשוני בעת הגעתכם לניו יורק, יהיה לוודא כי אתם מתכננים את החופשה היטב מבעוד מועד. זו הסיבה שמומלץ לבדוק מראש מה יש לניו יורק להציע בתאריכים של החופשה שלכם, ומה הייתם רוצים לחוות, לראות ולאכול. אנחנו ממליצים לכם לבדוק על אטרקציות בניו יורק ולבחור את אלו שהכי מתאימות לסגנון הטיול שלכם. כמו כן, מוטב לוודא כי אתם בוחרים במקומות שנמצאים אחד ליד השני, מהסיבה הפשוטה שמדובר על עיר גדולה במיוחד ולוקח זמן רב להגיע ממקום למקום.

תחבורה ציבורית

בטח כבר יצא לכם לראות בכל הסרטים שנמצאים בעיר ניו יורק, את כל אותן מוניות צהובות שמסתובבות ברחבי העיר, אלו אחד הסמלים המובהקים של העיר. כמו כן, ראוי לציין כי מדובר על אפשרות לא מוצלחת במיוחד, במרבית המקרים המוניות נתקעות בפקקים העצומים של העיר, מה שיקשה עליכם במהלך הטיול. זאת בעוד כי מדובר על אפשרות יקרה במיוחד. למעשה, הדרך הטובה ביותר להתנייד בניו יורד תהיה באמצעות שימוש בתחבורה הציבורית בניו יורק. ההמלצה שלנו תהיה לרכוש כרטיס יומי, שבועי או לחילופין חודשי, בהתאם לצרכים שלכם.

מנהטן? לא רק

כל התיירים הישראלים נוטים לחשוב כי אם הם יבקרו במנהטן, הרי שזה יענה על כל הצרכים שלהם. ובכן, במידה ומדובר על הטיול הראשון שלכם ליעד, ככל הנראה שהדבר אכן יענה על הצרכים שלכם. על כן, במידה ולא מדובר על הטיול הראשון לניו יורק, כדאי לתכנן דברים נוספים כמו ביקור בקוני איילנד שבבורקלין, לאכול במסעדות מקומיות בקווינס, לשוט לאי סטייטן וכיוצא בכך.

טיפים לטיול בניו יורק

קחו את הזמן

בעת בה אתם מתכננים חופשה בניו יורק, מומלץ לוודא כי אתם מפנים לעיר העצומה הזו מספיק זמן. למעשה, גם אם תרצו לחוות ואפילו בקצרה את כל מה שיש ליעד המדהים הזה להציע, אתם תזדקקו להמון זמן. במילים אחרות – וודאו כי יש לכם מספיק זמן חופשי לטייל וליהנות מהקסם של העיר, ואל תשכחו להזמין מלונות בניו יורק מראש כדי לוודא שתשלמו את המחיר הטוב ביותר.

לסיכום

אז אחרי שהבנתם כיצד להתכונן לחופשה בניו יורק כמו מקצוענים, הגיע הזמן להתחיל בתכנונים! אבל מאיפה מתחילים? למגוון דילים לחופשות בחו"ל לחצו כאן.