Search
Close this search box.

איך לשלב הופעה מהממת בעת טיול בניו יורק?

מי לא אוהב את ניו יורק? כל מי שביקר בניו יורק מכיר את התחושה הזו היטב. את הרגע בו גורדי השחקים המדהימים הללו מתפרסים לכל רוח העין ופתאום זה מרגיש כאילו השמיים הם באמת הגבול. ניו יורק היא עיר מלאה גוונים וצבע, אם אתם מתכוונים לטייל בה בקרוב, יש לנו כמה רעיונות עבורכם למקומות אליהם כדאי ללכת ולדברים אותם כדאי לראות. אז אם אתם מחפשים כמה טיפים תוך כדי ההכנות לטיול, אנחנו כאן כדי להעביר לכם את כל המידע הדרוש לכם. בואו נתחיל.

הטיימס סקוואר, כי אי אפשר בלי

אז אם יש מקום אשר מזוהה אולי יותר מכל עם העיר הצבעונית והמיוחדת הזו, היא כיכר הטיים סקוואר. בהצטלבות של רחוב ברודווי המוכר והידוע עם השדרה השביעית, ניצבת לה הכיכר המפורסמת בעולם. שם אפשר לרכוש כרטיסים למחזות במחירים מוזלים בביתן הקטן במרכז הכיכר, בשעות הבוקר כמובן. שם אפשר לראות בלילה, אינספור שלטי פרסומת ממלאים את הלילה באור יקרות. אמנם, לא היינו ממליצים לכם בהיכרח לרכוש מזכרות בחנויות הסובבות את הכיכר, כיוון שהמחירים באיזור הזה גבוהים בהשוואה לאלטרנטיבות. אבל אין ספק כי מי שרוצה לחוות את העיר באמת, פשוט חייב לבקר בכיכר לפחות פעם אחת. אגב, אתם תמיד יכולים להפוך את הביקור למעניין במיוחד בעזרת ביקור במחזה אהוב ונפלא.

הופעות ניו יורק

סנטרל פארק , הפארק המפורסם במנהטן

במרכזה של העיר מנהטן, נמצא כמובן הסנטרל פארק. גם אם לא הייתם בניו יורק אף פעם, זה לעיתים מרגיש כאילו כבר היינו במקום, בעיקר משום שבסדרות טלוויזיה רבות מצלמים סצנות בפארק המפורסם בעולם. המדשאה יפה וגדולה, בחורף, אפשר לראות רבים הבוחרים להחליק במרכז האגם. בחודשי האביב והקיץ, אתם יכולים לקחת קצת מצרכים לפיקניק נחמד בפארק הקסום. לא רחוק משם נמצאת כיכר קולומבוס ולצידה קניון עם כל חנויות השייכות לבתי האופנה המפורסמים באמריקה. כך שאם אתם מחפשים איפה לעשות קניות, זו לא צריכה להיות בעיה.

סנטרל פארק ניו יורק עם ילדים
סנטרל פארק ניו יורק עם ילדים

מוזיאון מטרופולין, המקום אליו אתם אתם חייבים ללכת

מי שקצת מעורה בנעשה מעבר לים, יודע כי אחת לשנה, נערך כנס 'גאלה' יוקרתי, בניצוחה של העורכת הראשית של מגזין האופנה ווג, אנה וינטור, אליו מגיעים כל האנשים המפורסמים בעולם, לבושים בבגדים אשר נתפרו למידותיהם על ידי המעצבים הנחשבים בעולם. אותם ידוענים מגיעים כמובן למוזיאון המטרופולין המפורסם, הממוקם על השדרה החמישית. אז אמנם אולי לא תוכלו להגיע לאותו ערב מפורסם, אבל בהחלט תוכלו ליהנות מביקור במוזיאון בשאר ימות השבוע. מדובר על מוזיאון ענקי, המלא בפרטי אומנות מכל מקום על פני כדור הארץ. מדובר על מוזיאון המעוצב בקפידה, כאשר כל חלק במוזיאון מעוצב בהשראת המונומנטים המוצגים בתוכו. אנחנו לא מדברים על ביקור 'בעוד מוזיאון', כי אם על חוויה יוצאת דופן, כזו שתופסת את כל החושים.

למה שלא תיהנו מהופעה בערב?

הופעות וחיי לילה, הם חלק עיקרי מהביקור בעיר. ליאור סושרד כמו שאתם וודאי יודעים, הוא האומן הישראלי המצליח בעולם https://liorsuchard.com/he/ . ליאור סושרד, הוא אומן חושים. כלומר, הוא מי שהאומנות שלו היא לזהות תנועות גוף ומחוות בקרב משתתפים בקהל. הוא יודע לשתול רעיונות בקרב המשתתפים ולגלות עליהם אינספור פרטים מפתיעים. ההופעות של סושרד הן תמיד הפתעה. כיוון שהן מבוססות למעשה על האינטרקציה עם הקהל. כלומר, בכל פעם, ההופעה מקבלת גוון שונה במקצת. מדובר על הופעה חד פעמית, כזו שתשאיר אתכם פעורי פה, צוחקים עד דמעות ועוד. אז אם אתם מבקרים בתפוח הגדול, הרי שאנחנו היינו משלבים בביקור גם הופעה של אומן ישראלי יוצא דופן ומוכשר במיוחד.