Search
Close this search box.

3 פיצריות שאסור לכם לפספס בניו יורק!

3 פיצריות מצטיינות: הוותיקה, המפורסמת וזו שעולה 99 סנט.

אחד הסמלים הידועים של ניו יורק היא הפיצה, הפיצה הניו יורקרית היא לא זו שאנחנו רגילים אליה בארץ. היא מגיעה במגשים ענקיים, וכל משולש שווה ערך בגודלו לשני משולשים רגילים. בדרך כלל הפיצות הניו יורקריות דקות וקראנציות, עם המון המון גבינה. ורובן, עולות דולר אחד לפני תוספות. מאוד מהר אתם תשימו לב שהפיצות היא מנת ביניים/ארוחת צהריים/ ארוחת ערב נוחה בניו יורק.

בכתבה הבאה, ריכזתי שלושה פיצריות מומלצות בניו יורק. ורגע לפני שנתחיל לחקור אותם, אני חייבת לציין שהפיצות בניו יורק פשוט מצוינות, לא היתה פעם אחת שאכלתי שם פיצה שלא היתה טעימה, גם אלו שעולות דולר אחד – כל עוד יש אנשים בפיצרייה, תכנסו.

המצטיינת – Joe's Pizza Broadway

אחת הפיצריות המפורסמות בניו יורק היא Joe's Pizza Broadway, הפיצה הזו שנמצאת במרכז העיר בכתובת 1435 Broadway. אל הפיצה הזו הגעתי ממש כשנחתי מהטיסה בפעם הראשונה שהגעתי לניו יורק, היה תור דיי ארוך אבל זה לא מנע ממני לחכות בו ותשמעו – זה היה כל כך משתלם. אומנם ב-Joe's Pizza Broadway המחיר ההתחלתי למשולש פיצה אינו 1$, אך אין ספק שזו הפיצה הכי טעימה בניו יורק, ואין פעם שאני לא מגיעה אל הפיצה הזו לפחות פעמיים שלוש במהלך ביקור בעיר. גם אם יש תור, אל תוותרו – הוא עובר מהר!

לאוהבי הסרט ספיידרמן, זו הפיצה בה הוא אכל!

הוותיקה – NY Pizza Suprema

פיצה NY Pizza Suprema היא פיצה ותיקה שנפתחה בשנת 1964 ומאז ועד היום מנוהלת על ידי משפחה איטלקית שהיגרה לניו יורק. הפיצה נמצאת במיקום מרכזי, ליד המדיסון סקוור גארדן, בכתובת 413 8th Ave.

הפיצה הזו זכתה במאות פרסים לאורח השנים בהם הוכתרה כפיצה הטובה בעולם, החיסרון היחיד שלה בעיני, הוא המחיר – היא מאוד יקרה ביחס למקומות אחרים ומשולש אחד יכול להגיע ל5-6$.

פיצה NY Pizza Suprema בניו יורק
פיצה NY Pizza Suprema בניו יורק

הפיצה בדולר הכי טעימה שיש – 99 Cent Fresh Pizza

99 Cent Fresh Pizza
99 Cent Fresh Pizza

במרחק דקת הליכה מ-Joe's Pizza Broadway מחכה לכם פיצה לא פחות טובה, 99 Cent Fresh Pizza היא הפיצה הראשונה ברשימה שלי שמתומחרת בדולר אחד בלבד, ותשמעו, היא טעימה ברמות!

אל הפיצרייה הזו הגעתי במקרה, כשטיילתי בניו יורק עם ההורים שלי, רציתי בכלל לקחת אותם לפיצה השכנה של Joe's Pizza Broadway שמוזכרת גם היא בכתבה, אבל התור שם היה נוראי כי הגענו בשיא, והם לא רצו לחכות אז המשכנו ללכת במטרה להגיע למסעדה אחרת, כשפתאום עברנו ליד הפיצרייה 99 Cent Fresh Pizza, הריח שיצא מהפיצרייה פשוט היפנט אותנו, ונכנסו פנימה – היו לפנינו כמה אנשים בתור, ואני חושבת שבזמן הזה הם מכרו לפחות ארבעה מגשי פיצה, כשכל דקה יוצאת פיצה חדשה חמה וטעימה מהתנור. אומנם המקום פשוט ללא מקומות ישיבה רבים, אך טעם הפיצה פשוט מצוין וממכר. אין ספק שנרשמה הצלחה מטורפת ומאז אני חוזרת למקום הזה בכל טיול.

יתרון נוסף של הפיצרייה הזו, שהיא נמצאת בערך דקת הליכה מהטיימס סקוור, אחת האטרקציות המובילות בניו יורק.

פיצה בדולר טעימה בניו יורק
פיצה בדולר טעימה בניו יורק

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

לא ממזמן מישהו שאל את זה בקבוצת פייסבוק שלנו, ואני חייבת להגיד ששניה אחרי ששלחתי לו "בטח!!!!!!!!!!!!" נזכרתי שגם לי היה קיים החשש הזה בהתחלה, האוכל בניו יורק יקר כל כך ופתאום אתם תראו בכל מקום פיצה ב99 סנט. אבל הפיצות האלו טעימות מאוד, באופן כללי אני ממליצה לאכול רק במסעדות שיש בהם עוד אנשים (ואם אלו מקומיים אז עדיף) אבל הפיצריות האלו עובדות ללא הפסקה, ולכן ברוב המקרים אין חשש לאכול בהן.
כן, לא כל הפיצות עושות אך יש שירות כזה, ממליצה לכם להוריד את אובר איטס, זה המקבילה של וולט.