Search
Close this search box.

מזג אוויר בניו יורק לפי חודשי השנה

מתלבטים באיזה חודש לנסוע? חוששים ממזג אוויר קיצוני? בואו נעשה סדר מבחינת מזג אוויר בכל חודש.

אם אתם לפני רכישת כרטיסי טיסה ומתלבטים מה מזג אוויר בניו יורק ומתי הכי טוב לטוס, או שאתם מגיעים בקרוב לניו יורק ורוצים לראות איזה בגדים לקחת, זו הכתבה בשבילכם. ריכזתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי על מזג אוויר בניו יורק כולל מידע על מזג אוויר בניו יורק בחודש הקרוב לפי חודשי השנה.

מזג אוויר בניו יורק שונה מאוד ממה שאנחנו רגילים אליו כאן בישראל, בחלק מחודשי החורף יש צורף בבגדים טרמיים והערכות לשלגים ואילו בחלק מחודשי הקיץ, שלא כמו בישראל, יש צורך בבגדים ארוכים. לכן, בעיניי, לפני סגירת ופשה בניו יורק ותחילת תכנון הטיול בניו יורק, יש צורך להבין את המאפיינים של עונות השנה בעיר.

מסדרונות האוויר בניו יורק- מזג אוויר ניו יורק ללא קשר לעונות השנה

שימו לב, חשוב לי מאוד לפתוח את הכתבה הזו עם התייחסות למסדרונות האוויר בעיר, כי הם עלולים להשפיע על תחושת הקור והחום שלכם, בלי קשר לעונה ולטמפרטורות השוררת בחוץ. יכול להיות שהמזג אוויר בניו יורק נעים במהלך היום אך פתאום יהיה לכם קר מאוד בגלל מסדרונות האוויר האלו.

מסדרונות האוויר שהבניינים הגבוהים יוצרים גורמים לרוח פרצים חזקה וקרה

מסדרונות האוויר בניו יורק, מושפעים מכמה גורמים וביניהם גורדי השחקים בניו יורק שמשפיעים בצורה ישירה על המזג אוויר בניו יורק. למרות שגורדי השחקים בעיר מצטלמים יפה, הם גורמים למסדרונות אוויר בימים בהם יש רוחות חזקות. לכן, כשאתם מכינים מזוודה, בידקו את עוצמת הרוחות הצפויה, בדיוק כמו שאתם בודקים את הטמפרטורות הצפויות, שכן, רוחות חזקות מאוד עלולות לקרר אתכם ותצטערו שאין לכם ז'קט רוח קל. בניו יורק מזג אוויר נוח ברוב השנה אך מסדרונות האוויר האלו יכולים להשפיע מאוד על הנוחות שלכם בטיול.

העונה הכי מומלצת לחופשה בניו יורק לפי מזג אוויר בניו יורק

העונה הכי מומלצת לחופשה בניו יורק היא עונות המעבר, כלומר, האביב (מרץ-מאי) והסתיו (ספטמבר- תחילת נובמבר). כמובן שניתן להגיע לניו יורק גם בקיץ, אך צריך לשים לב שבתקופה זו מחירי המלונות בניו יורק בשיאם וכן העיר מפוצצת בתיירים מכל העולם, כך שצפויים תורים ארוכים במקומות הבילוי, האטרקציות והמוזיאונים.

לעומת זאת, עונות המעבר (הסתיו והאביב) הן מאופיינות במזג אוויר נוח יחסית, כך שצפויים לכם ימים נוחים לטיול רגלי באזורים הפתוחים של העיר. יתרון נוסף לטיול בסתיו בניו יורק הוא החגים המיוחדים של הנוצרים, בחודשי הסתיו בניו יורק, ובמיוחד באוקטובר העיר מתקשטת לכבוד ההאלווין הקרב, ואילו בחודשי הסתיו, ובמיוחד סוף חודש מרץ ותחילת אפריל, העיר מתקשטת לכבוד האיסטר.

ניו יורק בחורף נחשב קר מאוד, מושלג ולתייר הישראלי, מזג אוויר כזה עלול להיות לא נוח לטיול ברחבי העיר. בחורף ככל הנראה תטילו בתקופה בה יש שלג בניו יורק, מה שגורם לטמפרטורוות נמוכות מאוד, למשל בדצמבר, מזג אוויר בניו יורק בדצמבר קר ומושלג בדרך כלל.

כדי לעשות לכם סדר במזג אוויר ניו יורק והעונה המומלצת לטיול בניו יורק הכנתי לכם סקירה של חודשי השנה לפי מזג אוויר בניו יורק כדי לעזור לכם לקבל החלטה באיזה עונה כדאי לכם לטוס לניו יורק:

  1. קיץ (יוני-אוגוסט): מזג אוויר מנהטן, ניו יורק בחודשי הקיץ בדרך כלל נעים וחמים ומומלץ לטיול. עונת הקיץ היא חמה ולחה, הטמפרטורה בניו יורק בחודשי הקיץ נעה בין 20-30 מעלות צלזיוס. זו עונת התיירות הפופולרית ביותר בניו יורק, ולכן המקומות התיירותיים עשויים להיות מלאים יותר מהרגיל.
  2. סתיו (ספטמבר-נובמבר): מזג האוויר בסתיו בניו יורק מאוד נעים וקריר, הטמפרטורה בניו יורק בחודשי הסתיו נעה בין 10-20 מעלות צלזיוס. החודש המתוייר ביותא בסתיו הוא חודש אוקטובר, לכן מבקרים רבים בודקים את מזג אוויר בניו יורק בחודש אוקטובר. הסתיו בניו יורק זו עונת הביקור המומלצת ביותר, הפארקים והמוזיאונים פחות עמוסים מאשר בחודשי הקיץ. לכן הסתיו בניו יורק הוא זמן מצוין לבקר בפארקים ובגנים הציבוריים של העיר וליהנות מהנוף המרהיב של השלכת ברחבי ניו יורק.
  3. חורף (דצמבר-פברואר): החורף בניו יורק קר ולפעמים קר מאוד, הטמפרטורה בניו יורק בחודשי החורף נעה בין -5 ל-5 מעלות צלזיוס. עם זאת, ניו יורק בחורף מלאה בפסטיבלים ובחגיגות חג המולד וזו חוויה ממיוחדת בפני עצמה (במיוחד חודש דצמבר). כפי שציינתי, אם אתם טסים בעונה זו, בניו יורק מזג אוויר קר בחורף לכן מומלץ להגיע עם ביגוד טרמי למקרה בו יהיו טמפרטורות נמוכות.
  4. אביב (מרץ-מאי): אם אתם שואלים מה מזג האוויר בניו יורק באביב, הטמפרטורה בניו יורק בחודשי האביב נעה בין 15-25 מעלות צלזיוס. האביב בניו יורק מאוד נעים ונוח לביקור, עם ימים נעימים וממוזגים. עונת האביב היא זמן מצוין לבקר בפארקים ובגנים הציבוריים של העיר.

מזג אוויר במנהטן ניו יורק לפי עונות השנה

מזג האוויר בקיץ בניו יורק (יוני-אוגוסט)

בקיץ בניו יורק, הטמפרטורות נעות בין 20 ל-30 מעלות צלזיוס. ישנם ימים חמים ולחים יותר ומעט ימים קרירים וגשומים, אך בגדול המזג האקלימי בקיץ בניו יורק חם ולח מאוד.

בקיץ, ניו יורק מלאה בפעילויות הכוללות פסטיבלים, הופעות ואירועים מגוונים, ובעיני רבים זה נתפס כזמן המתאים ביותר לטיול בעיר.

מזג אוויר בניו יורק בקיץ

שימו לב, מזג אוויר הנוח השורר בניו יורק בקיץ, מביא איתו המוני תיירים והעיר עמוסה בתיירים, כך שמומלץ מאוד להזמין מקומות מראש לאטרקציות השונות וכן לקחת בחשבון שהמלונות הטובים מתמלאים דיי מהר- לכן כדי להזמין מלון מספיק זמן מראש.

מבחינת לבוש, יש לארוז בעיקר בגדים קצרים, בתוספת ז'קט אחד שייתן מענה במידה ותהיה רוח קרירה בשעות הערב.

ממוצע מעלות לפי חודשים בקיץ בניו יורק:

  • יוני: מזג האוויר בניו יורק בחודש יוני נע בין 18-26 מעלות צלזיוס, כלומר, צפוי לכם ימים חמים בעיקר בשעות הבוקר.
  • יולי: ביולי, מזג האוויר בניו יורק חם והטמפרטורות בו נעות בין 21-29 מעלות צלזיוס.
  • אוגוסט: אוגוסט הוא החודש החם ביותר בניו יורק, הטמפרטורות בו נעות בין 20-28 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בסתיו בניו יורק (ספטמבר-נובמבר)

בסתיו בניו יורק המזג האקלים משתנה וכן הטמפרטורות. בתחילת העונה, מזג אוויר בניו יורק בספטמבר עדיין חם ולח, עם טמפרטורות בין 20 ל-28 מעלות צלזיוס. במהלך חודשי אוקטובר ונובמבר, הטמפרטורות מתחילות לרדת, הטמפרטורות בלילה קרובות לאפס מעלות צלזיוס וכ-10-15 מעלות צלזיוס ביום. בממוצע, ניתן לצפות בטמפרטורות בין 10 ל-20 מעלות צלזיוס בסתיו בניו יורק. בזמן זה, עלולים לפקוד את העיר סופות וגשמים. שימו לב, יייתכן שתתיקלו בשלג בניו יורק בחודשי הסתיו.

מזג אוויר בסתיו בניו יורק
מזג אוויר בסתיו בניו יורק מאופיין בשלכת יפה.

לכן, מבחינת לבוש, בתחילת העונה אתם יכולים להיתקל בימים שחולצה קצרה תספיק, אך ככל שהימים עוברים יהיה צורך במעיל חם, במיוחד לשעות הערב.

בסתיו בניו יורק רחובות העיר והפארקים מתמלאים בשלכת ססגונית ומיוחדת לצד חגים כייפים כמו ההלואין.

ממוצע מעלות לפי חודשים בסתיו בניו יורק:

  • ספטמבר: מזג האוויר בניו יורק בספטמבר מגיע עם טמפרטורות שנעות בין 13-24 מעלות צלזיוס, כלומר, בשעות היום תספיק לכם חולצה קצרה ולעיתים ז'קט דק, אך בשעות הערב כבר קר ומומלץ להצטייד במעיל מחמם.
  • אוקטובר: מזג אוויר ניו יורק באוקטובר, הטמפרטורות נעות בין 7-18 מעלות צלזיוס. מומלץ להגיע עם חולצות ארוכות ומעילים מחממים כי כבר מתחיל להיות קר בניו יורק.
  • נובמבר: מזג האוויר בניו יורק בנובמבר כבר חורפי, הטמפרטורות נעות בין 2-10 מעלות צלזיוס. יש להגיע עם בגדים מחממים, כפפות, צעיפים וכמובן מעיל חם, ציוד שמתאים לשלג בניו יורק.

מזג האוויר בחורף בניו יורק (דצמבר-פברואר)

טיסה לניו יורק בחורף יכולה להיות חוויה מרתקת, אך עם זאת כדאי לזכור כי החורף בניו יורק קר, ולעיתים הוא כולל סופות חזקות שמשתקות את העיר למספר ימים. בנוסף, בחורף תחוו הרבה שלג בניו יורק לכן צריך להגיע בלבוש וציוד מתאים.

מזג האוויר בחורף בניו יורק, הטמפרטורות נעות בין -6 עד -1 מעלות צלזיוס, עם רוחות קרות שיגרמו לכם להרגיש מעט אי נעימות אם אתם לא לבושים נכון. כפי שציינתי, בחורף יש סיכוי גבוה יחסית לשלג בניו יורק, מה שעשוי להשפיע על התנועה בעיר ועל תוכניות הטיול שלכם. לכן, יש להגיע עם בגדים טרמיים, מעיל חם מאוד, צעיפים, כפפות, כובעי צמר ושאר הציוד שיעזור לכם להתחמם ברחובות הקרים.

חורף בניו יורק
בניו יורק, מזג אוויר טיפוסי בחורף כולל שלג וימים קרים וקצרים.

לצד החיסרון של מזג אוויר קר מאוד בחודשי החורף בניו יורק, יש מספר יתרונות, ראשית העיר מתקשטת בדצמבר בעצי אשוח רבים, ומי שיזכה להיות פה גם בסוף דצמבר – תחילת ינואר ייהנה מחגיגות הסילבסטר הגדולות בעולם.

שימו לב לתכנן את הטיול שלכם תוך התחשבות בזמני השקיעה, שכן השמש שוקעת בשעה מוקדמת יחסית.

יתרון משמעותי לטיסה בתקופה זו היא מחירי המלונות והטיסות, מחירים אלו יורדים באופן משמעותי בעונת החורף ותוכלו לסגור טיסות ומלונות במחיר זול.

ממוצע מעלות לפי חודשים בחורף בניו יורק:

  • דצמבר: מזג אוויר בניו יורק בדצמבר הוא קר מאוד, כמו שאר חודשי החורף. בחודש דצמבר בניו יורק, המעלות נעות בין -1-6 מעלות צלזיוס. לכן, יש להגיע עם בגדים מחממים, מעילים, כפפות, צעיפים, כובעי צמר ואף ביגוד טרמי איכותי.
  • ינואר: מזג אוויר בניו יורק בינואר נע בין -3-4 מעלות צלזיוס. זה מזג אוויר חורפי מאוד, במיוחד לתייר הישראלי ולכן יש להגיע עם בגדים מחממים, מעילים, כפפות, צעיפים, כובעי צמר ואף ביגוד טרמי איכותי.
  • פברואר: מזג האוויר בניו יורק בחודש פברואר -2-5 מעלות צלזיוס. מזג אוויר בניו יורק בפברואר הוא נמוך מאוד, ויש להגיע עם בגדים מחממים, מעילים, כפפות, צעיפים, כובעי צמר ואף ביגוד טרמי איכותי.

מזג האוויר באביב בניו יורק (מרץ-מאי)

טיסה לניו יורק באביב היא חוויה מדהימה, בעיקר בגלל המזג האוויר הנעים לטיולים בחוץ. בדרך כלל, הטמפרטורות בניו יורק באביב מתחילות להתחמם ולעלות לכיוון ה- 15-25 מעלות צלזיוס, כך שהמזג האוויר נעים ונוח לפעילויות חוץ כמו הליכות בפארקים וברחובות העיר. ישנם ימים קרים וגשומים יותר וימים חמים ויבשים יותר, אך בגדול המזג האקלימי באביב בניו יורק נעים ונוח לתיירים.

מזג אוויר באביב בניו יורק
בחודשי האביב, מזג האוויר בניו יורק מתחמם לאט לאט.

בנוסף, באביב בניו יורק נפתחת עונת הפרחים והפארקים בעיר מתמלאים בפרחים ובירוק. זהו זמן מצוין לבקר במקומות כמו פארק סנטרל ולהנות מפריחה יפה.

עונת האביב מצוינת לחופשה בניו יורק, בעיקר בזכות שברובה נעים לטייל בחוץ והמחירים עדין לא יקרים כמו הקיץ במלונות וכן בטיסות.

מבחינת לבוש, יש להגיע עם חולצות קצרות ומכנס ארוך וכן, מעיל קר או ז'קט למקרה שיהיה לכם קר. ככל שהטיסה מתקרבת שימו לב שאין לכם לילה קר מאוד שמצריך גם מעיל עבה.

ממוצע מעלות לפי חודשים באביב בניו יורק:

  • מרץ: מזג האוויר בניו יורק בחודש מרץ הטמפרטורות נעות בין 2-9 מעלות צלזיוס. מזג אוויר בניו יורק במרץ עדין קר מאוד, ויש להגיע עם בגדים מחממים, מעילים, כפפות, צעיפים, כובעי צמר ואף ביגוד טרמי איכותי.
  • אפריל: מזג האוויר בניו יורק באפריל הטמפרטורות נעות בין 7-16 מעלות צלזיוס. מזג אוויר בניו יורק באפריל הטמפרטורות מתחילות להתחמם אך עדין צפויים מספר ימים קרים, במיוחד בשעות הערב מה שמשפיע על מזג האוויר בניו יורק באפריל.
  • מאי: מזג האוויר בניו יורק בחודש מאי הטמפרטורות נעות בין 12-21 מעלות צלזיוס. מזג אוויר בניו יורק במאי הוא נוח, מאי הוא החודש הנעים ביותר מחודשי האביב לטיול בניו יורק, ניתן כבר לארוז חולצות קצרות, אך אל תוותרו על מעיל חם, במיוחד לשעות הערב.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

לא בהכרח, רק אם אתם סובלים מקור באופן קיצוני, רובנו נסתדר עם בגדים קצרים בלבד וז'קט קל מאוד לערב.
כן! כן! ושוב פעם כן! נכון, מזג אוויר בניו יורק בחורף פחות נעים וקר מאוד, אך אם אתם מצטיידים בבגדים חמים ונוחים ומתכננים את הטיול כך שלא תסתובבו הרבה בחוץ בחוסר מעש, אתם תהנו מאוד. ובכלל אל תוותרו על תקופת הכריסמס.