Search
Close this search box.

ניו יורק עם ילדים – כל האטרקציות הכי שוות בעיר

כל האטרקציות בניו יורק שמתאימות לילדים בכתבה אחת

מגיעים לניו יורק עם הילדים? איזה כיף! ניו יורק זו עיר שיש בה הכל! ולכן כל אחד יימצא את עצמו וייהנה בה מאוד. בכתבה הבאה ריכזתי את מגוון האטרקציות שאפשר לעשות עם הילדים, ככה שכולם יהיו מאושרים.

פארקים מומלצים עם ילדים בניו יורק

ניו יורק מלאה בגורדי שחקים, אך לצד כל אלו, בעיר תמצאו פארקים רבים. הינה כמה שמתאימים במיוחד כשמדובר בטיול עם הילדים:

פארק נוף גשר ברוקלין – נוף עוצר נשימה, לכל המשפחה

נוף מגשר ברוקלין בערב
זה הנוף שתראו מפראק נוף ברוקלין, חוויה לכל המשפחה

פארק נוף גשר ברוקלין הוא פארק שנמצא בברוקלין ומשקיף לעבר כל העיר, הנוף המשתקף ממנו מיוחד ומספק הצצה על כל מנהטן.

אם אתם רוצים ללכת לתצפית אבל מוותרים על התצפיות משיקולי תקציב, הפארק הזה הוא בדיוק בשבילכם! אתם תוכלו לראות ככה את כל העיר, בחינם, לשחק עם הילדים ברחבי המדשאות ולנוח בשלווה. כשאתם מתחילים להיות רעבים, ממליצה לכם ללכת אל מתחם האוכל של טיים אאוט שנמצא בסביבה, יש שם מגוון שלם של מסעדות, ככה שכל אחד יוכל לאכול מה שהוא רוצה.

כתובת – 65 Plymouth St, Brooklyn, NY 11201

עלות – חינם

👈 מתלבטים מה יש לעשות באזור? ממליצה לכם בחום לקרוא את המסלול יום שהכנתי למטיילים בברוקלין.

סנטרל פארק – הפארק שמתאים לכולם

סנטרל פארק ניו יורק עם ילדים
סנטרל פארק מושלם כשמטיילים בניו יורק עם הילדים

אף טיול בניו יורק לא שלם בלי להגיע לסנטרל פארק ואם אתם מגיעים בהרכב משפחתי, תוכלו לטייל כאן יום שלם בכיף ובהנאה צרופה לכולם. תוכלו להשכיר אופניים בעלות סמלית בכניסה לפארק (חלקם מגיעים עם כיסאות לילדים), לשבת על שפת האגמים, לטייל בטירה עתיקה ולהנות ממרחי דשא עצומים!

שימו לב, אתם יכולים לפתוח את הבוקר בסופרמרקט ולקנות לכם אוכל לפיקניק שאותו תערכו בפארק, כך תחסכו מעט בהוצאות האוכל ותצברו חוויות נעימות כמשפחה.

כתובת – 79th Street & 85th Street, New York, NY 10024

עלות – חינם

👈 עדין לא בטוחים מה תעשו בסנטרל פארק? קיראו את המדריך לסנטרל פארק שלי.

גן החיות בסנטרל פארק

גן החיות בסנטרל פארק

אם אתם מעוניינים במהלך הטיול לבקר גם בגן חיות, גן החיות שבסנטרל פארק הוא בשבילכם. גן החיות של ניו יורק יושב בתוך הסנטרל פארק והוא פעילות נחמדה לטייל עם הילדים.

אה ואל תשכחו לחפש את אלכס האריה מהסרט מדגסקר 😉

כתובות – East 64th Street, New York, NY 10021

עלות – בתשלום, התשלום בכניסה לפארק – 20$ למבוגר, 15$ לילדים מתחת לגיל 12. 

פארק היי ליין – נוף אורבני מרוחק ממכוניות והמולת העיר

פארק היי ליין, עצירה חובה בעת ביקור בניו יורק

אחד החששות שעלולים להיווצר בהליכה עם ילדים לפארק במקום לא מוכר הוא המכוניות שנוסעות בקרבת המקום. אז איזה מזל שלפני מספר שנים נפתח בעיר פארק ההיי ליין, פארק שלם לאורך מסילת רכבת שעברה בין בתי השכונה. המסילה הוסבה לפארק, שנמצא במפלס העליון של הרחוב, כלומר לא באזור מכוניות וניתן לטייל בו בשלווה, להנות מצמיחה פורחת, נוף לרחוב ואנשים מקומיים ותיירים כאחד.

הפארק נגיש.

כתובת – The High Line new york

עלות – חינם

👈 מתלבטים מה יש לעשות באזור? יש לכם כאן מסלול באזור צ'לסי שכולל גם את פארק ההיי ליין.

ליטל איילנד – פארק שעשועים שאסור לפספס בניו יורק

ליטל איילנד ניו יורק
ליטל איילנד ניו יורק

ליטל איילנד הוא פרויקט שאפתני במיוחד שנפתח רק לאחרונה והוא פשוט המקום המושלם למשפחות שמבלות בניו יורק. הליטל איילנד הוא למעשה אי מלאכותי שנבנה על עמודי בטון מאסיביים בצורת פטריות ומספק מרחבים ירוקים, נוף ומשחקים אינטראקטיביים לכל המשפחה.

שלבו את הבילוי בליטל איילנד עם פארק ההיי ליין שנמצא לא רחוק משם ותהנו מיום באוויר הפתוח של העיר.

הפארק נגיש.

כתובת – Pier55 in Hudson River Park , W 13th St, New York, NY 10014

עלות – חינם

עלו על אחת התצפיות שבעיר

בניו יורק ישנן תצפיות רבות, עליהן ניתן להגיע כדי לצפות בנוף העיר הגדולה. בחרתי כאן 2 שלדעתי הכי יתאימו למי שמגיע עם הילדים אך אני ממליצה לכם לקרוא את המדריך תצפיות בניו יורק ולהגיע להחלטה.

תצפית סאמיט ניו יורק – חוויה לכל המשפחה

אחת התצפיות שאני הכי אוהבת בעיר ונוהגת להמליץ עליה הרבה היא סאמיט, התצפית הזו מתאימה במיוחד לילדים משתי סיבות, הראשונה – רוב התצפית במקום סגור, מלבד מרפסת קטנה שהיא לא מרכז התצפית גם ככה, מה שייתן להורים שקט והם לא יצטרכו לחשוש ממרפסות גבוהות או רצפות שקופות בהן הילדים ירוצו והשנייה היא שמעבר לתצפית יש במקום כל מיני אלמנטים שמתאימים גם לילדים, כמו למשל מרצפות שהן מראות, בלוני מראה ענקיים, מעלית מיוחדת ועוד.

כתובת – 45 E 42nd St, New York, NY 10017

עלות – בתשלום, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדים, אני ממליצה לכם להזמין כרטיסים מראש ולהמנע מהתורים הארוכים שיש בכניסה, הכרטיסים ניתנים לביטול עד 24 שעות לפני תאריך היעד:

מגדל החירות – תצפית במקום סגור

אם לא הצלחתי לשכנע אתכם עם הסאמיט, התצפית של מגדל החירות היא אופציה מושלמת כי היא כולה במבנה סגור ללא מרפסת. החיסרון שלה לעומת הסאמיט היא שהיא במרכז הסחר העולמי, ואז הנוף לא מופנה לכל רחבי העיר אלא אל הרובע הפיננסי, מרכז העיר והאיים הסמוכים. (לעומת הסאמיט שפונה לסנטרל פארק, למרכז העיר והרובע הפיננסי.

כתובת – 285 Fulton St, New York, NY 10007

עלות – בתשלום, גם כאן, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדים, אני ממליצה לכם להזמין כרטיסים מראש ולהמנע מהתורים הארוכים שיש בכניסה, הכרטיסים ניתנים לביטול עד 24 שעות לפני תאריך היעד:

Powered by GetYourGuide

חנויות בניו יורק שילדים יאהבו לבקר בהם (וגם ההורים)

חנות הארי פוטר ניו יורק

חנות של הארי פוטר בניו יורק

אם יש איתכם מתבגרים שאוהבים את סדרת הסרטים או הספרים של הארי פוטר, אל תפספסו את החנות הזו. מעבר למוצרים המיוחדים שניתן לקנות בחנות, יש בה עשרות מיצגים מיוחדים של הסדרה ואפילו בית קפה שמוכר את הבירפצת.

עלות – כניסה בחינם.

כתובת – 935 Broadway, New York, NY 10010

👈 למידע נוסף על החנות של הארי פוטר בניו יורק לחצו כאן

חנות לגו בשדרה החמישית

בעיר מספר סניפים של חנויות לגו מטורפות עם מיצגים שונים שבנויים מלגו, אך הסניף שנמצא בשדרה החמישית, הוא סניף חנות הלגו הגדול בעולם, וככזה צפו בו להמון מיצגי ענק עשויים לגו.

עלות – כניסה בחינם.

כתובת – 636 5th Ave, New York, NY 10020

החנות של M&M'S – חוויה לכל המשפחה

בלב הטיימס סקוור תמצאו חנות ענקית שכולה מוקדשת לממתק האהוב הלוא הוא ה- M&M's. בחנות תמצאו עשרות חפצי מזכרות של השוקולד, מגוון טעמים מיוחדים, בגדים ועוד וכל זה לצד מיצגים הקשורים לחטיף ולניו יורק.

כתובת – 1600 Broadway, New York, NY 10019

סניף הדגל של קריספי קרים בטיימס סקוור

ממול לחנות של M&M's תמצאו את סניף הדגל של רשת קריספי קרים, דונאטסים טעימים ושמנמנים, שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. בסניף הזה, תוכלו להסתכל על פס הייצור של הדונטאס מבעד לחלונות השקופים ולהנות מדואנטס טרי במיוחד. ממליצה לכם על הדונאטס המיוחד שלהם, שנקרא original glaze.

כתובת – 1601 Broadway, New York, NY 10019

👈 אל תפספסו את מסלול היום שלי במרכז מנהטן

חנות הצעצועים FAO Schwarz

FAO Schwarz היא חנות צעצועים ענקית שנמצאת במרכז רוקפלר המרכזי, החנות כוללת מספר קומות עמוסות משחקים, פעילות לילדים ומוכרים מחופשים חמודים. יש ברחבי החנות מספר משחקים שהילדים יכולים להנות מהם לצד משחקים לרכישה. את תפספסו את שטיח הפסנתר הענק שנמצא בקומה השניה.

כתובת – 30 Rockefeller Plaza, New York, NY 10111

מוזיאונים לילדים – כל המוזיאונים שכדאי להכיר לפני הטיסה לניו יורק

בניו יורק מגוון ענק של מוזיאונים! אך לצערי לא כולם מתאימים לילדים ובחלקם הילדים שלנו עלולים לאבד עניין מהר, במיוחד בשביל זה, אספתי 3 מוזיאונים שפשוט מושלמים למי שמגיע עם הילדים –

מוזיאון הגלידה – חוויה טעימה לכל המשפחה

מוזיאון הגלידה הוא מוזיאון על טהרת הגלידה, וכאחד כזה הוא בוודאות מתאים לכל המשפחה כשמגיעים לניו יורק.

המוזיאון נמצא בשכונת סוהו היפה, והוא מציע מגוון טעימות חופשיות של גלידות, מגלשות ורודות, בריכת כדורים ועוד אינספור פעילויות שמתאימות לילדים, נערים וכן, גם להורים 😉

כתובת – 558 Broadway, New York, NY 10012

כרטיסים– מומלץ להזמין למוזיאון מקום מראש, כי הם מגבילים את כמות הנכנסים אליו כדי לא ליצור עומסים במהלך הביקור במוזיאון, גם כאן תהנו מביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הכרטיסים:

מוזיאון מאדאם טוסו – בילוי לכל המשפחה

מאדאם טוסו, טיימס סקוור ניו יורק
מאדאם טוסו, טיימס סקוור ניו יורק

אם אתם מגיעים עם ילדים בני 15 ומעלה אתם פשוט לא יכולים לפספס את מוזיאון מאדאם טוסו בניו יורק. המוזיאון המפורסם מכיל עשרות בובות שעווה של מפורסמים מכל העולם, והחלק הכי כייפי במוזיאון, מותר לגעת בבובות ואף מומלץ להצטלם איתן. מאדאם טוסו יכול להיות פתרון מושלם למי שמגיע עם בני נוער שקשה להם להשתלב בטיול ומבטיח כמה שעות רצופות של הנאה.

כתובת – 234 W 42nd St, New York, NY 10036

כרטיסים– שימו לב שהנהלת המוזיאון מגבילה את כמות המבקרים שנכנסים בכל עת למוזיאון, לכן גם למוזיאון זה, מומלץ להזמין כרטיסים מראש, בגלל ההמתנה בתור הכניסה:

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע – לילדים והורים שאוהבים לחקור

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע הוא מוזיאון שמנציח את תולדות הטבע, עוד משחר ההיסטוריה, מתקופת האדם הקדמון והדינוזאורים. תוכלו למצוא כאן ממוטות מפוצלחות, אוסף שרידי דינוזאורים בשלמותם, פלנטריום המאגד בתוכו את התפתחות האדם ועוד. הוא מתאים מאוד לכל המשפחה, במיוחד עם יש לכם ילדים סקרניים שאוהבים לחקור דברים.

כתובת – 200 Central Park West, New York, NY 10024

כרטיסים– בתשלום.

מחזמר לכל המשפחה – The Lion King

בניו יורק מוצגים מדיי יום עשרות מחזות זמר, אך אם אתם צריכים לבחור אחד שיתאים לכל המשפחה, אני ממליצה לכם על מלך האריות, כן גם לילדים קטנים שלא מבינים אנגלית. ההפקה של מלך האריות מושקעת וכוללת עשרות שחקנים ורקדים שפשוט ייקנו לכם שעתיים של הנאה צרופה. מומלץ לכל המשפחה!

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

כן! ניו יורק היא עיר מדהימה שמתאימה לכולם.
אם יש לכם רק תקציב לאטרקציה אחת בתשלום, אני ממש ממליצה לכם ללכת למחזמר, זו חוויה שלא ניתן לחוות בארץ וההפקות שלהם מושקעות מאוד.