Search
Close this search box.

טיול בניו יורק בלי לקרוע את הכיס: 6 אטרקציות חינמיות

שישה אטרקציות חובה חינמיות במנהטן.

העיר ניו יורק ידועה באווירה השוקקת שלה, קו הרקיע האייקוני והאטרקציות האינסופיות שלה. בין אם זה פעם ראשונה שלכם בעיר ובין אם כבר ביקרתם בה עשרות פעמים, בפוסט הזה, רצינו לשתף את הבחירות המובילות שלנו לאטרקציות מוצלחות בחינם. מטיול רגלי בסנטרל פארק ועד המשמעות ההיסטורית של אנדרטת 9/11, יש משהו לכל אחד ברשימה זו.

התכוננו לחוות את המיטב של ניו יורק מבלי לקרוע את הכיס! בפוסט הזה ניקח אתכם למסע בין כמה מהאטרקציות החינמיות עוצרות הנשימה ביותר שיש לעיר להציע.

סנטרל פארק – בילוי בריאה הירוקה של העיר

סנטרל פארק - בילוי בריאה הירוקה של העיר
סנטרל פארק – בילוי בריאה הירוקה של העיר

בלב העיר הסואנת, הפארק המפורסם, סנטרל פארק מציע שקט ושלווה שלפעמיים חסרה בעיר העמוסה, הפארק משתרע על פני 843 דונם, ונחשב לאחד הפארקים העירוניים הגדולים בעולם. הוא מושך אל תחומיו מעל 42 מיליון מבקרים מדי שנה. בניית הפארק החלה בשנת 1858 והושלמה בשנת 1873. מאז הוא הפך לציון דרך היסטורי לאומי עשיר הן בתרבות והן בהיסטוריה.

בסנטרל פארק תמצאו מגוון פעילויות למבקרים, הסנטרל פארק כולל אטרקציות מגוונות, חלקם בתשלום (כמו גן החיות בסנטרל פארק ומוזיאון הטבע) לצד אטרקציות חינמיות כולל המדשאה הגדולה, האנדרטה של ג'ון לנון, מזרקת בת'סדה, נופים ציוריים כמו גשר בואו (Bow Bridge) ועוד. שלבו את הטיול בסנטרל פארק עם פיקניק טעים והליכה בין המקומות המוזכרים למעלה וצפוי לכם בילוי באטרקציה חינמית מדהימה בניו יורק.

חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר

חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר
חציית גשר ברוקלין ותצפית פנורמית חינמית על העיר

גשר ברוקלין הוא גשר תלוי אייקוני המחבר בין מנהטן לברוקלין כבר למעלה מ -138 שנים. הוא תוכנן על ידי ג'ון א. רובלינג והוא נחשב ליצירת מופת אדריכלית. המבקרים יכולים לחצות את שביל הולכי הרגל של הגשר כדי לצפות בנופים מדהימים של קו הרקיע של מנהטן וברוקלין בחינם. בעת סיום חציית הגשר ברוקלין אנו ממליצים לבקר בשכונת DUMBO המפורסמת וכן פארק נוף גשר ברוקלין המהמם. גשר ברוקלין הוא אטרקציית חובה בניו יורק המציעה למבקרים חוויה ייחודית של התפעלות מההיסטוריה והיופי של הגשר.

פארק ההיי ליין – פרויקט ייחודי מיוחד בלב העיר

פארק ההיי ליין - פרויקט ייחודי מיוחד בלב העיר
פארק ההיי ליין – פרויקט ייחודי מיוחד בלב העיר

ההיי ליין הוא פארק ציבורי מוגבה שנבנה על מסילת רכבת ישנה שעסקה בהעברת סחורה מרובע אריזת הבשר לרחוב 34 מערב. הפארק נפתח בשנת 2009 והכניסה אליו בחינם. המבקרים יכולים ליהנות מהליכה ציורית לאורך שביל עטור עצים וליהנות מנופים עוצרי נשימה של העיר כמו גם מספר ציורי גרפיטי מיוחדים.

הפארק מארח מספר אירועים ציבוריים לאורך כל השנה, כולל קונצרטים תחת כיפת השמיים, מיצגי אמנות ופעילויות קהילתיות. ההיי ליין הוא המקום המושלם לטיול רומנטי, פיקניק, או פשוט בריחה שלווה מההמולה של העיר, שלמרות מיקומו המרכזי, הוא שקט ונעים לטיול.

טיימס סקוור – מרכז הפעילות של ניו יורק

טיימס סקוור - מרכז פעילות תוסס
טיימס סקוור – מרכז פעילות תוסס

טיימס סקוור הוא אחד מהאטרקציות האייקוניות והבולטות בניו יורק, המושך אליו עשרות אלפי תיירים מדי יום. במקור נקראה הכיכר כיכר לונגאקר, ושמה שונה לאחר שהניו יורק טיימס העביר את המטה שלו לאזור בשנת 1904. כיום, הכיכר מפורסמת בזכות שלטי החוצות הענקיים ואורות הניאון המקשטים אותה, הקהל ההומה ותיאטראות ברודווי שנמצאות סביבה.

הביקור בטיימס סקוור במהלך הטיול הוא חובה, בכל שעות היום, באור יום יש במקום הופעות רחוב רבות וחינמיות (היזהרו מכייסים) כמו כן, תוכלו לנוח על המדרגות האדומות המפורסמות ולהסתכל על כמויות האנשים הבלתי נגמרות. בשעות הערב תוכלו להגיע לכאן ולהתפעל מהאורות הבוהקים שיוצאים משלטי החוצות ולטייל בין החנויות המיוחדות שנמצאות בכיכר.

מעבורת סטטן איילנד – שייט נופי לנמל

מעבורת סטטן איילנד - שייט נופי לנמל
מעבורת סטטן איילנד – שייט נופי לנמל

מעוניינים לראות את פסל החירות מבלי להוציא הון? אז נסיעה במעבורת סטטן איילנד היא הכתובת עבורכם. נסיעה במעבורת זו היא בחינם, והיא פועלת 24/7, והנסיעה במעבורת אורכת כ -25 דקות לכל כיוון ממנהטן לסטטן איילנד. הנסיעה מציעה נופים בלתי נשכחים של פסל החירות, אליס איילנד, מרכז הסחר העולמי וקו הרקיע של מנהטן. לאורך הדרך, תוכלו לנצל את הספסלים בחלק החיצוני של המעבורת כדי לצלם תמונות. למרות שזו בעיקר מעבורת נוסעים, זו דרך מצוינת לצפות בפסל החירות מקרוב וללא תשלום.

פשוט עלו על מעבורת במסוף וייטהול במנהטן התחתית, ותהיו בדרככם לפרבר הקסום של סטטן איילנד. ואם כבר עליתם על המעבורת החינמית כדי לראות את פסל החירות בחינם, כשתגיעו לסטטן איילנד תוכלו לבלות כמה שעות בשיטוט סביב מרכז התרבות והגן הבוטני המפורסם סנוג הארבור (Snug Harbor Cultural Centre and Botanical Garden), או לנסות מאכלים איטלקיים אותנטיים בפיצרייה המפורסמת Joe and Pat's.

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר
האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר

האנדרטה הלאומית לפיגועי 11 בספטמבר הוקם בדיוק במיקום בו היו מגדלי התאומים ונועד להנציח את הקורבנות של התקפת הטרור ההרסנית שהתרחשה ב-11 בספטמבר 2001. אומנם הכניסה למוזיאון בתשלום (ואני ממש ממליצה לכם להיכנס אליה) אך הביקור באנדרטה הוא בחינם.

מרכז האנדרטה הוא בזוג הבריכות הגדולות, הבריכות משקפות באופן מושלם את המגדלים עם מפלים היורדים אל תוך האגן שבו עמדו בעבר המגדלים, ושמות הקורבנות החרוטים על מסגרת הבריכה הם מחווה נוגעות ללב שאי אפשר להישאר אדישים אל מול גודל האסון.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

כל שכונה בניו יורק מיוחדת במינה, ואין כמו טיול רגלי כדי להכיר את העיר לעומק. הצטיידו בנעליים נוחות וצאו לגלות את העיר.
מוזיאון ברוקלין פועל לפי שיטת שלם כפי יכולתך, בכל ימות השבוע. מוזיאון מומה הכניסה מתאפשרת בחינם בכל יום שישי בין השעות 16:00-20:00, ומוזיאון וויטני, גם כאן, הכניסה מתאפשרת בחינם בכל יום שישי בין השעות 19:00-21:30.