Search
Close this search box.

איך מזמינים טיסות לניו יורק?

לא בטוחים איך למצוא טיסה זולה לניו יורק? המדריך שיסביר לכם איך לרכוש טיסה זולה באופן עצמאי

בעידן המודרני שלנו, חשוב להבין שהכל נגיש וזמין באינטרנט. אנו יכולים להזמין אוכל, בגדים ולשלם חשבונות חשמל ומים בלחיצת כפתור. בקרב רבים, הזמנת החופשות אינן יוצאות דופן. אנו יכולים להזמין חופשה ישירות מאתרי חברות התעופה, ולהנות מהיתרונות הרבים שזה מציע. בין אם מדובר במחיר נוח, שירות לקוחות של חברות התעופה שבדרך כלל זמין 24/7 או בכך שבדרך כלל באופן זה, ניתן לשנות את מיקום ההושבה, גודל הכבודה ואופי הארוחות בקלות.

הזמנת טיסה באופן עצמאי – המדריך השלם

על מנת להזמין חופשה בניו יורק בצורה נכונה, צריך לעקוב אחר חמישה שלבים פשוטים. זה יעזור לנו לחסוך זמן וכסף, וכן להיות בטוחים שאנחנו מקבלים את המחיר הטוב ביותר עבור הטיסה שלנו.

שלב ראשון: היכנסו לאתר skyscanner

skyscanner הוא אתר מוכר מאוד, שעוזר להשוואת מחירי טיסות בין כל חברות התעופה הקיימות לפי סינונים דיי גמישים, תוכלו לחפש את החודש הכי זול לטוס בו, תאריכים מדויקים או גמישות אחרת שאתם מעוניינים בה.

במסך הראשי באתר, תוכלו להכניס פרטים כלליים הקשורים לחופשה שלכם:

סקייסקנר לניו יורק
  • בפרמטר הצהוב, אנו נכניס את שדה התעופה ממנו נרצה לטוס.
  • בפרמטר בירוק נכניס את עיר היעד שלנו, במקרה הזה, בניו יורק יש מספר שדות תעופה שניתן להגיע אליהם מישראל אז עדיף לרשום "new york" אך אם יש לכם שדה תעופה מועדף בניו יורק אליו תרצו להגיע, תשנו את הפרמטר הזה לשם שדה התעופה המדויק.
  • בפרמטרים הכחולים, ניתן להכניס תאריך מדויק בו אתם רוצים לטוס או לסמן כמוני- חודש שלם, המערכת תדע לספק לנו את הטיסות הזולות ביותר בחודש שסימנו ובכך נוכל לחסוך מאות שקלים. ספונטניים? ניתן לבחור באופציה הנקראת cheapest month, באופציה זו המערכת תיתן לכם אפשרויות טיסה בחודש הזול ביותר בשנה.
  • בפרמטר הוורודה נבחר כמה אנשים יטוסו ואת הגיל שלהם בזמן הטיסה.
  • שימו לב, מתחת לפרמטר הצהוב, יש אופציה לסמן אם אתם מעוניינים בטיסה ישירה בלבד או בטיסה עם עצירות. אני מעדיפה טיסה ישירה אבל אין ספק שקונקשיין יכול לחסוך לכם כסף.

אחרי שבחרנו באפשרויות הרלוונטיות, נלחץ על הכפתור שנקרא Search.

שלב שני: בחרו את תאריכי החופשה שלכם

במידה ובחרתם כמוני בחודש שלם, או באופציית החודש הזול ביותר השלב הזה רלוונטי עבורכם, אם סימנתם תאריך מדויק, אתם יכולים להתקדם לעבר השלב הבא.

הזמנת טיסה לניו יורק

במסך הזה, תוכלו לבחור את תאריך ההגעה ותאריך החזרה שאתם מעוניינים בו, שימו לב שבמסך הזה כבר מופיעים לכם מחירי הטיסות הזולות ביותר בכל יום ויום.

לאחר שבחרתם בתאריכים שמתאימים לכם, ליחצו על find flights בתחתית העמוד.

שלב שלישי: הזמינו את הכרטיסים שלכם

כאשר לוחצים על הכפתור "find flights", יש להמתין מספר שניות עד שהמערכת תטען את הטיסות הרלוונטיות לחיפושכם. אנא המתינו חצי דקה עד שכל הטיסות יטענו. לאחר מכן, תוצג רשימה של טיסות הכוללת את המידע הבא: חברת התעופה, שעות הטיסה ומחיר הטיסה. ניתן לבחור את הטיסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם על פי המידע המוצג ברשימה.

במסך שייפתח לכם עכשיו, (זה שלמטה) תוכלו לסנן בצד שמאל את השעות הנוחות לכם, את כמות העצירות (אני מעדיפה טיסה ישירה לדוגמא) ומנגד, בצד ימין תראו את פרטי הטיסות המוצעות לכם. לחצו על הכפתור "select" בטיסה שתרצו בה.

הזמנת טיסה לניו יורק בזול

שלב רביעי: הזמנת הטיסה מחברת התעופה באופן ישיר

במסך הבא, יופיע לכם אתרים מהם תוכלו להזמין את כרטיסי הטיסה, אני ממש ממליצה לכם להזמין תמיד תמיד מהאתר של חברת התעופה הרשמי, גם אם הטיסה מופיעה באתר אחר במחיר זול יותר, זה עלול לעלות לכם הרבה יותר בהמשך ולגרום לעוגמת נפש נוראית. (אנשים מדווחים למשל שהזמינו מgo to gate או אתר שנקרא קיווי, וביטלו להם את ההזמנה כמה ימים לפני הטיסה)

בכל מקרה, בדוגמא שלי מופיעה לי האפשרות להזמין מחברת התעופה בלבד, ולכן אלחץ על הכפתור "select" על באופציה של "American Airlines"

איזו חברת תעופה כדאי לבחור כשטסים לניו יורק?

יש לתשובה הזו כמה משתנים:

  1. ראשית, אם אתם חברים במועדון של אחת מחברות התעופה (כמו הנוסע המתמיד של אלעל) שווה לכם לבדוק האם הצטברו לכם מספיק נקודות כדי להוזיל את מחיר הכרטיס באמצעותן, לחילופין אם הבדלי המחיר לא משמעותיים, אתם יכולים לצבור המון נקודות בטיסה כזו.
  2. שנית, בידקו את אופציות הכבודה שכל חברה נותנת, לדוגמא, אם אין לכם בעיה עם טיסת קונקשיין, טורקיש ארליינס מציעה קונקניישן מהיר באיסטנבול ומקבלים 2 מזוודות של 21 קילו לנוסע, ללא תוספת תשלום.
  3. כמו כן, בידקו את המטוס שהחברה מטיסה, לדוגמא באלעל, כל הטיסות לניו יורק יוצאות במטוסי הדרימלנד של החברה, אלו מטוסים הרבה יותר מרווחים ונוחים ממטוסי בואיניג שבדרך כלל יונטייד ואמריקן איירלנס בוחרים לטיסות אלו.
  4. ולבסוף, כמובן שלבחירה הזו מתווסף גם השיקול הכלכלי, לדוגמא בדוגמא שהבאתי למעלה, כרטיס טיסה באמריקן איירלנס זול יותר מהכרטיס של אל על בכמעט 300$.

שלב חמישי: הזמנת כרטיס הטיסה

וזהו, עכשיו אתם מועברים לאתר של חברת התעופה, מכאן תהליך ההזמנה מעט שונה אבל אינטואיטיבי יחסית וקל להבנה.

ועכשיו, לכו להזמין מלון!

בעמוד המלונות שלנו, תוכלו למצוא עשרות המלצות למלונות טובים ומומלצים ברחבי העיר לפני חלוקה לשכונות ודירוג כוכבים.

חופשה נעימה🗽✈️

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

בגלל שמדובר בטיסה ארוכה, אני ממליצה לבחור בטיסה שיוצאת מתל אביב לפנות בוקר (ולנסות להישאר ערים כל הלילה לפני הטיסה) ככה אתם תנחתו בניו יורק בשעות הבוקר המוקדמות ותוכלו לישון כל הטיסה מבלי לחטוף ג'ט לט מציק בטיול שלכם.כשמדובר על טיסת חזור, אני אוהבת את הטיסות ערב, ככה אני מנצלת את החצי הטיסה הראשון לשינה ובחצי השני של הטיסה אני משתדלת להיות ערה, כדי שננחות בשעות הצהריים בארץ אני כבר אהיה מסונכרנת עם שעות השינה של ישראל.
אין לזה חשיבות, שתיהם נוחים וקרובים לעיר עם תחבורה ציבורית מעולה בהלוך ובחזור, לכו על הטיסה הזולה יותר. (שימו לב שבניוארק הדיוטי פרי מאוד קטן אם זה חשוב לכם….)