Search
Close this search box.

טיול יום לוושינגטון די. סי. מניו יורק

טיול יום לוושינגטון די. סי, איך כדאי להגיע וכמה זמן להקדיש

במרחק ארבע שעות נסיעה מניו יורק, נמצאת עיר הבירה של ארצות הברית – וושינגטון די. סי, הנסיעה אליה מניו יורק מתאפשרת באמצעות אוטובוס, רכבת, השכרת רכב או סיור מודרך. בכתבה הקרובה ריכזתי עבורכם כל מה שצריך לדעת לפני נסיעה לעיר.

כתבה זו מחולקת לשתיים, בחלק הראשון נדון בטיול מאורגן בשפה העברית שיוצא מניו יורק ודרכו תוכלו לטייל בוושינגטון די. סי. עם מדריך צמוד, ובחלק השני נעסוק בטיול עצמאי בעיר עם אטרקציות שאסור לפספס.

טיול מאורגן בוושינגטון די. סי., יציאה מניו יורק עם נהג ומדריך צמוד – בשפה העברית

סיור זה יוצא ממרכז מנהטן ולוקח אתכם באוטובוס מרווח ונוח לווישנטון, שם תתלוו למדריך דובר השפה העברית שייקח אתכם בין המקומות והאטרקציות המיוחדות שיש לוושינגטון להציע.

אורך הטיול הוא 14 שעות, מתוכם ארבע שעות נסיעה לכיוון. במהלך הטיול, אתם תבקרו בגבעת הקפיטול, בבית הלבן, הסנאט, בבית הקברות הלאומי ארלינגטון ועמדו ליד הקבר של משפחת קנדי, מוזיאון הלאומי של סמיתסוניאן להיסטוריה של הטבע וכן תבקרו באנדרטאות לינקולן, קוריאה ווייטנאם.

וממש לפני שיגיע העת לחזור לניו יורק, תגיעו לתצפית מרשימה המשקיפה על העיר כולה.

כאמור, הסיור הוא סיור מארוגן עם מדריך דובר עברית, כחלק מהתשלום על הסיור אתם זכאים להעברות לוושינגטון הבירה באוטובוס נוח, לכרטיסי כניסה למוזיאונים השונים וזכאות לתורים מקוצרים.

הסיור המאורגן לווישנגטון הבירה מניו יורק עולה 169$ לאדם וניתן לשריין מקום כאן: (ניתן לבטל עד 24 שעות לפני הטיול ללא עלות.)

טיול יום עצמאי בוושינגטון הבירה, יציאה מניו יורק

איך להגיע מניו יורק לוושינגטון די. סי.?

ישנם מספר אפשרויות להגיע מניו יורק לוושינגטון די. סי.:

  1. טיסה: הדרך הכי מהירה להגיע מניו יורק לוושינגטון די. סי. היא על ידי טיסה מנמל התעופה JFK או נמל התעופה לה גוארדיה אל נמל התעופה רונלד רייגן. טיסות ישירות זמינות דרך חברות תעופה רבות, כולל אמריקן איירליינס, יונייטד איירליינס ודלתא. שימו לב שאומנם זמן הטיסה קצר, אבל צריך לקחת בחשבון את זמן ההגעה לשדה התעופה לעיר ואת זמן התורים בשדות תעופה עצמם – אם אתם רוצים להגיע ליום אחד, לדעתי זו לא אופציה נוחה.
  2. נסיעה ברכבת: ניתן לנסוע מניו יורק לוושינגטון די. סי. על ידי נסיעה ברכבת אמטרקס. ישנם מספר קווי רכבת המציעים שירות מניו יורק לוושינגטון די. סי. כולל את קוי ה-Acela Express וה-Northeast Regional. הנסיעה ברכבת לוקחת בין 2.5 ל-3.5 שעות. מומלץ להזמין מקום ברכבת מראש ומוקדם ככל האפשר – ככל שתאריך הנסיעה מתקרב כך מחיר הנסיעה עולה.
  3. נסיעה ברכב: ניתן להשכיר רכב ולנסוע מניו יורק לוושינגטון די. סי. דרך אזורי הכבישים 95 ו-295. המרחק בין הערים הוא כ- 225 מיילים (360 ק"מ), והנסיעה עשויה לקחת בין 4 ל-6 שעות, תלוי בתנאי התנועה והמהירות של הנהג. בניו יורק יש המון מקומות נוחים להשכיר מהם רכב, אל תשכחו לקחת בחשבון את עלות החניה, הדלק וכבישי האגרות

לאן ללכת בזמן טיול בוושינגטון הבירה?

וושינגטון די. סי. היא בירת המדינה של ארצות הברית וככזו היא עשירה בתרבות והיסטוריה. הנה כמה אטרקציות מעניינות בוושינגטון די. סי. שאני ממליצה לבקר בהן:

אנדרטת וושינגטון המפורסמת
אנדרטת וושינגטון המפורסמת
  1. מוזיאון ההיסטוריה האמריקאית: מוזיאון זה הוא אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר בעולם ומציג מגוון רחב של תצוגות עם יותר מ-3 מיליון פריטים. המוזיאון מתמקד בתולדות ארצות הברית, החברה והתרבות האמריקאית.
  2. אנדרטת וושינגטון: המגדל הזה הוא האטרקציה הכי מפורסמת בעיר ומציע נוף פנורמי על עיר וושינגטון די. סי. והמונומנטים היסטוריים שלה.
  3. מוזיאון האמנות האמריקאית: מוזיאון זה מציג יותר מ-41,000 פריטי אמנות אמריקאית, וכולל מאגר מרשים של ציורי האמנים המובילים של אמריקה, כמו ג'ונס פולק ואדוארד הופר.
  4. מוזיאון המטוסים והחלל: מוזיאון זה מציג אוסף עצום של מטוסים ורכבי חלל. המוזיאון מספר על ההתפתחות הטכנולוגית של התעופה והחלל במשך המאה ה-20.
  5. אנדרטת לינקולן: מבנה זה מוקדש כולו לאברהם לינקולן, הנשיא ה-16 של ארצות הברית. המבנה מכיל פסלים וכתובות זיכרון ומציע נוף אל הבית הלבן. במקום זה מרטין לותר קינג נאם את נאום "יש לי חלום"
  6. הגן הלאומי: הגן הלאומי הוא אחד האטרקציות המובילות בוושינגטון די. סי. ומציע פארק ירוק עם נוף מקסים על הנמל הלאומי והמונומנטים ההיסטוריים שלה. הגן גם מארח אירועים רבים ופעילויות חינמיות לכל המשפח
  7. גלגל הענק: אם אתם מעוניינים לצפות בתצפית על העיר בצורה קצת שונה ומיוחדת, הגלגל הענק (באנגלית: The Capital Wheel) היא אטרקציית גלגל ענק הגדולה ביותר באזור. הגלגל הענק מציע נוף עוצר נשימה על הנמל הלאומי ועל כל העיר, ומספק חוויה מיוחדת למבקרים שבאים לוושינגטון די. סי. הגלגל מגיע בגובה של 60 מטרים ומסתובב למשך כ-15 דקות, כמו כן, במתחם הבילינגס ניתן למצוא מספר אטרקציות נוספות, כגון מסעדות, בתי קפה, חנויות ופעילויות לכל המשפחה.

שאלות ששואלים אותנו בדרך כלל...

אם יש לכם מספיק זמן בניו יורק ואתם רוצים לראות מקום נוסף – כן. אם אתם מגיעים לפחות משבוע בניו יורק, שימרו את הביקור בוושינגטון הבירה לפעם הבאה.
כן, ארצות הברית מדינה מאוד מפותחת, אם אתם מתלבטים אתם יכולים לבחור באופציה של סיור מודרך וככה להיות רגועים שיש מי שיודע לאן ללכת ומה לעשות.