חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גשר ברוקלין

Brooklyn Bridge

Brooklyn Bridge

קצת על גשר ברוקלין

גשר ברוקלין הוא אחד האתרים התיירותיים המובילים בניו יורק ובארצות הברית כולה. הוא מכונה על שם המחוז ברוקלין ומחבר את המחוז למנהטן. גשר ברוקלין נבנה בשנת 1883 על ידי המהנדס ג'ון רובלינג. הגשר משרת כמעבר להולכי רגל, רכבות וכלי רכב ומחבר בין המחוזים של ברוקלין ומנהטן מעל לנהר המפריד ביניהם.

בזמן השלמת בנייתו היה גשר ברוקלין לגשר הגבוה בעולם, הגשר מורכב מששה עמודי ברזל גדולים וקשתות באורך של 486 מטרים וגובה של 84 מטרים מעל למים של האיסט ריבר.

במהלך השנים, הגשר הפך לאייקון של ניו יורק והוא מופיע בסרטים, תצלומים ומוצרים רבים. בשנת 1964, הגשר זכה להכרה רשמית כאתר היסטורי לאומי.

בסך הכל, גשר ברוקלין הוא אטרקציה תיירותית מיוחדת שלא הייתי מוותרת עליה. ומרתקת לבקר בניו יורק. הגשר מציע מבט מדהים על העיר והנהר ההליכה על הגשר אורכת כחצי שעה, במהלכה יש דוכנים קטנים והמון זוויות צילום ונקודות תצפית מהממות על העיר.

 

ממליצה להגיע לכאן בצהריים, כדי שתטיילו בברוקלין עד שעת השקיעה ואז תוכלו לצפות באורות קו הרקיע במלוא תפארתו (כמו התמונה שצילמתי בראשית הדף למעלה) בפארק Pebble Beach שמתחת לגשר (בחזור ניתן לקחת סאבווי)

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לגשר ברוקלין?

תחנות Chambers St וCity Hall Station נמצאות למרגלות הגשר מהצד של מנהטן.

אטרקציות נוספות באזור